Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te siellä Saksassa asuvat

Vierailija
27.03.2015 |

Suomessa tuntuu PK-seudulla, Turussa ja Tampereella melko turvattomalle iltaisin nykyään. Syy ei vähiten koutoutumattomissa MAMUISSA. Muutenkin juoppoja ja ahdistelijoita kaikkialla.

Saksassa liikkuessani on olo ollut isoissakin kaupungeissa turvallinen, vaikka paljon MAMUJA sielläkin. Kuitenkaan ei mitään sen kaltaista kuin Helsingissä. Suunittelemme muuttoa ja kiinnostaakin, onko siellä oikeasti niin turvallista kuin lomamatkoilla minusta tuntuu, vai onko todellisusu kuin Helsingissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Saksassa ja Itävallassa useammassa kaupungissa, pienessä ja suuressa. Saksassa on vähemmän juoppoja sekopäitä ja räyhääjiä kaduilla.

Vierailija
2/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne oli esim budapestissa ja riiassa. Ei humalaisia örveltäjiä eikä kyllämamujakaan. Eivät ehkä halua tuollaisiin vähän köyhempiin maihin mennäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Saksassa, syy miksi tulin Suomeen, oli että halusin lapsien äidinkieleksi suomen. Mutta siis ne mamut on siellä ihan kunnollisia, ei niin päälle käyviä.

Vierailija
4/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asu Saksassa mutta tuntuvat paikalliset MAMUT olevan vähemmän päällekäyviä kuin Suomessa ja Ruotsissa...

Mutta Saksassa ainakin töitä, toisin kuin täällä lama-Suomessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän