Euroviisufanit!
Katsotteko Yle Femmalta tuota Euroviisujen 60v. juhlaa? :)
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"]Onko tämä suora vai nauhoitettu?
[/quote]
31.3. oli tämä gaala Lontoossa, eli ei ole suora.
Oho, onpas Graham Norton vanhentunut. Mutta parta ja harmaus kyllä pukee charmanttia herraa :)
Mitä Loreenin hiuksille on tapahtunut? :D Kummallinen wet look. Ja onko leikannut lyhyeksi (en saa selvää) ?
Hopeaketty Johnny Logan 60 v. ja What's Another Year :)
Riverdance oli kyllä ihana nähdä lavalla.....
Olin paikalla siellä. Ihan ehdoton ja miellyttävä kokemus.
Katselen myöhemmin, kun tänään oli kaikenlaista paluuta ja pyykkiä.
Upea Lys Assia. Kylläpä Euroviisut oli tyylikkäät tuolloin alkuaikoina.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:05"]Olin paikalla siellä. Ihan ehdoton ja miellyttävä kokemus.
Katselen myöhemmin, kun tänään oli kaikenlaista paluuta ja pyykkiä.
[/quote]
Vau, kuulostaa mahtavalta.
On tuo Conchita edelleen vaan kova ♡
Onko täällä toukokuussa Wieniin lähtijöitä? :) Itse en pääse, mutta unelmani olisi vielä joskus päästä todistamaan finaalia paikan päältä. En tiedä toteutuuko haave koskaan. Tänä vuonna meillä on ihan vain Helsingissa kavereiden kesken viisukatsojaiset.
ai tää loppukin jo. höh. en nähnyt alusta asti. pitäänee tsekata uusintana tai areenasta.
Missasin Euroviisut 60 v mutta Ruotsin Euroviisut karsinnan voittaja ei hyvä
! Suomen Siru! ja Ruotsin Mariette! Loistavia kummatkin! Australia villi veikkaus mulla, että voittaa ensimmäistä kertaa tämän vuoden 2015 Euroviisut finaalissa! Onko joku samaa mieltä? tai jotkut? Hauskoja Euroviisut hetkiä! muillekin Euroviisut faneille!
Euroviisu-nostalgia on ihanaa. Olisi saanut olla pidempi konsertti ja mukaan enemmän vanhoja staroja.
Uudemmista jäin kaipaamaan Alexander Rybakia.
Riverdance jaksaa naurattaa vuosikymmenestä toiseen :)
Käsittääkseni tulee kakkoselta ensi lauantaina
Milloin muuten tulee YLE2:lta se Euroviisujen esikatseluohjelma? Joko kaikkien maiden edustajat on valittu?
Täällä juttu tuosta 60v. juhlakonsertista ja maininnat esiintyjistä: http://www.viisukuppila.fi/euroviisut-kaydaan-jo-60-kerran-juhlakonsertti-lontoossa/#more-31796 Eipä yllättänyt tuo, että Venäjälle oli buuattu.
Nyt esiintyy Lordi :D