Jaahas, se on sitten taas perjantai..=))
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:45"]No jaa. Mä yritän olla juomatta alkoholia, koska olen selkeästi käyttänyt sitä liikaa (ja näin kovista mieliteoista päätellen on jotain riippuvuutta) ja nyt laitan asialle stopin ennen kuin olen liian syvällä alkoholismissa. Viikonloppu tuntuu mahdottomalta selvitä, voi kun voisin nukkua maanantaihin.
Mutta hyvää viilonloppua kaikille, mitä suunnitelmia teillä on? :)
[/quote]
menen baarii perjantaina ja lauantaina. ennen baariin menoa juodaan helvetisti pohjia
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:45"]No jaa. Mä yritän olla juomatta alkoholia, koska olen selkeästi käyttänyt sitä liikaa (ja näin kovista mieliteoista päätellen on jotain riippuvuutta) ja nyt laitan asialle stopin ennen kuin olen liian syvällä alkoholismissa. Viikonloppu tuntuu mahdottomalta selvitä, voi kun voisin nukkua maanantaihin.
[/quote]
menen baarii perjantaina ja lauantaina. ennen baariin menoa juodaan helvetisti pohjia
[/quote]
Heh, sehän on kiva. Niin mäkin tekisin, jos mulla ei olisi ongelmaa. Mua ei onneksi haittaa muiden juominen, eikä mieliteot ole muiden juomisista kiinni.
Itse lähden tänään kuskiksi niille jotka pystyy juomaan. Hyvää viikonloppua vaan sinullekin :) -2
Pillua pitäs taas hommata. Helpommin sanottu kuin tehty.
Näen mieheni tänään enimmäisen kerran 2kk erossa olon jälkeen ! Tehdään sushia ,illalla juodaan viiniä elokuvaa katsoessa :) perjantai fiilis !
Perus yh:n viikonloppu. Yritän kuumeisesti keksiä tekemistä mulle ja lapselle ja odotan että viikolla pääsee taas äiti-vauva-kerhoihin. Inhoan kotiäidin elämää. Haluan takaisin työelämään, mutta lapsi on vielä liian pieni. Mulla on aivan ihana lapsi, mutta kaipaan aikuisseuraa. :(
No jaa. Mä yritän olla juomatta alkoholia, koska olen selkeästi käyttänyt sitä liikaa (ja näin kovista mieliteoista päätellen on jotain riippuvuutta) ja nyt laitan asialle stopin ennen kuin olen liian syvällä alkoholismissa. Viikonloppu tuntuu mahdottomalta selvitä, voi kun voisin nukkua maanantaihin.