Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanpaamo yrittäjäksi

Vierailija
26.03.2015 |

Eli oon aatellu perustaa kanpaamo alan yrityksen. Oon kauneuden hoito alan ammattilaisena tehny työn tekiänä töitä jo kolme vuotta. Mitä kantsii ottaa huomioon kun perustaa yrityksen ja erityisesti kanpaamon? :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Ei hyvä, ei jatkoon.

Vierailija
2/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka keksi pinpin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osais kertoa vaikka kirjan pidosta jotain? Pitääkö ite pitää? :)
AP

Vierailija
4/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joltain muulta wt-kanpaajalta. Ei täällä osata auttaa kun täällä ei kukaan ole wt.

Vierailija
5/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:22"]Eikö kukaan osais kertoa vaikka kirjan pidosta jotain? Pitääkö ite pitää? :)
AP
[/quote]

No ensinnäkin sun pitää ostaa kirja. Tai näin mä oon ymmärtänyt.
Siihen sit voit kirjottaa kun joku ostaa jotain. Tee siitä kirjasta oman näköisesi koristein ja värein! :) se on sun kirjan pito kirjasi.

Vierailija
6/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
7/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas perus nekatiivista porukkaa... Haluisin vaan tietää jotain perus juttuja et se kirjn pitäjä ja vaikka et tarviiko kirjottaa kuitti jos ei ole lisä vero velvollinen ja mikä on perus vero?? Meen kyl lainaamaan kirjan ja käyn kurssin mut koitan vaan miettii et mitä nää perus asijat on. Haluan vaan tehä töitä ja pitää vähän vapaammat auki olot kun on lapsi.. :)

Vierailija
8/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:22"]Eikö kukaan osais kertoa vaikka kirjan pidosta jotain? Pitääkö ite pitää? :)
AP
[/quote]

No ensinnäkin sun pitää ostaa kirja. Tai näin mä oon ymmärtänyt.
Siihen sit voit kirjottaa kun joku ostaa jotain. Tee siitä kirjasta oman näköisesi koristein ja värein! :) se on sun kirjan pito kirjasi.
[/quote]
Onko se joku virallinen? Kiitti oot eka joka vastaa asiaan! :)

Vierailija
9/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyllä korttelialueella Helsingissä on katsottu pudotupeliä; suuret ja kokeneet kampaamot kurittavat pientä pajaa koska vanhempi vetäjä on keskittynyt jo muihin ulkoistaviin toimiin.

muut kilpaiijat asemoituneet niin että vievät asiakkaat pois koska pienen pieni yrittäjä on mokannut eivain kopioimalla muita mutta muutenkin.

se on kilpailulla toimialalla mannaa näille muille.kokemus jyrää , toisaalta toiset, nuoremmat jyräävät toisen ihna vain haalimalla asiakkaasi.

mikä neuvoksi? jätä se sikä?

Vierailija
10/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko parenpi hankkia toimi nimi vai olla vaan elin keino harjottaja? Vai osakeyhtiö?? Mitä jos firma kasvaa niin paljon et jää paljon rahaa nii pitääkö sit ottaa joku muu vero jos jää paljon rahaa? :)
AP

Vierailija
11/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ei usko että sinun kirjotus taidon perusteella kannattaa itse tehdä tilin pito hommia !

Vierailija
12/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:38"]tietyllä korttelialueella Helsingissä on katsottu pudotupeliä; suuret ja kokeneet kampaamot kurittavat pientä pajaa koska vanhempi vetäjä on keskittynyt jo muihin ulkoistaviin toimiin.

muut kilpaiijat asemoituneet niin että vievät asiakkaat pois koska pienen pieni yrittäjä on mokannut eivain kopioimalla muita mutta muutenkin.

se on kilpailulla toimialalla mannaa näille muille.kokemus jyrää , toisaalta toiset, nuoremmat jyräävät toisen ihna vain haalimalla asiakkaasi.

mikä neuvoksi? jätä se sikä?

[/quote]
Nii on kyl hyviä pointtej a mutta mul on aika paljon kavereit tulos asiakkaaks ja sit aattelin et face bookis varmaan saa tämmön ku mä:) onkohan tiksis kans noin?
AP

Vierailija
13/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin.

Vierailija
14/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kai noin tyhmää voi olla olemassakaan.

Vierailija
15/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:42"]Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin.
[/quote]
No hei ensinnäki oon tosi pahoillani jos en mahu sun ahtaasee mailmaan :) kaikki ei oo vaa syntyny kupari lusikka pyllyssä ni ei tarvii muhun tulla avautuu.. Oon kyl aina elättäny itteni ja oppi sopimus on ihan sama kun noi.. Sullaiset ahtaat ihmiset on vaan kipeit mut hei vihaajat vihaa jne..

Vierailija
16/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:42"]Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin.
[/quote]
No hei ensinnäki oon tosi pahoillani jos en mahu sun ahtaasee mailmaan :) kaikki ei oo vaa syntyny kupari lusikka pyllyssä ni ei tarvii muhun tulla avautuu.. Oon kyl aina elättäny itteni ja oppi sopimus on ihan sama kun noi.. Sullaiset ahtaat ihmiset on vaan kipeit mut hei vihaajat vihaa jne..
[/quote]
sää ilmeisesti oot syntyny kupari_lusikka pyllyssä. Hiertäny niin paljon ettei ole voinut äidinkielen tunnilla elämäm_koulussa keskittyä.

Vierailija
17/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:42"]Trolli. Ei kukaan peruskoulun lisäksi ammattikoulunkin läpäissyt tahattomasti työnnä jokaista lyhyttä viestiä noin tupaten täyteen kirjoitusvirheitä. Kampaamoalan ammattilainen tietää taatusti kuinka kampaamo kirjoitetaan ja yhdyssanoja osaamattomatkin saavat edes tuurilla jotain yleensä oikeinkin.
[/quote]
[/quote]
sää ilmeisesti oot syntyny kupari_lusikka pyllyssä. Hiertäny niin paljon ettei ole voinut äidinkielen tunnilla elämäm_koulussa keskittyä.
[/quote]
Mee tyätön nukkumaan :) mä teen sentää töitä ja ehkä oon joskus vaikka kuinka menestyny ni ei kannata anella..
AP

Vierailija
18/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muutta Riihimäelle ja perustaa tänne kampaamo. Vaikka täällä onkin kampaamoita eniten Suomessa suhteutettuna väkilukuun niin se kannattaa silti! Jokanen kampaamo on aina varattu ja jonot on pitkiä! Riihimäkeläiset haluaa pitää hiuksistaan huolen.

Vierailija
19/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vihaat kampaajia niin paljon, että haluat nöyryyttää meitä esittämällä yhtä meikäläisistä? For shame!

Vierailija
20/42 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti mut jään varmaan tiksii mut kyl rixuki vois jos olis joku sivu liike joskus :)
AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi