Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pettämistä? Mielipiteitä tarvitaan!!

Vierailija
27.03.2015 |

Ekaksi: olen lukenut salaa miehen viestejä. Voitte tuomita vapaasti, mutta olisi kiva saada kommentteja myös itse aiheesta eli:

Pitäisikö minun vetää pultit vai ei? Mitä miestä olette?  

Taustaa: Puoli vuotta sitten oli joku kriisintynkä, joka liittyi suhteen arkipäiväistymiseen. Nyt olemme panostaneet yhdessäoloon ja hyväksyneet myös sen, ettei alkuhuuma kestä vuosikausia. Emme asu yhdessä. Seksiä on paljon ja ainakin itse osoitan paljon hellyyttä. Mies on 70 % kylmempi minua kohtaan kuin alussa, mutta pussailee kuitenkin n. 4 kertaa päivässä, kun näemme. 

Itse asia: Mieheni on tutustunut kavereiden kautta kahteen naiseen, jonka kanssa kirjoittelee Facebookissa. Kirjoittelun sävy on pääasiassa harmitonta. Mieheni kertoo päiviensä kulusta ja kyselee naisilta heidän kuulumisiaan hymiöitä viljellen. Naiset eivät selvästi yritä vihjailla mitään, mutta välillä mieheni kirjoittaa mielestäni vihjailevan sävyisiä viestejä, kuten "tein just tajuttoman herkullisia uunivoileipiä". Tähän viestiin nainen on vastannut, että on itsekin juuri laittamassa ruokaa. Mies vastaa laittamalla kuvan leivistä ja kysymyksen: "tekiskö mieli maistaa?". Nainen vastaa vaan, että onpa hyvän näköisiä, eikä keskustelu etene tästä mihinkään tapaamiseen tai muuhun. 

Toiselta mies on kysellyt kautta rantain, että onko sinkku vai seurusteleeko. Nainen vastaa olevansa sinkku, johon mies vastaa kieltä näyttävällä hymiöllä. Keskustelu jää tähän. Olisi sinänsä mielenkiintoista nähdä, mitä mies olisi vastannut, jos nainen olisi kysynyt hänen parisuhdestatuksestaan.

Mies myös liiottelee saavutuksiaan naisille ja antaa itsestään urheilullisemman ja eläinystävällisemmän kuvan kuin todellisuudessa. Yrittää siis selvästi tehdä vaikutuksen. Mitään konkreettista pettämistä ei ole kuitenkaan tapahtunut, enkä tiedä, mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä. 

Mitä te tekisitte minun asemassani? Onko pieni flirttailu ok, vai voiko tällaisen laskea jo pettämiseksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokenut tuon ja oman konemuksen perusteella: ei hyvä.

Vierailija
2/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa pitää sua varalla kunnes saa pokattua jonkun uuden ja pääsee taas elämään ihanaa alkuhuumaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös yrittänyt järjestää tapaamisen toisen naisen kanssa. Nainen valitti, ettei hänellä ole erästä asiaa. Mies sanoi, että hänellä pitäisi varastosta löytyä. Nyt neuvottelevat, että huomenna nainen voisi noutaa tämän asian. Kysyin mieheltä, näemmekö huomenna, vai onko hänellä mitään sovittua. Mies sanoi, ettei hänellä ole mitään sovittua, eli ei siis halua/muista kertoa naisen tapaamisesta...Tämänkin voi tietenkin kääntää ihan harmittomaksi jutuksi. Mutta jotenkin tää juttu haiskahtaa...

Ap

Vierailija
4/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lähtökohta tässä on se, ettet koe voivasi luottaa mieheen. Ja toisaalta mies ei voi luottaa sinuun, koska luet hänen yksityisiä viestejään. Mitä hyvää tällaisessa parisuhteessa on?

En ole tiukkapipoinen sen suhteen, että sattuu lukemaan toisen viestejä, kun puhelin on auki tai kone on auki tai jos oikeasti on erittäin päteviä syitä epäillä pettämistä ja toisen puhelimen tarkistamalla ikään kuin varmistaa epäilyt ja aloittaa eroprosessin. Mutta normaalissa suhteessa tuollainen ei kuulu asiaan. Joko sinä, ap, olet sairaalloisen mustasukkainen ja mies jo ihan sen takia yrittää irtiottoa tai sitten jätät pois jotakin, jonka takia koet olevasi oikeutettu tarkistamaan toisen viestit. Missään nimessä tilanne ei ole normaali eikä kyse ole normaalista suhteesta. On siis aivan sama, onko miehen toimet epäilyttäviä vai ei, kun suhteessa on noin paljon epäluottamusta, ei ole järkeä jatkaa.

Vierailija
5/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli just tollanen. Suhde kaatui luottamuspulaan, vaikka en tiedä pettikö koskaan fyysisesti. Valehtelusta jäi kiinni monta kertaa.
Ei kuulosta hyvältä siis, ap.

Vierailija
6/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.. Mies pitää sua vain varalla ja jos onnistuu järjestämään naisen kanssa tapaamisen sä jäät kakkoseksi. Suosittelen siis sun itses takia, ettet kokisi sitä.

Vierailija
7/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaistojasi, ne ovat yleensä oikeassa. Kuulostaa aivan exältäni. Itse hölmönä uskoin ja halusin uskoa, hajotin itseni pahasti ennen kuin suostuin tajuamaan totuuden. Mies ei ole muuttunut, samaa peliä edelleen.

Vierailija
8/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyimme muuttamaan erilleen. T.5

Vierailija
9/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette seurustelleet? Oletteko puhuneet yhteenmuutosta? Miksi ette asu yhdessä? Onko yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia?

Jotenkin tuntuu, että mies pitää sua varalla...

Vierailija
10/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaistojasi. Tiedän erään naisen, jota mies petti 20 vuotta ennen kuin päätti mennä naimisiin sen kakkosnaisen kanssa...

Vierailija
11/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ap tietää näin tarkasti mitä mies on keskustellut? Oletko nuuskinut miehen posteja?

Vierailija
12/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus näitä parikymppisten ongelmia

Vierailija
13/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo parikymppinen, vaan kolmekymppinen. Olen nuuskinut miehen posteja ja aion vastaisuudessakin tehdä niin. En halua olla se tyyppi, jota petetään 20 vuotta ennen kuin totuus tulee jotain muuta kautta julki. Mies siis jättää aina vahingossa FB:n auki. Alun perin huomasin viestittelyn, kun luulin, että se oli oma FB ja katsoin, kuka oli laittanut inboxiin viestin. Huomasinkin sitten, että nimet oli tuntemattomia, mutta uteliaisuus voitti ja kurkkasin, että mitä viestittelyä mies oikein käy. 

Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Yhteenmuutosta ei ole ollut mitään sitovia puheita. Nyt en halua ottaa asiaa edes esille, kun viestittely paljastui

AP

Vierailija
14/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä? Onko kenenkään mielestä ihan ok?

Ap

Vierailija
15/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "tein just tajuttoman herkullisia uunivoileipiä" voi olla pettämistä?

Minä olen saanut äidiltänikin tuollaisia viestejä, onko se silloin insestiä?

Vierailija
16/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tulisi mieleen kirjotella tollasia tuntemattoman miehen kanssa. Jos kirjoittelisin, olisin varmaan kiinnostunut siitä. 

Ap

Vierailija
17/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:52"]

Mies on myös yrittänyt järjestää tapaamisen toisen naisen kanssa. Nainen valitti, ettei hänellä ole erästä asiaa. Mies sanoi, että hänellä pitäisi varastosta löytyä. Nyt neuvottelevat, että huomenna nainen voisi noutaa tämän asian. Kysyin mieheltä, näemmekö huomenna, vai onko hänellä mitään sovittua. Mies sanoi, ettei hänellä ole mitään sovittua, eli ei siis halua/muista kertoa naisen tapaamisesta...Tämänkin voi tietenkin kääntää ihan harmittomaksi jutuksi. Mutta jotenkin tää juttu haiskahtaa...

Ap

[/quote]

Itse tulkitsisin tuon pikemminkin niin että mies ei koe sitä että tämä hänen kaverinsa hakee jonkun tavaran niin isoksi tapahtumaksi että se veisi koko päivän.. Onhan noiden mainitsemiesi viestien sävy aika flirttaileva ja outo, mutta en nyt tuota tavaran hakemisen mainitsematta jättämistä silti peittelyksi tulkitsisi.

Vierailija
18/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Tämä ei kyllä minustakaan ole mitenkään tulkittavissa epäilyttäväksi

T: viestin 24 kirjoittaja

Vierailija
19/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:39"]

[/quote]entinen pääministeri Matti Vanhanen osti yksinhuoltajaäidiltä seksipalveluita muutamalla uuniperunalla. Kannattaa siis olla huolissaan.

Vierailija
20/29 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän