Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kannattaako mun ladata Tinder??Kokemuksia kehiin

Vierailija
26.03.2015 |

En oo koskaan käyttänyt Tinderiä, mietin et vois olla aika hauska katsoa millaista porukkaa siellä oikein on. Mutta en kyllä mitään suhdetta oo välttämättä hakemassa ellei nyt sitten joku ihan unelmakumppani osu kohdalle.

Kokemuksia saa jakaa. Plussia ja miinuksia voi kertoo! Kannattaako ladata vain ajanvietteeksi?

Ei kai muuten mun tiedot näy sitten missään netissä kun hakee nimellä jos sen Tinderin asentaa. En halua et musta tulee ekaks hakutulokseks joku Tinder jos joku perheestä vaikka googlailee mua :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä hauskaa ajanvietettä

Vierailija
2/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder otta tietosi kuvineen Facebookista, tutkii puhelimesi, selaushistoriasi ja sitten kaikki onkin googlessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:06"]Tinder otta tietosi kuvineen Facebookista, tutkii puhelimesi, selaushistoriasi ja sitten kaikki onkin googlessa
[/quote]

No ehkei kuitenkaan :D ap

Vierailija
4/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea miestä treffaillu sieltä. Ei oikein sit kuitenkaan mun tyyppiä enkä aikoihin ollu enää siellä. Eioo aikaa treffeille. Mut suosittelen kyllä

Vierailija
5/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oo löytäny treffikumpoaineita, fuckbuddyn ja lopulta sen poikaystävänkin tinderistä eli suosittelen!:)

Vierailija
6/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, kannattaa sillä saat helposti seuraa ja pystyt valitsemaan mieluisen.

Jos olet mies, ei kannata sillä et saa seuraa sieltä.

Vierailija
7/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso löytyi sieltä, ehkä noin 7 treffatun miehen jälkeen. Toimii! :-) seksiseuraa ainaki löytyy jokaiselle jos ei muuta.

Vierailija
8/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon saanu pillua tinderistä. Ei ihan turha appi.

Vierailija
9/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa olis vaikka kuinka tarjolla, mutta pari hyvää panoo löytyi ja sitten elämäni mies :) <3 viimesimmän jälkeen sai tinder jo poistua puhelimesta :D