Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanpaamo yrittäjäksi

Vierailija
26.03.2015 |

Eli oon aatellu perustaa kanpaamo alan yrityksen. Oon kauneuden hoito alan ammattilaisena tehny työn tekiänä töitä jo kolme vuotta. Mitä kantsii ottaa huomioon kun perustaa yrityksen ja erityisesti kanpaamon? :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:42"]Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin. [/quote] No hei ensinnäki oon tosi pahoillani jos en mahu sun ahtaasee mailmaan :) kaikki ei oo vaa syntyny kupari lusikka pyllyssä ni ei tarvii muhun tulla avautuu.. Oon kyl aina elättäny itteni ja oppi sopimus on ihan sama kun noi.. Sullaiset ahtaat ihmiset on vaan kipeit mut hei vihaajat vihaa jne..

[/quote]

Siltä varalta, että oletkin tosissasi, niin opettele nyt hyvänen aika kirjoittamaan edes sana kampaamo oikein, jos oikein alan yrittäjäksi aiot. Missähän ihmeen kanpaamossa sä olet oppisopimuksen suorittanut ja missä kanpaamossa olet töitä kolme vuotta tehnyt, kun et koko aikana ole oppinut edes sitä kampaamoa kirjoittamaan? Luulisi että opettaja olisi puuttunut tuollaiseen virheeseen monta kertaa oppisopimusaikana. Kyllä sitä oppisopimuksellakin opiskellessa joutuu sen verran kirjallisia töitä tekemään, että tuollaiseen virheeseen joku puuttuu.

Vierailija
22/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on loistava huumorin taju :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa!! Miten Ellivauvasi voi se on tosi söötti

Vierailija
24/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelija?

Vierailija
25/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:42"]Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin. [/quote] No hei ensinnäki oon tosi pahoillani jos en mahu sun ahtaasee mailmaan :) kaikki ei oo vaa syntyny kupari lusikka pyllyssä ni ei tarvii muhun tulla avautuu.. Oon kyl aina elättäny itteni ja oppi sopimus on ihan sama kun noi.. Sullaiset ahtaat ihmiset on vaan kipeit mut hei vihaajat vihaa jne..

[/quote]

Siltä varalta, että oletkin tosissasi, niin opettele nyt hyvänen aika kirjoittamaan edes sana kampaamo oikein, jos oikein alan yrittäjäksi aiot. Missähän ihmeen kanpaamossa sä olet oppisopimuksen suorittanut ja missä kanpaamossa olet töitä kolme vuotta tehnyt, kun et koko aikana ole oppinut edes sitä kampaamoa kirjoittamaan? Luulisi että opettaja olisi puuttunut tuollaiseen virheeseen monta kertaa oppisopimusaikana. Kyllä sitä oppisopimuksellakin opiskellessa joutuu sen verran kirjallisia töitä tekemään, että tuollaiseen virheeseen joku puuttuu.

[/quote]
Voi kuule ku oon kampaaja enkä kirjailia ja on kuitenki sanottu et kohtuu sujuvaa vaik on luki häiriö :) oon kuitenki hyvä tekee mitä teen ja ei tarvitsisi aina piruilla.. Jos on jotain yrittäjyys vinkkejä niin kiitos mut tollasia ilkeilyjä oon ihan kuullu tarpeeks..

Vierailija
26/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:22"]Ootko sama joka keksi pinpin?
[/quote]

Ja kenkät.

Vierailija
27/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pässi!

Vierailija
28/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horo.

Vierailija
29/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pelletalli? Ja Tapsa ja ravut?

Vierailija
30/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sut kirjotustyylistä pässiksi ap.
En voi nyt auttaa sua sisko rakas kun tarvii keksii piinaavaa provoa.

Vierailija
31/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm kanpaamossa oppi sopimus

Vierailija
32/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me porilaiset puhutaa vähä erillai ko te muut. Imekää munaa

Vierailija
33/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:42"]Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin.
[/quote]
No hei ensinnäki oon tosi pahoillani jos en mahu sun ahtaasee mailmaan :) kaikki ei oo vaa syntyny kupari lusikka pyllyssä ni ei tarvii muhun tulla avautuu.. Oon kyl aina elättäny itteni ja oppi sopimus on ihan sama kun noi.. Sullaiset ahtaat ihmiset on vaan kipeit mut hei vihaajat vihaa jne..
[/quote]
sää ilmeisesti oot syntyny kupari_lusikka pyllyssä. Hiertäny niin paljon ettei ole voinut äidinkielen tunnilla elämäm_koulussa keskittyä.
[/quote]
Mee tyätön nukkumaan :) mä teen sentää töitä ja ehkä oon joskus vaikka kuinka menestyny ni ei kannata anella..
AP
[/quote]
Kuule 6.10 herätys töihin:) huomenna voi olla että menee pitkään, ehkä 17-18. Pari projektia loppumassa.

Vierailija
34/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hei nyt vaa todela paljon kaikille.. Oon ollu lukihäiriöinen aina ja olen saanu kyllä kuulla aika paljo siitä vaikka oonki tehny sen etee hommia mut kaikki ei vaa oo lahjakkaiya samoissa asioissa... Mä oon käsistä hyvä ja mun miäski sanoo että ne jutut on mun vahvuus ja pitää olla ylpee siitä mitä osaa ja se on kumminki käyny yli opistoja ja kaikkia ja on hyvä palkkasessa työssä. Mä aion kyllä pärjätä itekkin elämässä siinä mitä teen.. Mutta kiitos hyvistä vastauksista niitä antaneille ja öitä :)

Vierailija
35/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:22"]

Eikö kukaan osais kertoa vaikka kirjan pidosta jotain? Pitääkö ite pitää? :) AP

[/quote]

Ei sun mitään kirjanpitoo tarvii pitää. Jää enemmän rahaa sullekin ku ei mitään turhia veroja maksele.

Vierailija
36/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Uskon että tulet menestymään! Anna yrityksellesi nimeksi vaikkapa KANPAAMO SASKET JA HIUS HARIA. 

Vierailija
37/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut täähän kuulostaa kivalta. Koska alat ottaa asiakkaita? Voitko AP ensi töiksesi kanpaa mun pinppikarvat?

Vierailija
38/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salom taikatukkassa taiat olla lienee ollut.

Vierailija
39/42 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestät varmaan kokoomusta. Yrittäjyystietämyksesi ja kirjoitustaitosi paljastivat.

Vierailija
40/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:51"]

Salom taikatukkassa taiat olla lienee ollut.

[/quote]

Tarkoitatko siis Kanpaamo Salom Taika tukkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi