Miksi osa ihmisistä ei pysty/kykene olemaan työelämässä?
Ei kauan, vain muutaman vuoden ja sitten luistetaan? Mikä ongelma on olla töissä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä loisijoissa on usein vielä sellainen hauska puoli, että he ovat sairaalloisen kateellisia muiden isoista tuloista. Itkevät tuloeroista.
Ovat niin tyhmiä, etteivät tajua hyvin toimeentulevien maksavan heidän loisimisensa.
Toivottavasti Suomeen saadaan oikeistohallitus ja kaikki notkuja potkitaan töihin tai sitten asumaan kaduille.
Persuja ei äänestä enää kukaan sitten kun huomataan että Persut kannattavat tuloeroja ja sosiaaliturvan poistamista.
Kokoomus kannattaa ammattikoulutuksen alasajoa ja halpatyövoiman tuomista Suomeen.
Annatko analyysin vielä siitä, MIKSI kahdesta työläisten puolueesta lähtivät tarpeekseen saatuaan vanhan liiton työläiset Persuihin.
Itse lähdin, koska työtahti oli kiristynyt niin paljon ja palkka oli huono suhteessa työn määrään. Lisäksi naisvaltaisen alan paska, juoruilu, kyttääminen, selkäänpuukotus ja kuppikultailu. Sanalla sanoen raskasta. Vaan eipä ole enää! Käytän päiväni miten haluan. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Pystyn hyvinkin olemaan sen pari vuotta. Sitten pitää toki lomailla liiton rahoilla ainakin vuosi, mutta sitten taas jaksaa.
6kk riittää, turha olla 2v putkeen töissä. Pitää antaa muillekin työttömille tilaisuus kokeilla työntekoa. Itsekäs on töissä vuodesta toiseen.
Työelämä ON rankkaa, vaativaa ja se vie ison osan valveillaoloajasta. Psyykkiset tai fyysiset sairaudet ja rajoitukset vielä mahdollisesti päälle.
Olen nykyään kivassa työssä jossa esimies on mukava, töitä ei ole liikaa, ei kytätä, palkka hyvä ja voin joustavasti tehdä töitä kotoa käsin. Voin hyvin ja työt sujuu. Olen myös tehnyt toisenlaisia hommia jotka oli paljon tiivistahtisempia melkein puolet huonommalla palkalla.