Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa, laihdutusasiaa ja ruokavaliosta.

Vierailija
27.03.2015 |

Eli pidän hyvästä ruuasta, pastasta, pestosta,leivästä, suklaasta, ben&jerry jäätelöstä jne.. nämä ruokailutavat ovat tuonneet kiloja vuosien mittaan ja kaikki vyötäröllä. Olen muuten 170/71, eli normaalipainon ylärajoilla. 

Sain viime syksynä laihdutettua fitfarmilla mutta kilot tuli takaisin kun en pystynyt syömään rahkaa loppuelämääni. 

Nyt on pakko tehdä jotain. En vaan keksi mitä voisin syödä. Mikä olisi hyvänmakuista ruokaa ja kevyttä. Aamiaiset ja välipalat myös ongelma. Tulee puputettua leipää...tai karkkia. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:44"]

Jätä pois sellasia juttuja mistä et tykkää tai et tarvitse (esim just pasta, riisi, peruna) niin voit syödä kohtuudella niitä mistä tykkäät. Graavikala, katkaravut, mäti, tietyt sushit nyt tulee mieleen kohtalisen vähäkalirisia herkkuja. Paista wokkivihanneksia öljytilkassa ja sinne kanaa, katkarapuja tai tofua proteiininlähteeksi. Kaalikeitto on hyvää. Samoin sienet eri muodoissa. Mä oon korvannu makeat herkut pakastemarjoilla jotka makeutan tarvittaessa stevialla. Lisäksi vedän sisuja tai muita sokerittomia pastilleja, esim kurkkupastilleja. Xylitolista menee maha sekaisin niin ei tuu määrättömästi syötyä, kaloreitahan niissäkin jonkinverran kyllä on.

[/quote]

no siis sushista en pidä lainkaan. Monet vihanneksetkin on niin ja näin. Tuo wokki kanalla voisi olla kyllä hyvä juttu. Mutta en pidä sokerittomista karkeista, ei ne korvaa suklaata, jäätelöä tai sipsiä. =( Helppoahan laihdutus on mutta itselleni vaikeata.

ap

[/quote]

Laihdutuksessa ensimmäinen tehtävä on luopua sokerista, myös siitä keinomakeutuksesta.

Vierailija
22/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen laihtunut, vaikka en ole syönyt yhtään rahkaa ja juonut olutta lähes päivittäin

ihme rahkavillitys suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:01"]

mä olen laihtunut, vaikka en ole syönyt yhtään rahkaa ja juonut olutta lähes päivittäin

ihme rahkavillitys suomessa

[/quote]

Katsos kun mitä enemmän syö rahkaa, sitä enemmän laihtuu :)

Vierailija
24/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ei kyllä kelpaa mikään.

Vierailija
25/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin laihduttaa kymmeniä keroja tuolla systeemillä että yritin korvata herkut jollain...ja epäonnistuin aina!!! Sun täytyy vaan oppia syömään parempaa ruokaa. Salaattia, kasviksia ja hyvää lihaa. Herkut pois!!! Herkkupäivät erikseen, mutta kun totutat itsesi parempaan ruokaan et enää niin haikailekkaan herkkujen perään. Ei siinä juuri mikään muu auta. Ja joskus on hyvä tuntea pientä nälkää : ) ei sen mahan tarvitse olla koko ajan turvoksissa.
Tämän tajusin ja laihduin 3kk 10 kg.

Vierailija
26/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän, että jotkut himobodarit mättävät rahkaa, mutta että jonkun normaalin palsta mamman?

"normaali palsta mamma" :)

Vierailija
27/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:21"]

ymmärrän, että jotkut himobodarit mättävät rahkaa, mutta että jonkun normaalin palsta mamman?

"normaali palsta mamma" :)

[/quote]

Niinpä, proteiinia saa ihan tarpeeksi ruoasta. Liika proteiini on vain haitaksi.

Vierailija
28/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi mua kanssa huvittaa, kun salilla pukkarissa kaikki perustreenaajat vetää palareita. Eiköhän tyydytä silläkin makeanhimoaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi