Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtuisin nopeasti?

Vierailija
26.03.2015 |

Elikkäs. Varattiin ystävän kanssa kuukausi sitten extempore matka Kroatialle ensikuulle. Lähtö olisi 19.4 aamulla.
.
Aloitin laihdutuksen heti matkan varattuamme, eli lopetin karkkien ja herkkujen syömisen. En sen jälkeen ole syönyt mitään herkkuja. En suolaisia, enkä makeita. Sitä ennen söin pelkkää roskaruokaa ja karkkia päivittäin. Oletin painon tippuvan nopeammin, juurikin sen takia, kun aiemmin mätin sokeria ja hiilaria naamaan enemmän kun laki sallii.
.
Lähtöpaino oli 61 kiloa, ja nyt painan 58 kiloa. Olen 159cm pitkä. Olen myös vaihtanut viljatuotteet täysjyväksi, ja käynyt kaupassa kävellen (n 1,5km). Muuten en ole liikuntaa harrastanut työkiireiden takia. Työni on istumatyötä, joten sen puolesta en liikuntaa saa.
.
Tavoitepainoksi asetin 53kg, mutta sitä en taida saavuttaa. Olisiko teillä vinkkejä, miten saisin viimehetkellä kiloja karistetuksi?
.
Kaikki pienimmätkin vinkit ovat tervetulleita! :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miksi yläpeukutatte moista kirjoitusta.

Laihdutat jonkun reissun tähden? Haluat siis näyttää bikinikuvissa paremmalta kuin kaverisi? Onpa terveellinen lähtökohta laihdutukselle...

Todennäköisesti olet nyt jo erittäin hoikka - ei sinulla ole edes mitään syytä laihtua vielä viittä kiloa.

Vierailija
22/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:44"]En nyt ymmärrä, miksi yläpeukutatte moista kirjoitusta.

Laihdutat jonkun reissun tähden? Haluat siis näyttää bikinikuvissa paremmalta kuin kaverisi? Onpa terveellinen lähtökohta laihdutukselle...

Todennäköisesti olet nyt jo erittäin hoikka - ei sinulla ole edes mitään syytä laihtua vielä viittä kiloa.
[/quote]

Ei. Kyllä tämä on tuon reissun jälkeen ihan pysyvä muutos. Tai ainakin sillä tasolla, että karkit ja roskaruuat rajoitan tulevaisuudessa viikonloppuun. Päätin että yritän laihduttaa nyt, ja ylläpitää painoa matkan jälkeen.
.
Ja en ole missään vaiheessa verrannut itseäni kaveriini. Itseäni ärsyttää vertailu ihan yleisellä tasolla. Teen tämän ihan itseni takia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:44"]

[/quote]
En minä ainakaan ollut hoikka. Olen saman mittainen kuin ap ja viime kesänä painoin tuon yli 60 kg. Enkä todellakaan ollut hoikka, vaatteet piti olla kokoa 40. Syksyllä laihdutin ja tuo 53 kiloa on tosiaan aika hyvä tavoite, sillä siinä paikkeilla alkaa olla koko 36 sopiva.

Vierailija
24/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 19:44"]

[/quote]
En minä ainakaan ollut hoikka. Olen saman mittainen kuin ap ja viime kesänä painoin tuon yli 60 kg. Enkä todellakaan ollut hoikka, vaatteet piti olla kokoa 40. Syksyllä laihdutin ja tuo 53 kiloa on tosiaan aika hyvä tavoite, sillä siinä paikkeilla alkaa olla koko 36 sopiva.
[/quote]

Kokoa 40 käytän minäkin tällä hetkellä. Koko 36-38 olisi sellainen, mihin olisin tyytyväinen. Ei tainnut tuon aiemman kirjoittaja ymmärtää, että näin lyhyenä ei 60 kiloisena voi vääntyä hoikaksi. Tietysti jos olisi 10 cm pitempi, niin asiahan olisi aivan toinen. Ja onneksi olkoon onnistuneen laihdutuksen puolesta!:) Täällä av palstalla tuntuu kateelliset vähän pyöreähkömmät mammat aina aukovan päätään, jos joku yrittää yhtään pudottaa painoaan, tai on siinä jopa onnistunut. Ap

Vierailija
25/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä suosittele sulle mitään tiukkaa laihdutusta. Menee äkkiä reissu pieleen.tiukalla dieetillä immuniteetti laskee ja saatat sairastua, reissussa oot heikko jne. Syöterveellisesti ja liiku, tee lihaskuntoliikkeitä ja varmasti näytät reissussa paremmalta kuin nyt ja dasaatat mahtua kokoa pienempiin vaatteisiin, vaikka vaaka näyttäisi samaa. Ei ne kilot vaan kokonaisuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan