Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pettämistä? Mielipiteitä tarvitaan!!

Vierailija
27.03.2015 |

Ekaksi: olen lukenut salaa miehen viestejä. Voitte tuomita vapaasti, mutta olisi kiva saada kommentteja myös itse aiheesta eli:

Pitäisikö minun vetää pultit vai ei? Mitä miestä olette?  

Taustaa: Puoli vuotta sitten oli joku kriisintynkä, joka liittyi suhteen arkipäiväistymiseen. Nyt olemme panostaneet yhdessäoloon ja hyväksyneet myös sen, ettei alkuhuuma kestä vuosikausia. Emme asu yhdessä. Seksiä on paljon ja ainakin itse osoitan paljon hellyyttä. Mies on 70 % kylmempi minua kohtaan kuin alussa, mutta pussailee kuitenkin n. 4 kertaa päivässä, kun näemme. 

Itse asia: Mieheni on tutustunut kavereiden kautta kahteen naiseen, jonka kanssa kirjoittelee Facebookissa. Kirjoittelun sävy on pääasiassa harmitonta. Mieheni kertoo päiviensä kulusta ja kyselee naisilta heidän kuulumisiaan hymiöitä viljellen. Naiset eivät selvästi yritä vihjailla mitään, mutta välillä mieheni kirjoittaa mielestäni vihjailevan sävyisiä viestejä, kuten "tein just tajuttoman herkullisia uunivoileipiä". Tähän viestiin nainen on vastannut, että on itsekin juuri laittamassa ruokaa. Mies vastaa laittamalla kuvan leivistä ja kysymyksen: "tekiskö mieli maistaa?". Nainen vastaa vaan, että onpa hyvän näköisiä, eikä keskustelu etene tästä mihinkään tapaamiseen tai muuhun. 

Toiselta mies on kysellyt kautta rantain, että onko sinkku vai seurusteleeko. Nainen vastaa olevansa sinkku, johon mies vastaa kieltä näyttävällä hymiöllä. Keskustelu jää tähän. Olisi sinänsä mielenkiintoista nähdä, mitä mies olisi vastannut, jos nainen olisi kysynyt hänen parisuhdestatuksestaan.

Mies myös liiottelee saavutuksiaan naisille ja antaa itsestään urheilullisemman ja eläinystävällisemmän kuvan kuin todellisuudessa. Yrittää siis selvästi tehdä vaikutuksen. Mitään konkreettista pettämistä ei ole kuitenkaan tapahtunut, enkä tiedä, mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä. 

Mitä te tekisitte minun asemassani? Onko pieni flirttailu ok, vai voiko tällaisen laskea jo pettämiseksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään nyt näe tossa ruoasta juttelemisessa mitään pahaa, eri asia olis joku "haluisitki että teen joskus sulle;)"tai "tuutko maistaan;)" mutta jos yhteisistä tulevaisuudesta ette ole puhuneet niin ei hyvältä vaikuta. kun mies on tosissaan suhteessa niin kyllä se tosissaan on vaikka alkuhuuma olis mennyt, eikä tällästä juttelua esm päivittäin uusien naistuttavien kanssa. Sinuna ottaisin jotenkin puheeksi..älä paljasta urkkinees viestejä äläkä syytä mut jotenkin sun täytys saada ilmaistua että oot vähän hämillään ja tilanne tuntuu sinusta oudolta ja harmittaa. Jos vielä sittenkin jatkaa vaikka olisitte sopineet että ei, peli on selvä.

Vierailija
22/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla kukkii posliinikukka, mutta naisilla suhteesta voi kysya mihin tarvitsee muita miehia? Ryhmaorgioihin vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyppis ainakin tuollainen keskustelu. Mutta jos olisin oikein rakastunut, miettisin mitä teen. Jos en, niin vetäisin herneen nenään, sanoisin miehelle, että en itsekään pidä tuollaisia keskusteluja miesten kanssa, joten mulle ei käy, että hänkään pitää, jos se ei miehelle käy, niin adios.

Vierailija
24/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako kukaan?

Vierailija
25/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no onhan tuo nyt vähän outoa mielestäni, jos ette ole vapaassa suhteessa. MIhin se tarvii nuita muita naisia?

Vierailija
26/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä, huoh... 

Ap

Vierailija
27/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole musta hyvä merkki.
t. Vähän samansuuntaista kokenut

Vierailija
28/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei tuo ole varsinaisesti pettämistä, niin en itse katselisi tuollaista. En ymmärrä, miksi varattu kysyisi keneltäkään seurusteleeko. Se ei liity mitenkään kaveruuteen.

Itse nostaisin kytkintä enkä sanoisi noista mitään. Mies kuitenkin kääntäisi sen niin, että sinä olet vainoharhainen. Kaikkea hyvää ap:lle! :)

Vierailija
29/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näiden todisteiden valossa ei oikein voi syyttää. Mies varmaan sanoisi, että kuvittelen asioita. Sinä samansuuntaista kokenut, miten teille kävi?

Kiitos tsempistä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi