Raskasta joulua, mutta ilman kitarasooloja, muita?
Kuuntelen näitä metallilla terästettyjä joululauluja. Ihan jees. Mutta niissä on yksi vika: Jossain vaiheessa alkaa aina saatanallinen kitaranvingutus. Joten silloin hyppään seuraavaan lauluun, kunnes siinä puolestaan alkaa hampaita vihlova kitaranrääkkäys. Jolloin hyppään seuraavaan.
Muita?
Kommentit (46)
Että miten niitä vinguttajia ei bändikaverit saa kuriin, mietin mä. Ei ne aina ole niitä isoimpia tyyppejä. Rumpalit ainakin on vahvempia.
Olis vaikka rumpusoolo mieluummin, sitähän voisi kuunnellakin.
Voisko ne tiluliitilulei-soolot kovata vokaaleilla, niin että laulettais ne soolot? Vois joku artisti erikoistua laulamaan ne turhat tiluttelut, pitäis olla vaan 3-4 oktaavin ääniala. Oisko siinä jollekin Tarja Turuselle uusi markkinarako, laulaa lurittais ne raskasta joulua tiluttelut. Kävis sellaisena äänenavauksena kun lurittelisi niitä skaaloja ylös ja alas,
Shreddaus on ihan turhaa !
Kitaristeilla on silti parhaat naiset. Muut saa jämät.
Vierailija kirjoitti:
Kitaristeilla on silti parhaat naiset. Muut saa jämät.
Parhaan naisen määritelmään kuuluu, että on kuuro?
Tämä oli uutta tietoa.
Toinen kitaristeista on kehittänyt koko konseptin, niin eiköhän se saa tiluttaa just niin paljon kuin haluaa.
Heavy ukot laulaa AVE Mariaa😭😭 ja Pate. Rahastusta koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Voisko ne tiluliitilulei-soolot kovata vokaaleilla, niin että laulettais ne soolot? Vois joku artisti erikoistua laulamaan ne turhat tiluttelut, pitäis olla vaan 3-4 oktaavin ääniala. Oisko siinä jollekin Tarja Turuselle uusi markkinarako, laulaa lurittais ne raskasta joulua tiluttelut. Kävis sellaisena äänenavauksena kun lurittelisi niitä skaaloja ylös ja alas,
Shreddaus on ihan turhaa !
Voi luoja jos se kiljuhanhi alkaisi niitä luritella
Vierailija kirjoitti:
Toinen kitaristeista on kehittänyt koko konseptin, niin eiköhän se saa tiluttaa just niin paljon kuin haluaa.
Ei se saa. Siitähän tässä just on kyse.
Se tilitus loppuu NYTE.
Kovapyrstö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilitus loppuu NYTE.
Milläs natsoilla sä komentelet?
Rockissa ja metallissa nyt vaan on yleensä kitarasooloja, ja nuo biisit on sovitettu siihen muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Kovapyrstö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilitus loppuu NYTE.
Minä määrään mun etusormen pikku liikkeellä näitä vinku-ukkeleita.
Klik vaan. Sinne meni tilutus.
Voisi esim kulkusia kilkutella sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rockissa ja metallissa nyt vaan on yleensä kitarasooloja, ja nuo biisit on sovitettu siihen muotoon.
Ja tähän täytyy tulla muutos. Kitaramies voi vaikka leipoa joulutorttuja sillä aikaa kun muut soittaa.
Ei, vasn kitara ilman raskasta joulua tsi muutakaan örinäpasketta.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt. Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovapyrstö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilitus loppuu NYTE.
Minä määrään mun etusormen pikku liikkeellä näitä vinku-ukkeleita.
Klik vaan. Sinne meni tilutus.
Ja huomennahan ne taas tiluttavat, livenä
Vierailija kirjoitti:
Ja mielellään vielä kaverin kulkusia.
Ai, en oo huomannut, ei ole häirinnyt mua.