Olenko ainoa joka katkera Kiinalle
Tästä kaikesta mitä saivat aikaan tuomalla koko maailmalle tämän pandemian. En voi sille mitään, että olen vihainen tästä.
Kommentit (39)
Hyvä kun otit " puheeksi "
Kiina itse on niin nyt " ylemmyydentuntoinen, kun on saanut nopeasti lopetettua tartunnat toisessa ja kolmannessa, neljännessä aallossa.
Unohtavat mistä pandemia lähti.
Siellä syövät kaikkea mikä liikkuu ja tässä tulos. Kyllä olen miettinyt minäkin, että ihmeen helpolla tästä pääsivät.
Toisaalta taas....no mitäpä rangaistusta tuosta voisi maalle antaa?
Suunniteltu juttu. Maailma on kaaoksessa, mutta Kiina nousee. Sairas vastustaja on helppo rökittää.
Mä oon boikotoinut tuota maata jo ennen tuota tautia. Rikkovat ihmisoikeuksia mennen tullen. Kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Suunniteltu juttu. Maailma on kaaoksessa, mutta Kiina nousee. Sairas vastustaja on helppo rökittää.
Tämä. Maailman mahtivaltioksi keinolla millä hyvänsä ovat aina halunneet.
Juups. Kieltämättä aika pirunmoista saivat kinskit aikaan🤬
Tyttölasten huonon, järkyttävän, kohtelun vuoksi tuo maa on ollut kauhistus minulle aina.
Yksi ihminen voi muuttaa maailman...sanoi kiinalainen kun lepakkoa puraisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon boikotoinut tuota maata jo ennen tuota tautia. Rikkovat ihmisoikeuksia mennen tullen. Kautta aikojen.
Itse boikotoin kaikkea kiinalaista enkä ollenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka tilaavat halparojua Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Tyttölasten huonon, järkyttävän, kohtelun vuoksi tuo maa on ollut kauhistus minulle aina.
Samaa mieltä
Kauppatavaransa vuoksi saavat aina kaiken anteeksi.
Monikohan vain on taas tänänkin jouluna tilannut/ ostanut kiinankrääsää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elektroniikka on kiinankrääsää.
Kaikki puhelimet ovat kiinankrääsää.
Kaikki tietokoneet ovat kiinankrääsää.
Kaikki urheiluvaatteet ja kengät ovat kiinankrääsää.
Kaikki polkupyörät ja niiden osat ovat kiinankrääsää.
Kaikki lelut ovat kiinankrääsää.
Suurin osa vaatteista on tavalla tai toisella kiinankrääsää.
Jos kaikki kiinankrääsä kannettaisiin tunkiolle, niin maailmassa ei toimisi enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä syövät kaikkea mikä liikkuu ja tässä tulos. Kyllä olen miettinyt minäkin, että ihmeen helpolla tästä pääsivät.
Toisaalta taas....no mitäpä rangaistusta tuosta voisi maalle antaa?
Ihana lapsenusko.
Kiina on aina ollut kamala maa, mutta se ihmetyttää, että meille Suomeen oikein hingutaan heidän sosiaalista pisteytysmallia. Osittain se onkin jo rokotuspassin myötä käytössä. Jos teet kiltisti niinkuin valtio käskee, saat vapautesi takaisin. Jos et, niin olet tuhma, etkä rangaistuksena pääse mihinkään
Enemmän olen siis katkera Suomelle, joka heitti tuosta vain perusoikeudet roskiin EU:n tulevan digilompakon vuoksi myymällä se turvallisuuden tunteena tai tähänhän on keksitty oikein uusi sana: terveysturvallisuus.
Olen myös katkera tälle viranomaisiin sokeasti uskovalle, uskonnolliselle lammaslaumalle, jotka tämän mahdollistavat.
Vierailija kirjoitti:
Kiina on aina ollut kamala maa, mutta se ihmetyttää, että meille Suomeen oikein hingutaan heidän sosiaalista pisteytysmallia. Osittain se onkin jo rokotuspassin myötä käytössä. Jos teet kiltisti niinkuin valtio käskee, saat vapautesi takaisin. Jos et, niin olet tuhma, etkä rangaistuksena pääse mihinkään
Enemmän olen siis katkera Suomelle, joka heitti tuosta vain perusoikeudet roskiin EU:n tulevan digilompakon vuoksi myymällä se turvallisuuden tunteena tai tähänhän on keksitty oikein uusi sana: terveysturvallisuus.
Olen myös katkera tälle viranomaisiin sokeasti uskovalle, uskonnolliselle lammaslaumalle, jotka tämän mahdollistavat.
Sori, ennakoiva tekstinsyöttö. Siis ei uskonnollinen vaan uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elektroniikka on kiinankrääsää.
Kaikki puhelimet ovat kiinankrääsää.
Kaikki tietokoneet ovat kiinankrääsää.
Kaikki urheiluvaatteet ja kengät ovat kiinankrääsää.
Kaikki polkupyörät ja niiden osat ovat kiinankrääsää.
Kaikki lelut ovat kiinankrääsää.
Suurin osa vaatteista on tavalla tai toisella kiinankrääsää.
Jos kaikki kiinankrääsä kannettaisiin tunkiolle, niin maailmassa ei toimisi enää mikään.
Edellyttäisi paluuta 60-70 lukujen tuotantomalliin länsimaissa. Mahdollista, mutta paljon työtä vaatisi.
No kyllä täälläkin v*tuttaa moinen pas*akansa. Saisivat pysyä muurinsa takana, ai että otti päähän esim. olympialaisia katsoessa, siellähän ne pärjäsi hyvin vaikka niitä ei olis saanut päästää ulos valtiostaan ollenkaan. Eikä tarvitsisi päästää enää ikinä, eiväthän ne osaa edes käyttäytyä. Ja nythän kohta on Pekingissä olpparit, ei helkkari, saavat taas kohottaa imagoaan vaikka todellisuudessa koko lössi on samanlaista lepakonhännän jyrsijää, nythän siellä taas jo ollaan toreilla järsimässä jotain rottia ja uutta tautia kehittämässä.
VÄÄRÄ MAA: Haukut väärää maata ! Se oli Japani josta tauti pääsi leviämään maailmalle ja vielä Edellisenä vuonna jolloin Kesäolympialaiset olisi olleet 2020, ne järjestettiin tänä kesänä 2021, Tokiossa, kun oli Olympia urheilijat rokotetttuja, yleisöä ei päästetty Katsomoihin , se Paikkakunta josta tämä kauhea tappavakin kulkutauti oli päässytleviämään ..Ei enää ollutkaan siellä tätä tautia ilmaantunut ! Näin kerrottiin .
Täällä ilmoittautuu toinen👋