Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rakastuu varattuun naiseen, voiko siihen ottaa yhteyttä?

Vierailija
27.03.2015 |

Nainen on naimisissa mutta selvästi kiinnostunut minusta. Olemme tapailleet muutamia kertoja baarissa, suunnitellusti. Seksisuhdetta meillä ei (vielä ainakaan) ole. Uskallanko ottaa häneen yhteyttä vai odotanko ottaako hän minuun yhteyden?

M34

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, koska Einsteinen suhteellisuusteorian mukaan se ei ole mahdollista.

Vierailija
2/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää rakastumasta toiseen, silloin ei varmastikaan ole omassa liitossa kaikki asiat hyvin. Toiset jopa hakee lopullista syytä sille erolle sillä, että etsii jonku toisen. Ei muka osata erota ilman "hyvää syytä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä rakastuin aikoinaan varattuun mieheen ja hyvä liitto meille tuli :) Teet niinkuin parhaaksi katsot.

Vierailija
4/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä äläkä vie juttua enää eteenpäin.

Vierailija
5/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä.

Vierailija
6/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, jätä heidät rauhaan.

Vierailija
7/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:24"]Nainen on naimisissa mutta selvästi kiinnostunut minusta. Olemme tapailleet muutamia kertoja baarissa, suunnitellusti. Seksisuhdetta meillä ei (vielä ainakaan) ole. Uskallanko ottaa häneen yhteyttä vai odotanko ottaako hän minuun yhteyden?

M34
[/quote]
Jos on pienikin rako saada vakoa niin kannattaa.

Vierailija
8/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tuossa nyt on alun perin ottanut yhteyden, jos kerran suunnitellusti olette tapaillut?

Aloitus haiskahtaa taas joltain fantasialta, kun tällainen kömmähdys tuli heti alkuun. Miiksi kysyä, kumpi ottaa yhteyttä, jos kerran on jo otettu?

Tyhmät AV-dementikot sitten heti vastailevat yhtään ajattelematta koko kysymystä. 

Vierailija
9/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaon perässä, uskokaa pois! Ja tämä nainen on ollut yhteydessä minuun, olen minäkin kerran viestiä laittanut. Siis naisen pillin mukaan menty kun hän on ollut viihteellä. Mutta minua kiinnostaisi ja haluaisin nähdä taas.

AP M34

Vierailija
10/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi oma nainen ja jätä ne varatut rauhaan

Vierailija
11/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen halua varmaan olla varattu

Vierailija
12/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele! Ei kannata sekaantua varattuihin. Saa vaan itse nenilleen.

Vierailija
13/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi ottaa yhteyttä, eikä naisenkaan tulisi ottaa sinuun.

Vierailija
14/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos varattu nsinen pitää suhun yhteyttä, niin kertoo paljon ihmisen moraalista.. Jps joskus olisittekin onnellisesti yhdessä, niin suhteen tylsistyessä tai arkipäiväistyessä hän saattaisi tapailla jotain muuta miestä baarissa. Oikeesti, joko ihminen on petollinen tai sitten ei, ja se harvoin muuttuu miksikään.siis, että selvitetäänkö oman puoluson kanssa ongelmia ja yritetään, vai haetaanko vipinää muualta puoluson selän takana. Itse pysyisin erossa varatuista.

Vierailija
15/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 pyytää anteeksi kirjoitusvirheitään :-)

Vierailija
16/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko siihen koskaan uskoa, että olisi eroamassa? Ei kai..

Vierailija
17/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitkään tapailee, ei kai sitä tunteilleen mitään voi, kumpikaan. EIkä se aina ole niin yksiselitteistä, tilanteet voi muuttua ja kyllä ihminen voi erota ja jatkaa uskollisena toisessa suhteessa. Mä ehkä miettisin sitä haluaako se nainen nähdä sinua muutenkin kuin kännissä baarissa? Ja miksi se sinua tapailee ellei teilä ole seksiäkään, ei ehkä ole kuitenkaan seksin perässä? Monestiko olette tapailleet?

Vierailija
18/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mun nainen niin kannattaa miettiä tarkkaan miten asiassa etenet.

Vierailija
19/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:54"]

Entä voiko siihen koskaan uskoa, että olisi eroamassa? Ei kai..

[/quote]justiinsa joo,aina tuo sama virsi että ollaan eroamassa ja pyh joko ollaan erottu tai ei!Se että asutaan saman katon alla ei ole "ollaan eroamassa" vaan kyllä aikoinaan jouduttiin exän kanssa asumaan 2kuukautta kämppäkuvioiden takia yhdessä ja ei oltu eroamassa vaan EROTTU.

Vierailija
20/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa tekopyhästelyä! Miettikää nyt ensin, kuinka moni suhde on alkanut niin, että ainakin toinen on ollut varattuna? No ei tietenkään yksikään suhde tai avioliitto! Jos seurustelet kundin kanssa, mutta tapaat vielä kivemman, niin ennekuin saatte vaihtaa sanaakaan, niin kummankin on EROTTAVA edellisestä suhteestaan. Näin sanoo Suomen laki ja raamattu.