Minussa on kaikki ominaisuudet joita av:lla inhotaan.
Eli olen ylipainoinen, raskaana, raskautunut hedelmöityshoidoilla (olin hoikka hoitojen alkaessa), matalasti koulutettu, liian kiltti, nyhverö yms. Yleensä jokainen keskustelu jonka aloitan lytätään.
Kommentit (32)
Entäs mummomainen teiniäiti, eikös se olisi aika paha?
Pöh! Älä välitä näistä, jokaisessa meissä on jotain mitä tällä palstalla vihataan!
T. Lyhyt, ruma ja läski, joka on "vienyt" amatsoni naisten valikoimasta pitkän, urheilullisen ja komean miehen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:39"]Entäs mummomainen teiniäiti, eikös se olisi aika paha?
[/quote]
Tjaa en tiedä. Mä olen ollut jo parikymppisenä vanha, elähtänyt, rupsahtanut ja vielä hedelmöityshoidoissa. Ap.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:23"]Mutta mäpä olen akateeminen rämemajava!
[/quote]
Minäkii!
Mä oon paskasilmänen,persjalkanen, kermaperse kääpiö:)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:22"]
Hyvä ap! Minä olen työtön, ylipainoinen, poltan, juon liikaa, olen seurustellut vain väkivaltaisten ja epäluotettavien miesten kanssa, asun vuokralla, olen siivoton ja sydämetön rasisti, olen tehnyt abortteja, olen väkivaltainen, otan joskus pikavippejä, minulla on posliini... Hyi hyi minua!
[/quote]
No kyllä! Sinä kuulostat kamalalta, ap sen sijaan ihan mukavalta ihmiseltä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:33"]
Minä olen harrastanut seksiä varatun perheenisän kanssa.
[/quote]
Kaikki on. Oot nyt ihan väärässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:33"]Minä olen harrastanut seksiä varatun perheenisän kanssa.
[/quote]
Niin minäkin. :D
Minä olen suomenruotsalainen (hyi!), tatuoitu (hyi!!) lähihoitaja (hyi!!!).
Odotan kolmatta, lapset kahden vuoden välein.
Mies työtön.
Kun en ole raskaana enkä imetä, tupakoin ja käyn viihteellä.
Käyn viikottain baarissa nytkin vaikken juokaan.
Olisi varaa laihduttaa vähän.
En osaa pukeutua enkä meikata kuin aikuiset, eikä mua uskota kun sanon että olen jo 32-vuotias. Luullaan paljon nuoremmaksi.
Ennen kuin tapasin miestäni minulla oli paaaaaaaaljon irtosuhteita, olen jopa pariin otteeseen harrasanut seksiä kahden miehen kanssa samaan aikaan. (Hyyyyyyi!)
On mt-tausta.
Ostan vanukkaita ja eineksiä kun haluan päästä helpolla, käymme jopa hakemassa ruokaa (voiko sitä edes ruuaksi sanoa!?) Heseltä ja Mäkkäriltä. Joskus myös pizzaa.
annan myös karkkeja ja sipsejä lapsilleni.
En harrasta liikuntaa. Vaikka BMI ennen raskautta oli 26, joten olisi kyllä pakko, koska Suomi menee vararikkoon takiani kun joutuu elättämään lapsiani (kun niitä tehtaillaan vaikka mies on työtön) ja toiset joutuvat takiani opiskelemaan ruotsia ja mun sairaalalaskuihin tulee menemään ihan hillitön määrä rahaa kun sairastun tupakoinnin ja ylipainon takia.
Terkkuja tutuille =D
Minä kyllä voitan: yh, ulkosuomalainen ja selkeästi ihan liian pitkä. Kivittäkää.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:22"]
Hyvä ap! Minä olen työtön, ylipainoinen, poltan, juon liikaa, olen seurustellut vain väkivaltaisten ja epäluotettavien miesten kanssa, asun vuokralla, olen siivoton ja sydämetön rasisti, olen tehnyt abortteja, olen väkivaltainen, otan joskus pikavippejä, minulla on posliini... Hyi hyi minua!
[/quote]
Aika samoilla linjoilla, mutta asun omistusasunnossa (velaton), en ole ottanut pikavippejä, ja minulla on puoli puska. Olen kyllä vielä ruma ja vartaloni on se kaikkein rumin miyä naisella voi olla, omena, lyhyt ja paksu omena, ei edes isoja tissejä suhteessa maha läskiin. Olen ollut väkivallattomissa suhteissa, eikä lapsuudessa ole mitään moittimista. Nykyisin olen vastenmielinen ja wt (tasoni laski puolisoni myötä, myös minusta tuli kamala tässä p*...)