tytön nimeksi Jalicebeth
Onko tämä mielestänne jollain tapaa tyhmä nimi? Itse rakastuin kun keksin sen! Siinä yhdistyy 3 lempinimeäni Janice, Alice ja Beth!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:42"]Oletko britti?
[/quote]
Jenkki.
[/quote]
Se selittää kaiken.
Alisebeth on kiva ja harvinainen, Suomessa toistaiseksi alle 5 saman nimistä. Epäilen, että vain yksi. :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:02"]Onko tämä mielestänne jollain tapaa tyhmä nimi? Itse rakastuin kun keksin sen! Siinä yhdistyy 3 lempinimeäni Janice, Alice ja Beth!
[/quote]
Miksi vihaat lastasi?
Jokainen antaa lapselleen nimen minkä tahtoo, mutta mielipidettähän kysyit.. Mielestäni todella kamala nimi. Muta ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä vaimitenseoli ;)
Juu no tää oli provo, en todellakaan nimeäisi lastani noin, enkä ole myöskään jenkki.
-ap
IHANA nimi ♡.♡
Onko ketää ton nimist vielä?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:21"]Oletko tosissasi? Miten toi kuuluu edes lausua? Ja mahtaako mennä läpi ellei teillä ole ulkomaalaisia sukujuuria. Kaverit kutsuu sitä kuitenkin Jaliksi.
[/quote]
Minä olen syntyperäinen jenkki. Lausutaan näin: Jalice samalla tavalla kuin Janice paitsi N tilalla L, ja Beth niinkuin se nyt lausutaan. Eli jos rautalangasta väännetään teille niin Tsälisbeth.
[/quote]
Mä luulin et se lausutaan ihan vaan "Jalicebeth". Niin kuin Elisabeth. Ja Licebeth..
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:07"]Paas laittaen ihan vaan Liisa, ei sun wt-status mihinkään noilla ulkomaalaisten lasten nimillä nouse. Kuitenkin olet joku Horttanainen.
[/quote]
En ole ollenkaan mikään valkoroska vaan ihan akateeminen ja hyvässä työsuhteessa. On omakotitalo, kaksi autoa ja olen lasteni isän kanssa naimisissa. Emme myöskään polta emmekä kiroile. Mikä minusta tekee white trashin jos vain tahdon antaa tyttärellemme tärkeän ja kauniin nimen? Olen ymmälläni.
[/quote]
Hehe. Huono provo.
Ja Lisa petti