Aion ihan piruuttani jatkaa tuilla elämistä kokkareiden kiusaksi
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin :D mitä tukia saat? Itse saan työmarkkinatukea ja toimeentulotukea. Koska saan tt-tukea niin saan tietysti lääkkeet ilmaiseksi, ja niitä minulla riittää!
N38
Toimeentulotuki + korotettu asumistuki :D
ap
Eipä ole mikään kiinnostanut aikoihin yhtä vähän.
Ette te töihin pääsekään. Halvempia te olette kuin virkamiehet veronmaksajalle.
Se on kuule aivan sama. Laskennallisten työpaikkojen vääjämättömälle kasvulle kukaan ei voi mitään. Kasvua ja taloudenhoitoa virkavastuulla. Kohta orastaa.
EKP:n koronnosto oli Suomelle viimeinen niitti arkkuun, ja vääjäämätön luisu kohti talouskriisiä ja suurtyöttömyyttä on alkanut.
Omaa oksaasi sahaat, eipä eläkettä kerry eikä nämä tukijuhlat pitkään jatku.
Voi teitä heikkolahjaisia reppanoita. Ei tuo teidän kiukuttelunne tavoita ketään päättäjää. Vahingoitatte vain itseänne, kukaan ei ole näkemässä showtanne. Tukiloisina teillä ei ole mitään sosiaalista arvoa, ei mitään hyötyä, olette pelkkä häpeäpilkku kaikille.
Parempi on että tyhmimmät ja laiskimmat loisii.
Eli oikein valittu.
Onko Tuilla matkustelu hyväksyttävää?
Pakkohan sun on kun tuollaista luuseria ei kukaan koskaan töihin palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tekaistulla 3 viikon sairauslomalla ja lähden huomenna Thaimaaseen, saan tuosta 3 viikosta noin 3500e veronmaksajilta rahaa, no toki olen itsekin veronmaksaja, mutta ei tunnu missään kun otan sitä vastaan aika hyvät edut, että kyllä kalpenee noin työttömien kikat meidän tosi lokkien vierellä.
Niin minäkin jatkan tuilla...pattayalla
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä heikkolahjaisia reppanoita. Ei tuo teidän kiukuttelunne tavoita ketään päättäjää. Vahingoitatte vain itseänne, kukaan ei ole näkemässä showtanne. Tukiloisina teillä ei ole mitään sosiaalista arvoa, ei mitään hyötyä, olette pelkkä häpeäpilkku kaikille.
Sanoisin, että toisinpäin. Viisas alkaa loisimaan, kun työntekijöitä ei enää arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Miten kikkailet Kelalta salaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että toisinpäin. Viisas alkaa loisimaan, kun työntekijöitä ei enää arvosteta.
Ei Suomessa ole koskaan arvostettu ketään. Siksi tämä maa onkin tuhoon tuomittu. Ihmisiä pidetään tunteettomina robotteina ja orjina. Nokian insinööritkin osasivat suunnitella rautapuolta konemaisella tehokkuudella, mutta sitten UX kustiin täysin ja lopputulos tiedetään.
Luuserien mielipiteet kiinnostat minua todella paljon. Kyllä!
Niin minäkin :D mitä tukia saat? Itse saan työmarkkinatukea ja toimeentulotukea. Koska saan tt-tukea niin saan tietysti lääkkeet ilmaiseksi, ja niitä minulla riittää!
N38