Nuori yh-mamma langoilla :) - Kysyttävää?
Jos joku haluaa kysyä jotain niin vastailen hetken ajan :).
Kommentit (18)
Minkä ikäinen oot? Näkeekö lapsen isä lastaan? Seurustelitteko kun saitte lapsen? Oon itsekin nuori yh, 21-vuotias. Lapsen isän kanssa erottiin vähän lapsen syntymän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:42"]Minkä ikäinen oot? Näkeekö lapsen isä lastaan? Seurustelitteko kun saitte lapsen? Oon itsekin nuori yh, 21-vuotias. Lapsen isän kanssa erottiin vähän lapsen syntymän jälkeen.
[/quote]wt
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:41"]
Mulla on muutama kysymys. Miksi olet yh? Minkä ikäinen olet? Ammattisi?
[/quote] Tulin 17-vuotiaana raskaaksi. Päädyimme lapsen isän kanssa siihen ratkaisuun että pidän lapsen yksin, sillä hän koki ettei hänestä ole vielä isäksi. Nyt olen 23-vuotias. Ammattia minulla ei ole vielä, mutta opiskelen parhaillaan sairaanhoitajaksi :). Ap
Moi! Haluaisin vain toivottaa sulle ja lapsellesi voimia, rakkautta ja kaikkea hyvää ihan joka päivälle :) ja erityisesti sellaista rakkautta, joka voi kantaa sinua ja läheisiäsi koko elämän ajan kuten tässä pikku videossa kauniisti kuvaillaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:42"]Minkä ikäinen oot? Näkeekö lapsen isä lastaan? Seurustelitteko kun saitte lapsen? Oon itsekin nuori yh, 21-vuotias. Lapsen isän kanssa erottiin vähän lapsen syntymän jälkeen.
[/quote]wt
[/quote]
Mikä tekee musta wt:n? Seurusteltiin ex-miehen kanssa 4 vuotta ennen kuin alettiin yrittää lasta yhteisestä päätöksestä. Olin silloin 20-vuotias. Mies oli 30-vuotias, hänellä on menestyvä yritys. Mä tulen suht rikkaasta ja "akateemisesta" perheestä ja opiskelen vaativalla alalla (en viitsi kertoa millä, otetaan niin vähän opiskelijoita että mut voi tunnistaa tän perusteella). Meidän tiet erkanivat vähän lapsen syntymän jälkeen. Parisuhde ei toiminut, mä jätin miehen. Kerro toki mikä yksityiskohta tässä on wt.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:42"]
Minkä ikäinen oot? Näkeekö lapsen isä lastaan? Seurustelitteko kun saitte lapsen? Oon itsekin nuori yh, 21-vuotias. Lapsen isän kanssa erottiin vähän lapsen syntymän jälkeen.
[/quote] Okei, aika saman ikäisiä ollaan. Olen siis 23-vuotias :).
Meillä lapsi näkee isäänsä satunnaisesti, muttei kovin usein. Olen kuitenkin tyytyväinen että lapsi saa tuntea isänsä edes jollain tasolla. Miten teillä? Näkeekö lapsi isäänsä?
Mitä tuohon seurusteluun tulee niin joo, seurustelimme lapsen isän kanssa kun tulin raskaaksi, mutta erosimme jo ennen lapsen syntymää. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:42"]
Hävettääkö edes?
[/quote] Ei? Miksi pitäisi? Minusta ei ole mitenkään häpeällistä olla ihanan pienen tytön äiti :). Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:42"]Minkä ikäinen oot? Näkeekö lapsen isä lastaan? Seurustelitteko kun saitte lapsen? Oon itsekin nuori yh, 21-vuotias. Lapsen isän kanssa erottiin vähän lapsen syntymän jälkeen. [/quote]wt [/quote] Mikä tekee musta wt:n? Seurusteltiin ex-miehen kanssa 4 vuotta ennen kuin alettiin yrittää lasta yhteisestä päätöksestä. Olin silloin 20-vuotias. Mies oli 30-vuotias, hänellä on menestyvä yritys. Mä tulen suht rikkaasta ja "akateemisesta" perheestä ja opiskelen vaativalla alalla (en viitsi kertoa millä, otetaan niin vähän opiskelijoita että mut voi tunnistaa tän perusteella). Meidän tiet erkanivat vähän lapsen syntymän jälkeen. Parisuhde ei toiminut, mä jätin miehen. Kerro toki mikä yksityiskohta tässä on wt.
[/quote]
Wt
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:45"]
Oletko onnellinen?
[/quote] Olen :) Kaikki sujuu ja on sujunut aika mukavasti ilman sen suurempia vastoinkäymisiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:58"]
Moi! Haluaisin vain toivottaa sulle ja lapsellesi voimia, rakkautta ja kaikkea hyvää ihan joka päivälle :) ja erityisesti sellaista rakkautta, joka voi kantaa sinua ja läheisiäsi koko elämän ajan kuten tässä pikku videossa kauniisti kuvaillaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[/quote] Kiitos! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:42"]Minkä ikäinen oot? Näkeekö lapsen isä lastaan? Seurustelitteko kun saitte lapsen? Oon itsekin nuori yh, 21-vuotias. Lapsen isän kanssa erottiin vähän lapsen syntymän jälkeen. [/quote]wt [/quote] Mikä tekee musta wt:n? Seurusteltiin ex-miehen kanssa 4 vuotta ennen kuin alettiin yrittää lasta yhteisestä päätöksestä. Olin silloin 20-vuotias. Mies oli 30-vuotias, hänellä on menestyvä yritys. Mä tulen suht rikkaasta ja "akateemisesta" perheestä ja opiskelen vaativalla alalla (en viitsi kertoa millä, otetaan niin vähän opiskelijoita että mut voi tunnistaa tän perusteella). Meidän tiet erkanivat vähän lapsen syntymän jälkeen. Parisuhde ei toiminut, mä jätin miehen. Kerro toki mikä yksityiskohta tässä on wt.
[/quote] Älä välitä :). Tältä palstalta löytyy kyllä niitä jotka haluavat pahoittaa toisen mielen väkisin.
Itse olen sitä mieltä että wt:n huutelu on tosi ala-arvoista ja kertoo enemmän huutelijasta kun huutelun kohteesta. Ap
Mulla on muutama kysymys. Miksi olet yh? Minkä ikäinen olet? Ammattisi?