Veikkauksia, innostaisiko kuntosalijäsenyys sohvaperunan
liikkumaan? Pakko maksaa = pakko liikkua?
Onko kokemuksia?
Kommentit (8)
En usko. Salilla ujostuttaa se salietiketti ja kovakuntoiset kokeneet treenaajat, sekä merkkivaatteet. Uudet lenkkarit tai polkupyörä lienee varmempi innostaja. Syksyllä laihtuneena sitten salille tai uimahalliin, voi mielessään sanoa kaikille että pääsääntöisesti lenkkeilee, nyt vain kokeilee saliakin, siksi ei osaa kaikkea vielä
Ei. Rahat menee hukkaan ja vitutus kasvaa.
Ensin joku lyhyt jäsenyys ja jos silloin käy kuntoilemassa, kannattaa harkita pidempää jäsenyyttä.
Eikä innosta, ei ole koskaan innostanut. Vapaa-ajalla ihmisiä motivoi porkkana, ei keppi. Itsensä syyllistäminen siitä, että maksaa vaikka ei käy salilla, ei tasan tarkkaan toimi niin, että sitten on vielä kivempi lähteä sinne salille, ja laskea, että tää tunnin rehkimnen maksoi mulle muuten just 80 euroa.
Mieti, mikä sua oikeasti motivoi. Tai tarvitseeko motivoida mikään. Yleensä siinä vaiheessa, kun lysähtää sinne sohvannurkalle, on suorittanut jo ihan riittävästi yhdelle päivälle.
Minä suosittelen sellaista salia, jossa on ohjattuja jumppia. Mulla ei se kuntosalipuoli pahemmin iske, käyn joskus. Mutta ohjatuissa jumpissa on parhaimmillaan hyviä vaihtoehtoja ja sieltä löytää omansa. Niissä ei tule fuskattua. Ohjattu jumppa ei siis ole kuntosalitreeniä, mutta kuntosalit niitä paljon järjestävät. Nämä salit ovat kyllä kalliimpia kuin pelkät rautasalit. Joillakin saleilla on avoimia ovia tai saa kokeilla ilmaiseksi, suosittelen sitä näin alkuun.
Ei se pelkkä jäsenyys tai rahanmeno kyllä kovin pitkälle motivoi. Mulla on ollut kuukauden testijaksoja eri saleille ja lopputulos on ollut se, ettei siellä kovin montaa kertaa tule käytyä (ehkä just sen kerran viikossa vähän kokeilemassa). Riippuu se siitäkin, että pitääkö yleensäkään salilla käynnistä, jumpista vai jostain muusta liikuntamuodosta.
ei onnistu täällä... tuhahdetaan vain ja rahat meni sinne.. joskus jopa suututaankin
Minua v*tuttaisi entistä enemmän kun rahat olisi mennyt "hukkaan"...enkä menisi.