Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkää töihin huutelijat

Vierailija
27.03.2015 |

Missä helvetissä niitä töitä on? Puoli miljoona työtöntä ja työttömien määrä senkun kasvaa. Kyllä voin mennä jos saan kunnon palkkaa ei mitää 1400e kuussa millä ei elä suomessa. Kunnon töitä ei vaan ole mistä sais tarpeeksi palkkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun katot avoimiatyöpaikkoja niin tarjolla lähinnä kaupankassa, puhelinmyyjä, tai siivoja. Ei kiitos.

Vierailija
2/5 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minulle ei myöskään kelpaa alle 4000€/kk työpaikat. Olen kumminkin käynyt rankan elämäm koulun, joten vaadin sen mukaisen työn/palkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:23"]Joo minulle ei myöskään kelpaa alle 4000€/kk työpaikat. Olen kumminkin käynyt rankan elämäm koulun, joten vaadin sen mukaisen työn/palkan.
[/quote]
Itse olen kouluttautunut niin en lähde ihan minne paskaduuneihin vaan. Johan se olisi nöyryyttävää.

Vierailija
4/5 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka hullu sitä työtä kaipaa jos voi muuten loisia!  Älkää vaan saatana vieköön menkö paskaamaan käsiänne mihinkään toisarvoiseen duuniin.  Maatkaa himassa, laiskurit. Ja muistakaa äänestää kokoomusta.

Vierailija
5/5 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:29"]

No kuka hullu sitä työtä kaipaa jos voi muuten loisia! 

[/quote]

Isäni opetti jo kun olin lapsi--> Ei terve ruumis työtä kaipaa. Olen noudattanut isäni ohjetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä