10v onnellisessa avioliitossa naisen kanssa, pieni lapsi kotona ja menin lipsahtamaan firman pikkujouluissa
Vaikea käsittää piIIun voimaa. nyt olen aivan ihastunut siihe naiseen enkä pysty lopettamaan ajattelemasta häntä. 😔
M34
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, "ihastunut" hänen kehoonsa... -.-
Mitä tunnet on pelkkää intohimoa, ei rakkautta.
Hohhoijaa, miehet... valmiita pilaamaan avioliittonsa vain kassien tyhjentämiseksi.
Sitä kutsutaan biologiaksi.
Jännä juttu miten on olemassa myös miehiä ketkä ei petä, raiskaa yms.
Niin on. Olen sellainen. Mun libido on tosin niin matala, että en edes jaksa juosta naisten perässä=D
M28
Kokeile siis välillä avioliittoa miehen kanssa.NAM.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, miehet... valmiita pilaamaan avioliittonsa vain kassien tyhjentämiseksi.
Sitähän ihastus tarkoittaa. Ei ihastus tarkoitakaan rakkautta.
Kerro vaimolle ja ehdota vapaata suhdetta. Varmasti hänelläkin kiinnostaisi moni muu.
Säälittävää. Kadut tuota iltaa lopun elämääsi. Ja lapsesi tulee vihaamaan sinua. Vaimosta nyt puhumattakaan.
Missä tarinan jatko?
Paneeli tarvitsee lisätietoa...
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Kadut tuota iltaa lopun elämääsi. Ja lapsesi tulee vihaamaan sinua. Vaimosta nyt puhumattakaan.
Vaihtoehdossa B.
Valitsemme siis vaihtoehdon A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan biologiaksi.
Jännä juttu miten on olemassa myös miehiä ketkä ei petä, raiskaa yms.
Jep. Mutta meitä ei arvosteta.
Siksi käyn nykyään maksullisilla.
Erottuani.
Toki maksullisissa käynti taitaa olla vielä pahempaa naisten asteikolla. Kusessa oot.
Päinvastoin. On erittäin vapauttavaa heittäytyä irti vastakkaisen sukupuolen änkyröinnistä. Eikä tässä enää perheitä perustella.
Akka toivoo kotona, etyä.pääsidi din7sta eroon. Ala jo painua.
Amatöörit. Luuserit. Ei käydä ikinä missään ja sitten firman pikkujouluissa päästään irti ja juodaan koko vuoden edestä. Mitä tapahtuu viinaan tottumattomille? No ei mitään hyvää. Haukutaan/naidaan pomo tai työkaverit ja seuraavana päivänä morkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mun mies, niin anna palaa ja kokeile uuden kanssa!
Mutta muista muuttaa pois ja laittaa avioero paperit vireille.
Hyvä lisäys. Monta vuotta jo odottanut, että joku tuon ukon veisi nurkista pyörimästä, mutta ei...
Sama täällä. Olen liian laiska ja kyynistynyt eroamaan enää nyt kun lapsetkin lähtee pian kotoa. Oon toivonut salaa että tulis joku hemaiseva nainen ja hakis ton pois. Tietenkin se pysyy kuin tauti.
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit. Luuserit. Ei käydä ikinä missään ja sitten firman pikkujouluissa päästään irti ja juodaan koko vuoden edestä. Mitä tapahtuu viinaan tottumattomille? No ei mitään hyvää. Haukutaan/naidaan pomo tai työkaverit ja seuraavana päivänä morkkis.
No eihän se nyt mitään tuollaista tehnyt, vaan pokasi firman parhaannäköisen nuoren böönan ja uitti sitten makkaraansa joka reijässä. Hieno suoritus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se nyt mitään tuollaista tehnyt, vaan pokasi firman parhaannäköisen nuoren böönan ja uitti sitten makkaraansa joka reijässä. Hieno suoritus!
Ilman muuta sen arvoista että se on sitten pian viikko viikko ja mies joutuu oikeasti hoitamaan omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenes kanssa ne miehet yleensä pettää?
Osaatko selittää kuinka 30% lapsista on käenpoikasia?
Toki maksullisissa käynti taitaa olla vielä pahempaa naisten asteikolla. Kusessa oot.