Mihin vuoteen palaisit nyt takaisin,
jos sellaista voisi tehdä? Ei sinne jäädä tarvitsisi, siellä saisi olla haluamansa pituisen ajan ja ehkä yrittää tehdä toisin joitain asioita. Tai tosiaan vain käydä, ja olla niinkuin ekallakin kerralla.
Kommentit (52)
1985, kun minut leikattiin. En olisi halunnut selvitä hengissä.
2000-2002. Tekisin asioita joita en silloin uskaltanut.
Tää on oikeestaan ihan hyvä vuosi. Mulla on ihana mies. Luulen kyllä, ettei ole pitkään. Kovin etäinen se on ollut viime aikoina.
Menisin vuoteen 1998 ja sanoisin sille yhdelle miehelle EI ja toiselle miehelle KYLLÄ.
50-luvun maaseutumiljööseen voisin jäädä ihan pysyvästi.
Kai vuoteen 2004 ja koittaisin saada yhden miehen nykyisillä tiedoillani ja rakastamiskyvylläni (joka oli rajallinen).
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Elämä 1950-luvun maaseudulla Suomessa ei välttämättä aina ollut ihan niin ihanaa kuin vanhoissa valokuvissa ja Suomi-filmeissä näyttää. Aika karua ja vaatimatonta oli.
2001. Olin silloin hoikka ja kaunis.
Vuoden -78 syksyyn kun aloitin yläasteen. En antaisi nyt aikuisen itsetunnolla varustettuna asioiden ajautua samaan pisteeseen .
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:10"]
Vuoden -78 syksyyn kun aloitin yläasteen. En antaisi nyt aikuisen itsetunnolla varustettuna asioiden ajautua samaan pisteeseen .
[/quote]
What happened?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:10"]
[/quote]
What happened?
[/quote]
Ikäviä asioita jotka määrittivät koko lopun elämäni suunnan, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Elämä 1950-luvun maaseudulla Suomessa ei välttämättä aina ollut ihan niin ihanaa kuin vanhoissa valokuvissa ja Suomi-filmeissä näyttää. Aika karua ja vaatimatonta oli.
[/quote]
No, 60-luvun olen maaseudulla pienessä mökissä nähnyt, joten tiedän kyllä mitä olisi odotettavissa.
1999.