Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö te kotivaatteitanne miehenne takia?

Vierailija
27.03.2015 |

Tuli mieleen tästä jutusta.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/26/kuuletko-pieruverkkareiden-kutsuhuudon

Itse olen niin laiska, etten jaksa panostaa kotivaatteisiin, vaikka varmasti pitäisi. Kyllähän tuo totta on, mitä jutussa sanottiin, että ei sen kumppaninkaan silmä tuohesta ole. Ihailen salaa niitä naisia, jotka ovat puistossakin vimpan päälle tyylikkäinä. Mut silti oon liian laiska :)

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä. Jos olen vauvan kanssa kaksin, vedän päälleni helposti mitä sattuu. Esim. jotkut kamalat,ikivanhat collegehousut ja joku paita vaan. Sitten kun miehen kotiin tuloaika lähenee, siistiydyn ja laitan päälleni "paremmat kotivaatteet". Aina ei tosin jaksa.

Hauskaa että joku muukin ajattelee näin :) luulin olevani ainut turhamainen tai ainut, joka pukeutuu yksin ollessaan kamalan näköisesti.

Vierailija
2/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan mieti! :D Heti kun tulen kotiin niin tekee mieli laittaa jotkut mukavat ja rennot vaatteet päälle. Onneksi mies on samaa mieltä kanssani. Tykätään kyllä molemmat töihin ja vapaa-ajan menoihin laittautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran mietin, että yksin kotonani voin olla esimerkiksi rikkinäisissä ja tahraisissa vaatteissa, tukka rasvaisena ja haista hieltä, mutta ennen kuin mies tulee kotiin, saatan vaihtaa ehjää ylleni, pestä kainalot ja kammata rasvaletin hätäponnarille.

Vierailija
4/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mun miehelle on ihan sama, millaiset vaatteet mulla on tai miltä näytän. Mutta kyllä mä silti pukeudun kotona ihan siististi,  mutta mukavasti. Mulla on kotilökärit, mutta ihan kivat sellaiset.

Vierailija
5/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kumpaakin koulukuntaa. Aiemmin vedin vaan jotkut tajuttoman rumat rytkyt päälleni mutta nyt olen alkanut jo ajattelemaan. Havahduin itsekin siihen että ne vaan on tajuttoman rumat. Vaatteet voi olla rennot, mutta ei missään nimessä enää mitään harmaita, lököttäviä, kauhtuneita, paksaa/aina likaisen näköistä kangasta olevia kamelinvarvasefektisiä collegehousuja joiden lahkeisiin mahtuisi toinen minä ja mummokin vielä.

Vierailija
6/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina legginsejä ja collegepaitaa... Ja karvasukkia. Mulla on vielä itselläni komea mies. Kirpaisi kyllä vähän tuo kohta, että kyllähän sitä itsekin katselee mielellään ukkoaan tällingissä. Mä tuun kotiin töistä ennen miestä, joten hän saa nähdä minua enimmäkseen leggarimonsterina.

Vierailija
7/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä monesti laitan sellaiset vaatteet josta mies tykkää mulla ja ne on collarit ja sen ostamat mukavat löysät paidat.

Vierailija
8/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaihda vaatteita kesken päivän, mies vaihtaa verkkarit ja eri t-paidan ja kalsarit kun ei mene enää ulos. Eli ulkona käyttää talvella pitkiä kalsareita ja farkkuja, t-paita ja pitkähihainen paita. T-paidat on samoja sekä kotipaitoina että kodin ulkopuolella. Jos olisin mies, ottaisin vaan sen pitkähihaisen ja farkut pois, ja olisin pitkillä kalsareilla ja t-paidalla. Ei sillä ole mitään väliä mitä meillä kotona on päällä, se ei vaikuta yhtään mihinkään.

Vierailija
9/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mieti. Töistä kun pääsen, niin olen vain alusvaatteissani.

Vierailija
10/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon liian mukavuudenhalunen. Olisi kivaa jos jaksaisin vaikka käyttää legginssejä/sukkiksia ja jotain sievää pitkää neuletta ja jotain tohveleita talvisin, kesäisin vaikkapa rentoo mekkoo kotona. Kotona mulla vaan on aina niin kylmä, että mulla on ne yhdet samat paskaset collegehousut, paksut villasukat ja joku rönttönen paita päällä. No, eipä mulla nyt miestäkään oo joka tätä todentaisi, ehkä menee ostoon sievät kotivaatteet kun sellanen löytyy :)

Vierailija
11/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti vaatteitani mieheni takia.. mutta aina aamuisin, oli sitten vapaapäivä tai ei, peseydyn, meikkaan kevyesti ja vaihdan puhtaat, siistit vaatteet. Ihan siis vaikka vaan farkut ja tunikan tms. mutta niin, että olen siisti ja pukeissa.

KOSKA muistan, kuinka minua ärsytti (ja hävettikin, jos joku kaveri tuli kylään) kun omalla äidilläni oli tapana rillutella AINA kotona jossain reikäisessä, kulahtaneessa ja venyneessä paitulissa, joka hädintuskin peitti pakarat.. ja sitten kulahtaneet alkkarit (ei päällyhousuja) ja villasukat!! Ja tukka sekaisin. Ei mikään mielenterveyspotilas, mutta oli kotiäitinä ja asuttiin ei-niin-keskustassa, joten kai hän tykkäsi että on mukava rillutella "rennosti". Päätin kuitenkin, että minusta ei ikinä tule samanlaista. Se on pitänyt :)

Vierailija
12/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole miestä, mutta pukeudun aina siististi ja tyylikkäästi. Myös kotona.

Vierailija
13/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina kotona rennompiin housuihin, yleensä ne on legginsit. Mutta niissä silti kehtaa kulkea muuallakin, ei oo paskaset eikä reikäset hirvitykset. Ostelen silloin tällöin uusia kivan näköisiä kotivaatteita. Omaksi ilokseni, en miehen.

Vierailija
14/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako teitä, jos miehellä on kotona colleget ja t-paita eikä ole laittanut hiuksiaan?

Vierailija
15/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin enemmän. Aika usein olen vain toppi ja stringit/hipsterit jalassa sekä sukat :D, jos kylmä niin vetäisen jotkut housut jalkaan colleget tai trikoot. Jos näytän ihan kaameelta niin voin laittaa hieman ripsiväriä, piilottaa tummat silmänaluset ja sipaista huuliin kiiltoa että näytyän fressimmältä, ennen kuin mies tulee kotiin.

Vierailija
16/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin stringipervon viesti...

Vierailija
17/86 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko varsin moni pukeutuu kotona hirveästi? Eikö teitä yhtään haittaa se, et miehenne näkee töissä hyvinpukeutuneita naisia ja sit kotona odottaa itse ankeus?

Vierailija
18/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä, en tietenkään :D Kai mulla on jotain tärkeämpääkin tekemistä kuin edustaa kotonani herranjumala...

Vierailija
19/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä teen töitä kotona ollessani niin viimeksi tänään olin metsurin takki ja työhousut jalassa ulkona. Tuntuisi aika oudolta sisälle mennessä vetäistä viimeisen päälle-kamppeet niskaan.

Vierailija
20/86 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksitotinen ihminen, ja pukeudun suunnilleen samoin yksin ollessa, miehen kanssa ja töissä. Miksi vaihtaisin vaatteita monta kertaa päivässä? No ulkoillessa yleensä kuitenkin vaihdan ulkoiluvaatteet.