Yliluonnolliset/selittämättömät tarinat jakoon!
Laahaavien askelten innoittamana kerrotaanpa omia selittämättömiä tositarinoita.
.
Oma kokemus (onneksi vain yksi) liittyy erääseen leirikeskukseen. Olin siis leirillä (joku viikonloppuleiri kyseessä) ja valvoimme ensimmäistä yötä porukalla huoneessamme.
Istuin ikkunalaudalla, ja katselin samalla pimeälle pihamaalle. Yhtäkkkiä pihaan kaartoi auto, valot tuli siis huoneesemme (ensimmäinen kerros) ja kokoonnuimme tyttöjen kanssa ikkunaan katsomaan että kuka tulee keskukseen puolenyön jälkeen. Auto jäi paikalleen, kukaan ei noussut ulos. Hetken perästä ajoi pois. Aamulla hangessa ei ollut jälkeäkään auton renkaista, vain omat jalanjälkemme. Tiedä sitten mikä se oli, koskaan ei olla selitystä siihen saatu. Tämä tapahtui 2008 vuonna.
.
Kertokaas te nyt omanne, rakastan jänniä "kummitus" tarinoita. ;)
Kommentit (50)
Pinenä olin yli neljänkymmenen asteen kuumeessa, puolestani rukoiltiin, näin enkelin kattoon asti korkean, nuori mies joka oli kuin aurinko, näin vain ääriviivat ja sillä sekunnilla olin täysin terve.
Vanhempana halusin "elää" nuoruuttani ja se vei minut ahdistuksen ja masennuksen pimeyteen, kerran yöllä sänkyni vieressä oli polvillaan pieni tyttö jonka kasvot olivat pimeät ja hänen kädet oli sängylläni.
Hän vain tuijotti minua, enkä pystynyt liikkumaan.
Kun se loppui sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa.
Toinen kerta oli kun olin tutuilla kylässä kissa yöllä hyppäsi sängyn päässä olleen lipaston päälle, lipaston päältä tippui muutama pieni tavara, havahduin ja avasin silmät, näin siinä kohtaa missä kissa oli pitkän miehen, jolla oli ruskea pitkä takki ja ruskea lieri hattu.
Hän katosi heti kun hänet huomasin.
Unihalvaukset on valhetta, kyse on pimeyden henkiolennoista.
Synti avaa ovet näille pahoille hengille.
Näitpä niitä tai et he ovat läsnä ja varjostavat ihmisiä ja ajavat sieluasi kohti tuhoa.
Kristus teki ristillä tyhjäksi paholaisen teot, Jeesus tuli vapauttamaan meidät synnin ja kuoleman laista, jotta meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.
Hän tuli kutsumaan ihmiset ulos pimeydestä Jumalan kirkkauteen.
Siitä lähtien kun sydämestäni käännyin pois pahoilta teiltäni, Kristuksen puoleen apua pyytäen, olen saanut nukkua yöni rauhassa.
Jumalattomalla ei ole rauhaa, mutta niille jotka kääntyvät pois pimeydestä, Kristus on lisätty antaa oman rauhansa, rauhan, joka kestää vaikka koko muu maailma kaatuisi ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Pinenä olin yli neljänkymmenen asteen kuumeessa, puolestani rukoiltiin, näin enkelin kattoon asti korkean, nuori mies joka oli kuin aurinko, näin vain ääriviivat ja sillä sekunnilla olin täysin terve.
Vanhempana halusin "elää" nuoruuttani ja se vei minut ahdistuksen ja masennuksen pimeyteen, kerran yöllä sänkyni vieressä oli polvillaan pieni tyttö jonka kasvot olivat pimeät ja hänen kädet oli sängylläni.
Hän vain tuijotti minua, enkä pystynyt liikkumaan.
Kun se loppui sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa.Toinen kerta oli kun olin tutuilla kylässä kissa yöllä hyppäsi sängyn päässä olleen lipaston päälle, lipaston päältä tippui muutama pieni tavara, havahduin ja avasin silmät, näin siinä kohtaa missä kissa oli pitkän miehen, jolla oli ruskea pitkä takki ja ruskea lieri hattu.
Hän katosi heti kun hänet huomasin.Unihalvaukset on valhetta, kyse on pimeyden henkiolennoista.
Synti avaa ovet näille pahoille hengille.
Näitpä niitä tai et he ovat läsnä ja varjostavat ihmisiä ja ajavat sieluasi kohti tuhoa.Kristus teki ristillä tyhjäksi paholaisen teot, Jeesus tuli vapauttamaan meidät synnin ja kuoleman laista, jotta meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.
Hän tuli kutsumaan ihmiset ulos pimeydestä Jumalan kirkkauteen.
Siitä lähtien kun sydämestäni käännyin pois pahoilta teiltäni, Kristuksen puoleen apua pyytäen, olen saanut nukkua yöni rauhassa.
Jumalattomalla ei ole rauhaa, mutta niille jotka kääntyvät pois pimeydestä, Kristus on lisätty antaa oman rauhansa, rauhan, joka kestää vaikka koko muu maailma kaatuisi ympäriltä.
*luvannut antaa
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani — sen minä annan teille.
En minä anna teille, niinkuin maailma antaa.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Johannes 14:27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin tänään sohvalla ja ylitse pyyhälsi kylmä tuuli. Samalla tippui keittiöstä taulu. Kaikki ikkunat ja ovet olivat kiinni ja keittiössä ei ollut ketään. :-D
Joku sun läheinen kuoli. Otan osaa.
Ei kyllä ole tietoa tullut. Huii :-\
Kyllä nämä yleensä tästä maailmasta poislähtevään sieluun viittaavat. Joskus toki on niin ettei se olekaan henkilökohtaisesti läheinen ihminen.
Jännä juttu, miten tätä ilmiötä ei koskaan ole saatu toistettua laboratoriossa.
Ehkä sielut pelkäävät tiedemiehiä?
Kaikki ilmiöt eivät ole sellaisia, että niitä voitaisiin tutkia laboratorio-olosuhteissa. Miten tutkit spontaaneja kokemuksia, joita edes kokijat eivät ymmärrä ja jotka ilmentyvät yleensä silloin, kun on kyse kriisi tai jokin poikkeuksellinen tilanne? Ainoa mahdollisuus todistaa tai kuvata tuollaisia kokemuksia on esim. laittaa niistä YouTubeen videokuvaa esim. valvontakamerasta, jossa tuolit liikkuvat itsekseen ja laatikoiden lipastot aukeilevat omia aikojaan:
Miten tutkisit tuollaista laboratorio-olosuhteissa? Vaikka kuinka kuvaisi tuollaisia ilmiöitä niiden tapahtumahetkellä, niin tiedemiehet voivat sivuuttaa sen huuhaana ja lavastettuna pilailuna, koska ne eivät tosiaan ole jokapäiväisiä tavanomaisia ilmiöitä ja niille ei ole olemassa valmiita tieteellisiä selitysmalleja.
Pitikin katsoa tuo video!
Ahdistaa!
Olin yksin saunassa ja suihku meni päälle. Luulin miehen tulleen kotiin ja pesulle, mutta ei siell ollut ketään. Kys. Asunnossa tapahtui muutakin , mm valot välkkyi ja vaatehuoneessa kolisi. Tuon suihku-ebisodin jälkeen vaadin muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti varsinkin nuorempana nähnyt jonkun perheenjäsenen aivan selvästi jossain huoneessa , kun hän on oikeasti sillä hetkellä ollut toisella puolella taloa. Esim. heräsin aamulla, menin keittiön ohitse vessaan ja toivotin äidille hyvät huomenet kun keitteli siellä kahvia. Kun tulin vessasta, ei keittiössä ollut ketään ja äitikin nukkui makuuhuoneessa syvässä unessa. Olen nähnyt kun isä istuu sohvalla ja selailee hesaria, kun tulin koulusta kotiin, ja aivan hetken päästä ulko-ovi käy ja isä tuleekin vasta kotiin. Näitä oli todella usein.
Isovanhempieni maatilalla oli todella ahdistava ja painostava tunnelma. En lapsena halunnut koskaan mennä sinne, ja vaikken ole käynyt tuolla olen nähnyt toistuvasti selittämättömiä unia kyseisestä maatilasta. Unessa aina pakenen jotain talon perimmäiseen huoneeseen jossa odottaakin joku kamala yllätys, mutta herään aina ennekun minulle selviää mikä tuo yllätys on. Samassa talossa on vintti, jonka portaista kuuluu edestakaisia askeleita ja ikäänkuin valitusta ja voivottelua, surkeaa huokailua. Tämän kuuli aivan varmasti muutkin, mutta siitä ei koskaan puhuttu, paitsi aikuisiällä rohkaistun sanomaan asiasta äidilleni joka oli talossa kasvanut. Hän kertoi että isoisäni äidin äiti kuollut viimeisillään raskaana ollessaan tuohon taloon ja vaikka asiasta ei koskaan puhuttu myöskään hänen ollessa lapsi, oli yleinen julkinen salaisuus että se oli isoisän äidinäiti jonka haamu kulki portaissa valittamassa isoa vatsaansa.
Olen siis käynyt tuolla talossa viimeksi 20 vuotta sitten, eikä siellä ole enää ketään vuosikausiin asunut. Mietin että voisin ehkä rohkaista mieleni ja mennä ensi kesänä käymään siellä, ja nimenomaan tuossa perimmäisessä huoneessa jossa on uneni mukaan joku yllätys.
Kävitkö kesällä?
Heräsin hotellihuoneessa ääneen, joka kuulosti kissan maukumiselta ja tassuttelulta. Ajattelin että kun parvekkeen ovi oli aiemmin auki, sisään oli tullut kissa. Tein valot ja kissittelin. Kissaa ei löytynyt ja nukahdin, heräsin kun tv meni auki. Ei tullut enää uni silmään!
Vanhassa kodissani oli kummitus joka meni aamuyöllä suihkuun ja pissalle. Kuulin, kun vessa vedettiin ja sitten suihku aukesi. Ikinä en löytänyt merkkejä siitä että joku olisi ollut fyysisesti suihkussa. Kerran minulla oli vatsatauti ja kun oksensin joku taputti olkapäätäni, pelästyin vaikka haamu joko tsemppasi tai sitten vihjaisi että nyt on hänen vessa-aikansa. Se oli nimittäin aina sama aika, 3.30.
Päättelin haamun toistavan tuttua rutiinia ihmiselämänsä ajoilta. Totuin ilmiöön enkä tuntenut pelkoa, haamu pystyi koskettamaan minua muttei koskaan tehnyt muuta kuin se olalle taputus eikä myöskään poistunut kylppäristä. Asuimme kämppiksinä 6 vuotta.
Valtionhallinnon virkamiehen noidutuksi tuleminen suorassa streamissa vappuaattona.
Äidin entisessä asunnossa on hänen kuolemansa jälkeen tapahtunut television ja valojen kanssa ilmiöitä. Sukulainen asuu siellä nyt, joten olen käynyt siellä vielä aika usein. Kyseessä on kerrostalo. Televisio menee toisinaan åäälle itsekseen, mutta siihen on löydetty luonnollinen selitys. Olohuoneen kattokruunun yhden lampun valo oikuttelee. On ihan ymmärrettävää, että se välillä sammuu, mutta viimeksi kun kävin, kaikki palavat lamput ensin himmenivät, sitten alkoivat palaa kirkkaammin ja se lamppu, joka oli sammunut, syttyi myös palamaan.
Kun kävin asunnossa yksin ennen sukulaisen muuttoa, äidin vanha herätyskello alkoi piipittää aina, kun lähestyin sitä. Lopulta vein sen pois sieltä.
Tunnelma asunnossa ei mielestäni kuitenkaan ole ollut pelottava. Mutta vähän kummallinen jotenkin.