Mihin vuoteen palaisit nyt takaisin,
jos sellaista voisi tehdä? Ei sinne jäädä tarvitsisi, siellä saisi olla haluamansa pituisen ajan ja ehkä yrittää tehdä toisin joitain asioita. Tai tosiaan vain käydä, ja olla niinkuin ekallakin kerralla.
Kommentit (52)
Kesä, kun vaihdettiin ala-asteelta ylä-asteelle. Silloin kaikki alkoi menemään päin persettä, haluaisin muuttaa sen kesän ja elämäni suuntaa
2001, siitä lähtisin uudelleen käymään koulua kunnolla ja elämään fiksummin.
Vaihto-oppilasvuoteeni, eli 2012-2013.
Jonnekin vuosiin 1992-1995. Ysäri rulettaa!!
90- luvun alkuun tai 80-luvun loppuun. Olen syntynyt 1990, niin olisi kiva viettää sitä aikaa näin nuorena aikuisena.
1999, vuosi jolloin puhkesin kukkaan. Vuosi, jolloin kaikki oli uutta ja jännittävää, kohta aikuinen, vasta lapsi.
Kaikki hetket tuolta vuodelta ovat värittyneet kirkkain värein, nauravin kasvoin.
1994. Haluaisin tietää minkälaista olisi elämä ollut suuren rakkauteni kanssa jos emme olisi eronneet lähes päivälleen 21 vuotta sitten.
Eipä silti, ihanan elämän sain tilalle mutta vielä tuo vaivaa takaraivossa...
94 ottaisin sen toisen miehen, enkä velvollisuuden tunteesta sitä väärää. Niin ja tämä tietysti vain siinä tapauksessa, että lapset pysyisi kuitenkin samoina :-)
Joihinkin vuosiin 2001-2006. Yläkoulu- ja lukioajat olivat onnellista aikaa. Perheellä meni kaikilla mittapuilla hyvin, olin itse hyvin sosiaalinen ja omasin laajan kaveripiirin. Kaikki oli kutkuttavan jännittävää, tunteet voimakkaita ja koin monia hienoja ja hauskoja asioita ensimmäistä kertaa. Elämä oli edessä ja illuusio omasta kaikkivoipaisuudesta voimissaan. Sitten on huomannut, etteivät ne asiat tule ihan niin helposti ja toisaalta luotto siihen, että elämä kantaa rehellistä ja ahkeraa, on ollut välillä koetuksella.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:40"]
Vaihto-oppilasvuoteeni, eli 2012-2013.
[/quote]Ihanaa! Mikä maa? Koetko, että yhö tänä päivänä hyödyt vaihtovuodesta??