Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lentosurmaaja oli juoksija

Vierailija
27.03.2015 |

Normaali ihminen ei juoksentele huvin vuoksi paikasta A paikkaan A. Tätä kutsutaan juoksijapiireissä "lenkiksi". 

Normaali ihmisellä on jokin kohde, johon on menossa. Ei ihme, että jossain vaiheessa niksahti ja päätti lopettaa juoksemisen. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily saa murhaamaan.

Columbinen kouluampujatkin keilasivat ennen tappoja.

Turmiollinen on urheilu.

Vierailija
2/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:46"]

Järkyttävintähän tässä oli, että mies oli 27-vuotias ja asui VANHEMPIENSA kanssa. 

Minusta tässä jo yksin olisi syy evätä lentolupa. Eihän tuollainen syrjäytynyt peräkammarin poika voi olla muuta kuin epätoivoinen masturboinnin maailmanennätyksestä haaveileva itsemurhakandidaatti. 

[/quote]

Olihan sillä oma kotikin ja ilmeisesti myös naisystävä josta oli juuri eronnut.

Etkö tiedä että tuolla etelä-euroopassa on hyvin yleistä että lapset asuvat pitkästi yli kaksvitosinakin vielä vanhempiensa luona? Suomi on aika harvinainen maa siinä mielessä että täällä lapset muuttavat heti 18 vuotiaina pois kotoa.

Ja ärsyttää tuollainen tuomitseminen ilman että oikeesti tietää asiasta muuta kuin iltasanomista luettuja epäilyjä ja niistä kehittelee itse tarinoita.

[/quote]

Saksa ei ole Etelä-Eurooppaa (huom. isot kirjaimet)

Kreikassa omillaan oleva kolmikymppinen onkin harvinaisuus. Siksi talous kuralla, kun aikuiset ihmiset eivät mammojen lihapatojen äärestä pääse mukavuudenhalussaan ulkoutumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on hienoa, että lapset voivat asua vanhempiensa luona niin pitkään kuin haluavat. voivat sitten pitää heistä huolta.

siinä ei ole mitään pervoa, euroopassa hyvinkin tavallista.

Vierailija
4/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien talo vastaa kooltaan varmasti 2-3 keskimääräistä suomalaista omakotitaloa. Siellä voi varmasti olla ihan omissa oloissaan vaikka asuisikin vanhempiensa kanssa. Ja olihan hänellä se kaupunkiasunto, jossa oli asunut tyttöystävänsä kanssa. Viikonlopuiksi tuli vanhempien luo, ehkä se purjelentoharrastuksen takia, hänhän kuului kotipaikkakunnan lentokerhoon.

Vierailija
5/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:43"]Olen huomannut omasta tuttavapiiristäni, että juoksua harrastavat ovat älyllisesti ja emotionaalisesti jälkeenjääneitä.  Esim. tennistä ja golfia harrastavat ovat aivan toista kastia. Ei kukaan golfia harrastava tappaisi kymmenittäin koululaisia vain siksi, että saisi nimensä lehtiin.    [/quote] Mä oon huomannut, että golfausta harrastavat kuvittelevat olevansa suuremman luokan snobeja, vaikka tulot on keskiluokkaa Terkuin kesätöissä useampana vuonna golf-kentällä

[/quote]

Tähän sopinee: ▶ Falling Down

Vierailija
6/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintähän tässä oli, että mies oli 27-vuotias ja asui VANHEMPIENSA kanssa. 

Minusta tässä jo yksin olisi syy evätä lentolupa. Eihän tuollainen syrjäytynyt peräkammarin poika voi olla muuta kuin epätoivoinen masturboinnin maailmanennätyksestä haaveileva itsemurhakandidaatti. 

Vierailija
7/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:43"]Olen huomannut omasta tuttavapiiristäni, että juoksua harrastavat ovat älyllisesti ja emotionaalisesti jälkeenjääneitä. 

Esim. tennistä ja golfia harrastavat ovat aivan toista kastia. Ei kukaan golfia harrastava tappaisi kymmenittäin koululaisia vain siksi, että saisi nimensä lehtiin. 

[/quote]

Mä oon huomannut, että golfausta harrastavat kuvittelevat olevansa suuremman luokan snobeja, vaikka tulot on keskiluokkaa
Terkuin kesätöissä useampana vuonna golf-kentällä

Vierailija
8/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitsi hakee aina joka pe töitten jälkeen juoksukaljat kiskalta

Vierailija
9/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Asui Düsseldorfissa ja vietti viikonloput vanhempiensa luona.

Vierailija
10/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olihan sillä oma kotikin ja ilmeisesti myös naisystävä josta oli juuri eronnut.

Etkö tiedä että tuolla etelä-euroopassa on hyvin yleistä että lapset asuvat pitkästi yli kaksvitosinakin vielä vanhempiensa luona? Suomi on aika harvinainen maa siinä mielessä että täällä lapset muuttavat heti 18 vuotiaina pois kotoa.

Ja ärsyttää tuollainen tuomitseminen ilman että oikeesti tietää asiasta muuta kuin iltasanomista luettuja epäilyjä ja niistä kehittelee itse tarinoita.

Vierailija
11/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun urpo

Vierailija
12/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelen pankkiryöstöä.

t. juoksija, tosin aloitteleva sellainen

Vierailija
13/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:36"]

Vitun urpo

[/quote]

Oletko sinäkin kenties juoksun harrastaja? Tekeekö sinun mieli tappaa aloittaja? Yritä käsitellä aggressioitasi terapian avulla. 

Vierailija
14/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:36"]

Vitun urpo

[/quote]

Oletko sinäkin kenties juoksun harrastaja? Tekeekö sinun mieli tappaa aloittaja? Yritä käsitellä aggressioitasi terapian avulla. 
[/quote]

Juokseminen on hyvää terapiaa. Ja oikeastaan harrastan canicrossia eli tuohon vielä yhdistyy, että kaikki koiranomistajat on hulluja. Olenko siis tuplahullu eli terve?

Vierailija
15/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut omasta tuttavapiiristäni, että juoksua harrastavat ovat älyllisesti ja emotionaalisesti jälkeenjääneitä. 

Esim. tennistä ja golfia harrastavat ovat aivan toista kastia. Ei kukaan golfia harrastava tappaisi kymmenittäin koululaisia vain siksi, että saisi nimensä lehtiin. 

Vierailija
16/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ainakin kumoaa sen palstalla usein heitetyn ajatuksen, että masentunut paranisi oitis jos vain ottaisi itseään niskasta kiinni ja menisi lenkille. 

Vierailija
17/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:43"]No tämä ainakin kumoaa sen palstalla usein heitetyn ajatuksen, että masentunut paranisi oitis jos vain ottaisi itseään niskasta kiinni ja menisi lenkille. 
[/quote]

Aivan, otanto on yksi kahjo eli oivalluksesi ansaitsee nobelin

Vierailija
18/18 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:39"]

Mä suunnittelen pankkiryöstöä.

t. juoksija, tosin aloitteleva sellainen

[/quote]

Vihdoin selvisi miksi niitä ninja trikoita käyttää aikuiset miehet. Kiitos tästä. Alkaa varmaan poliisejakin näkymään lenkkipoluilla, kun tästä kuulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme