kannattaako mun ladata Tinder??Kokemuksia kehiin
En oo koskaan käyttänyt Tinderiä, mietin et vois olla aika hauska katsoa millaista porukkaa siellä oikein on. Mutta en kyllä mitään suhdetta oo välttämättä hakemassa ellei nyt sitten joku ihan unelmakumppani osu kohdalle.
Kokemuksia saa jakaa. Plussia ja miinuksia voi kertoo! Kannattaako ladata vain ajanvietteeksi?
Ei kai muuten mun tiedot näy sitten missään netissä kun hakee nimellä jos sen Tinderin asentaa. En halua et musta tulee ekaks hakutulokseks joku Tinder jos joku perheestä vaikka googlailee mua :D
Kommentit (9)
Tinder otta tietosi kuvineen Facebookista, tutkii puhelimesi, selaushistoriasi ja sitten kaikki onkin googlessa
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:06"]Tinder otta tietosi kuvineen Facebookista, tutkii puhelimesi, selaushistoriasi ja sitten kaikki onkin googlessa
[/quote]
No ehkei kuitenkaan :D ap
Kolmea miestä treffaillu sieltä. Ei oikein sit kuitenkaan mun tyyppiä enkä aikoihin ollu enää siellä. Eioo aikaa treffeille. Mut suosittelen kyllä
Ite oo löytäny treffikumpoaineita, fuckbuddyn ja lopulta sen poikaystävänkin tinderistä eli suosittelen!:)
Jos olet nainen, kannattaa sillä saat helposti seuraa ja pystyt valitsemaan mieluisen.
Jos olet mies, ei kannata sillä et saa seuraa sieltä.
Avopuoliso löytyi sieltä, ehkä noin 7 treffatun miehen jälkeen. Toimii! :-) seksiseuraa ainaki löytyy jokaiselle jos ei muuta.
Kerran oon saanu pillua tinderistä. Ei ihan turha appi.
Munaa olis vaikka kuinka tarjolla, mutta pari hyvää panoo löytyi ja sitten elämäni mies :) <3 viimesimmän jälkeen sai tinder jo poistua puhelimesta :D
Se on kieltämättä hauskaa ajanvietettä