Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako je-pilleri? Panikoinko turhaan?

Vierailija
04.04.2015 |

Harrastin mun poikaystävän kanssa seksiä ja mietin, että onko ihan turhaa hakea je-pilleri. Runkkasin sitä siis ennen yhdyntää, jota ennenki se oli tullut jo kerran ja tietysti touhutippoja tuli siinä runkatessa käteen. Sen jälkeen otin kortsun ja koskin siihen vähän sillä kädellä jolla runkkasin. Rullasin sen kuitenkin paikalle toisella kädellä ja yritin vähän pyyhiäkin sitä sille toisella, mutta en tiedä onnistuinko. Tarkistetaan aina yhdynnän jälkeen kortsu ja ehjä oli. Teettekö muutkin aina näin että koskette eka penikseen ja sitten kortsuun tms, koska nyt vasta kiinnitin tähän ekaa kertaa huomiota, että eikö tostakin ne siittiöt voi päästä sinne emättimen sisään? Ja onko se je-pilleri tosiaan turha?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin kortsu ehkäisynä ja ärsyttää just tämmöset pienet yksityiskohdat, kun ei niihin välttämättä tule kiinnitettyä seksin aikana huomiota. Ja sit jää vaivaamaan, että koskinko/koskiko mies mihin ja milloin, onko touhutippoja päässyt kortsulle/käteen jne. Ahdistavaa.:/

Uusimpien tutkimusten mukaanhan itse touhutipoissa ei pitäisi olla siittiöitä, jollei sitten ole vähän aikaa sitten saanut siemensyöksyä (voinut jäädä sen jäljiltä siittiöitä). En kuitenkaan oikein osaa ottaa kantaa, millainen tilanne teillä tarkalleen ottaen on ollut ja kannattaako ottaa JE-pilleriä. Oletko missä vaiheessa kiertoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]

Itselläkin kortsu ehkäisynä ja ärsyttää just tämmöset pienet yksityiskohdat, kun ei niihin välttämättä tule kiinnitettyä seksin aikana huomiota. Ja sit jää vaivaamaan, että koskinko/koskiko mies mihin ja milloin, onko touhutippoja päässyt kortsulle/käteen jne. Ahdistavaa.:/

Uusimpien tutkimusten mukaanhan itse touhutipoissa ei pitäisi olla siittiöitä, jollei sitten ole vähän aikaa sitten saanut siemensyöksyä (voinut jäädä sen jäljiltä siittiöitä). En kuitenkaan oikein osaa ottaa kantaa, millainen tilanne teillä tarkalleen ottaen on ollut ja kannattaako ottaa JE-pilleriä. Oletko missä vaiheessa kiertoasi?

[/quote]

viimeisten menkkojen alkupäivästä on nyt kaks viikkoa, eli laskureiden mukaan olis ovulaatio kohtapuoliin, mutta en tiedä, missä kohtaa kiertoa se tulee mulla

Vierailija
4/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin turhaa ottaa jälkiehkäisyä tuossa tapauksessa. Ei ne siittiöt siitä kädestä kohtuun hyppää, jos kumi oli päällä kuitenkin koko yhdynnän ajan. Jos ovis on jo mennyt, et tulisi muutenkaan enää raskaaksi loppukierrosta. Alkukierrossa se on mahdollista, mutta silloinkin se vaatii suojaamattoman yhdynnän.

Vierailija
5/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:19"]

täysin turhaa ottaa jälkiehkäisyä tuossa tapauksessa. Ei ne siittiöt siitä kädestä kohtuun hyppää, jos kumi oli päällä kuitenkin koko yhdynnän ajan. Jos ovis on jo mennyt, et tulisi muutenkaan enää raskaaksi loppukierrosta. Alkukierrossa se on mahdollista, mutta silloinkin se vaatii suojaamattoman yhdynnän.

[/quote]

ovis tuskin on vielä ohi, mutta enemmän huolettaa se, että kun siittiötä saattoi olla mun kädessä kun rullasin sillä samalla kädellä kortsua auki ja siihen on niitä sitten voinut tarttua (?) 

-ap

Vierailija
6/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto