Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Me, joilla on elinikäinen sairaus

Vierailija
26.03.2015 |

Mikä sairaus on kyseessä ja teetkö parhaasi hoitaaksesi sitä? Perustele.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankareuma. Itse yritän pitää liikuntakyvyn hyvänä mutta nyt menossa kipujen kanssa vaikea vaihe ja hoitosuhde vasta alussa eikä lääkitystä ole. Vähän tökkii kun yksityiseltä jo diagnoosin sain ja lähetteen kunnalliselle puolelle jatkotutkimuksiin ja reumapolille, mutta en ole vielä päässyt.

Vierailija
22/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurallinen migreeni, adhd ja jatkuvasti puhkeamisuhassa oleva vatsahaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meningeoma, no en mä sille mitään voi tehdä.

Vierailija
24/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pyrin elämään tavalla, joka helpottaisi sairauksien oireira mahdollisimman paljon. Jatkuvaa lääkitystä ei ole käytössä.

Vierailija
25/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:31"]Aurallinen migreeni, adhd ja jatkuvasti puhkeamisuhassa oleva vatsahaava.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:32"]Niin ja pyrin elämään tavalla, joka helpottaisi sairauksien oireira mahdollisimman paljon. Jatkuvaa lääkitystä ei ole käytössä.
[/quote]

Nämä siis saman kirjoittajan.

Vierailija
26/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö, refluksi. Bipoon jatkuva lääkitys ja yhteys hoitotason, refluksi yritän parhaani mukaan hoitaa ruokavaliolla.

Vierailija
27/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:59"]Crohnin tauti. Leikattu, ei auttanut. Biologiset lääkkeet pitävät toimintakykyisenä ja itse tarkkailen myös ruokavaliota, vaikka lääkäri pitää sitä turhana.
[/quote]
Itsellä chroni, reuma ja munuaisten vajaatoiminta. Mitä biologista käytät? Itsellä neljä vuotta menny embrel, mutta ei mitään vaikutusta chroniin, reuma oireet kylläkin kadonneet.

Vierailija
28/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muistaakseni ainakin neljä tai viisi elinikäistä sairautta. Hoidan parhaani mukaan. Se "parhaani" tarkoittaa sitä että hoidan miten milloinkin voimia on. Sairaudet aiheuttavat sen, ettei aina jaksa hoitaa itseään niinkuin teoriassa olisi ideaalista.

Vierailija
29/29 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:59"]Crohnin tauti. Leikattu, ei auttanut. Biologiset lääkkeet pitävät toimintakykyisenä ja itse tarkkailen myös ruokavaliota, vaikka lääkäri pitää sitä turhana.
[/quote]
Itsellä chroni, reuma ja munuaisten vajaatoiminta. Mitä biologista käytät? Itsellä neljä vuotta menny embrel, mutta ei mitään vaikutusta chroniin, reuma oireet kylläkin kadonneet.
[/quote]Remicadea. Humira mennyt aiemmin mutta ei ollut hyötyä. Remicadekaan ei tulehdusta rauhoita, tähystyksessä näkyy aina tulehdus, mutta pahimmat krampit pitää poissa.