Mikä on paras paikka hakea s-seuraa
Onko tinder vielä se juttu vai mikä? Mistä varattu mies voi saada seuraa muualta kuin baarista? En juo kuin harvoin ja ikää on jo enemmän 45.
Ei ole victoriamilan, madisonashley, nämä ovat puhtaasti, venätystä. Ei suomi24, ehkä e-kontakti, sinne voi laittaa kuvan ilman että se olisi julkisesti esillä.
Varmasti on naisia samassa tilanteessa, jotka hakevat jotain romanssia. Minua kiinnostaisi sellainen. Yksi riittää. Seksistä en halua maksaa kun haen sitä tunnettakin. Kriteerit on kuitenkin korkealla.
Tietysti jos leikkii netissä vapaata niin pääsee alkuun, mutta en ole sen luontoinen. Olisi kiva, että molemmat tietää missä mennään. Tasokas nainen olisi kiinnostava, jos sitä sattuisi vaikka kemiat hyvin yhteen ja voihan siitä syntyä se loppuelämän kumppanikin.
Kommentit (11)
Parempi vaan tyytyä omaan käteen ettet tuota naisille pettymyksiä.
Omaan tumppuun juu.
Ei naisilta saa... ainakaan omalta.
N38 kirjoitti:
Parempi vaan tyytyä omaan käteen ettet tuota naisille pettymyksiä.
Hah, tämän takia jokin helmi jää kohtaamatta. 😉
Ite, sinkkumiehenä tehny turhaa työtä, ja ehtiny pllua ravintoista öisi. Menee hyväaika nukkua hukkaa, perjantai ruokakauppa, samalla kunhakeen sapuskat löytää seuraa.
Ravintolat ja baarit on toimineet parhaiten. Jopa lyhyellä parin tunnin tutustumisella on lohjennut pildeä. Joskus olen harkinnut pitäiskö kokeilla panosovellus tinderiä?
Asennevamma paistaa niin voimakkaasti läpi tekstistäsi, että luulen että nuorekas kätesi on paras ystäväsi.
Tinder toiminut kohdallani. Elin noin vuoden sinkkuelämää. Sen vuoden aikana olin noin 30 naisen kanssa. Keskimäärin suunnilleen toisilla treffeillä oli seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder toiminut kohdallani. Elin noin vuoden sinkkuelämää. Sen vuoden aikana olin noin 30 naisen kanssa. Keskimäärin suunnilleen toisilla treffeillä oli seksiä.
Ja tarkennuksena... En elänyt perinteistä sinkkuelämää, vaan vapaassa suhteessa toisella paikkakunnalla elävän ihmisen kanssa. En piilotellut asiaa, halukkaita kumppaneita löytyi lopulta yllättävän helposti.
Olisin luennolla työpaikan lähettämänä. Huomaan siellä tyylikkääseen asuun pukeutuneen naisen ja katselemme kohtaavat. Menemme luennon jälkeen drinkille, juttelemme niitä näitä. Siirrymme hänen huoneeseensa, riisumme vaatteitamme ja huomaakin että hänellä on iso kalu mekon alla. Hän kääntää minut tuolia vasten ja panee minua. Laukeaa sisälleni. En saa häkellykseltäni oikein sanaa suustani. En arvannut tätä. Luulin hänen olevan nainen, koska hän on kaunis ja.. Palaamme luennolle ja olemme ihan pokkana. Hän katsoo minua välillä ja imee lyijykynäänsä, nuolee huuliaan..
AP vielä
Monet ikäiseni näyttävät mummoilta. Oma ulkonäkö vastaa 38-42 ikää, kun olen pitänyt itsestäni huolta.