Lue keskustelun säännöt.
Taloushallinto-ihmiset! Tuli mieleen tuosta tradenomi-KTM-MBA-jutusta, että
15.09.2006 |
olen itse ajatellut lähteä Yhdysvaltoihin suorittamaan MAcc-tutkinnon yliopistoon. Siis Master of Accountancy. Pohjalla mulla on BBA-opinnot. Saankohan tuon MAcc:n jälkeen helposti taloushallinnon töitä, luuletteko että Yhdysvalloissa suoritettua tutkintoa arvostetaan täällä työelämässä? Kiitos..Toinen vaihtoehto olisi mennä suorittamaan MBA jonnekin päin eurooppaa.
Kommentit (2)
USAlaisen tutkinnon miinuksena on tietty se, että lainsäädäntö on siellä eri. Varmaan sillä tutkinnolla voi sit hakea johonkin kansainvälisempiin hommiin, mutta ihan kotimarkkinoilla toimivaan yritykseen ei välttämättä tee vaikutusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suosittelen MBA:ta, tunnetumpi kuitenkin.