Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä olet joskus kadottanut?

Vierailija
27.03.2015 |

Sormuksista puheen ollen... Mitä erityistä sinulta on joskus kadonnut? Miten ja mistä se on myöhemmin löytynyt vai kaipailetko sitä edelleen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lompakkoni hävisi. Sen löysivät jotkut pojat, jotka olivat katsoneet sisällä olevia koulukavereideni kuvia. Olivat kuvien perusteella tunnistaneet nämä ystäväni lähistöltä ja veivät ystävällisesti lompakkoni heille. Kiitos siitä.

Vierailija
22/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan kadottelin pankkikorttia. Olen aika huolellinen tavaroistani, esim. villeilläkään baarireissuilla en ole hukannut lompakkoani tai muutakaan, mutta yhdessä vaiheessa multa meni hukkaan monta pankkikorttia. Yksi tippui todennäköisesti Stockalla lattialle, kun vetäisin jotain muuta lompakostani. Yksi jäi kerran pankin maksuautomaattiin - ja huom. se oli ihan uusi kortti, olin juuri hakenut sen pankista (en muista, tuliko se hukkuneen tilalle). Virkailijat eivät saaneet sitä ulos siitä automaatista, vaikka sen teoriassa olisi pitänyt tulla sieltä pois, laite antoi sellaisen printinkin, että täällä se on.

Kerran kadotin passini. Se hukkui baariin, mutta alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Olin semmoisissa kuvauksissa, ja passi oli pudonnut laukusta penkin alle. En huomannut sen katoamista, mutta baarista soitettiin seuraavana päivänä, että meillä on sun passi. 

Tämän lisäksi olen hukannut vain joitain hanskoja ja merkityksettömiä pikkutavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan kadottelin pankkikorttia. Olen aika huolellinen tavaroistani, esim. villeilläkään baarireissuilla en ole hukannut lompakkoani tai muutakaan, mutta yhdessä vaiheessa multa meni hukkaan monta pankkikorttia. Yksi tippui todennäköisesti Stockalla lattialle, kun vetäisin jotain muuta lompakostani. Yksi jäi kerran pankin maksuautomaattiin - ja huom. se oli ihan uusi kortti, olin juuri hakenut sen pankista (en muista, tuliko se hukkuneen tilalle). Virkailijat eivät saaneet sitä ulos siitä automaatista, vaikka sen teoriassa olisi pitänyt tulla sieltä pois, laite antoi sellaisen printinkin, että täällä se on.

Kerran kadotin passini. Se hukkui baariin, mutta alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Olin semmoisissa kuvauksissa, ja passi oli pudonnut laukusta penkin alle. En huomannut sen katoamista, mutta baarista soitettiin seuraavana päivänä, että meillä on sun passi. 

Tämän lisäksi olen hukannut vain joitain hanskoja ja merkityksettömiä pikkutavaroita.

Vierailija
24/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta lapasta on kadonnut ja lukemattomia korvakoruja nyt ainakin.

Vierailija
25/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kerran. Poliisit toivat sitten kotiin.

Vierailija
26/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotin lompakkoni, mutta ystävällisten ihmisten avulla sain sen takaisin. Oli kyllä harvinaisen ahdistavat pari viikkoa, ennen kuin lompsa löytyi.

Vierailija
27/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tuli käytyä baareiss, ajokortti oli mukana henkkareina. Kerran olin sen pudottanut baarii. Viikon päästä mentiin samaan baariin uudelleen ja portsari tunnisti ja sain korttini takaisin :)

Vierailija
28/28 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippilahjaksi saatu sormus lensi kädestä lumihankeen kun sormet jotenkin pienenivät kylmässä. Puhelimia on kadonnut pari, muistikortti jossa oli mm. nakukuviani, pankkikortti katosi ruotsin laivalla, työpaikan pukukaapin avaimen kadotin ennenkuin työt olivat edes alkaneet, entisen auton bensatankin avain tipahti jonnekin lumihankeen sekin... Onhan näitä. T. Sählä