Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostaisin vaatteita?

Vierailija
27.09.2024 |

Nelikymppinen nainen. Samoissa vaatteissa menty vuosia, nyt hukassa sen suhteen, mihin kauppaan kannattaisi suunnata, kun uusia vaatteita tarvitsen. Tavoitteena "helppoja" vaatteita, jotka helppo pitää ja pestä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaamuut nelikymppiset :)

Vierailija
2/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaamuut nelikymppiset :)

Kerro ensin itsestäsi. Emme ole selvänäkijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

zalanndolta verkkokaupasta, melkein joka päivä hyvät alennusmyynnit

hyviä merkkejä esim, zizzi ja veromoda ym,

ilmainen lahetys ja palautus

lasku tulee paketin mukana, 30 vrk maksuaikaa

löytyy kaikkea joka lähtöön

Vierailija
4/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa kuivapesuvaatteita. Jonkun ulsterin nyt voi joskus kuivapesuun heittää.

Ihan perusvaatteita löytyy My Face, Marlene Birger, Gant, Tiger, Marco Polo jne. Ovat ihan ok laatuisia ja kestävät vuosia. 

Vierailija
5/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambion pöksyt on kivoja.

Vierailija
6/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on löytää. Aiemmin oli esim Esprit ja COS mutta Cosin vaatteet on nykyisin ihan kauheita. Olen siirtynyt tilaamaan Etsystä luonnonkuituvaatteita, neuleet tilaan sieltä täältä paikoista jotka myy ekovaatteita. Housut teen pitkälti itse kun en ole farkkuihminen. Paitoja on sieltä täältä ja ne on melkein kaikki silkkiä kun en kestä mitään karheutta iholla. Tykkään Totemesta tosi paljon. Oma tyyli klassinen urheilullisella twistillä.

Vierailija
7/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä itse ostan.

N32

Vierailija
8/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta ostan uudet vaatteet ja Sellpystä käytetyt.

Vierailija
9/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt Kude Design viskoositunikoihin.

Vierailija
10/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted. 

Sieltä teen täsmäostoja esim. Indiskan hillityt mekot.

Vierailija
11/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeatin neuleet, varsinkin cashmeret, Marimekon silkkipaidat ja silkkiset paitamekot, farkuissa jotain perusmalleja. 

Vierailija
12/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2010 lähtien olen aina ostanut kaikki vaatteeni ja kenkäni ulkomailta.Sieltä saa hinta/laatu paljon paremmat vaatteet kuin suomesta.

Vierailija
13/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta 2010 lähtien olen aina ostanut kaikki vaatteeni ja kenkäni ulkomailta.Sieltä saa hinta/laatu paljon paremmat vaatteet kuin suomesta.

Missä on tämä ulkomaat jossa kaikki on paremmin kuin täällä Suomessa? Missä kaupoissa käyt siellä ulkomailla?

Vierailija
14/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijalkaliikkeestä. Voit kokeilla ja ostaa juuri sopivat. Ei tarvi lähetellä Suomen ja Kiinan välillä vaatteita edes takaisin.

Vierailija
15/15 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on löytää. Aiemmin oli esim Esprit ja COS mutta Cosin vaatteet on nykyisin ihan kauheita. Olen siirtynyt tilaamaan Etsystä luonnonkuituvaatteita, neuleet tilaan sieltä täältä paikoista jotka myy ekovaatteita. Housut teen pitkälti itse kun en ole farkkuihminen. Paitoja on sieltä täältä ja ne on melkein kaikki silkkiä kun en kestä mitään karheutta iholla. Tykkään Totemesta tosi paljon. Oma tyyli klassinen urheilullisella twistillä.

Silkkiset joutuu pesemään erikseen. Ajattelin hankkia samasta syystä (tafti)silkkisen paidan. Mitenköhän taftisilkki sopii paitaan?