Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tytön nimeksi Jalicebeth

Vierailija
26.03.2015 |

Onko tämä mielestänne jollain tapaa tyhmä nimi? Itse rakastuin kun keksin sen! Siinä yhdistyy 3 lempinimeäni Janice, Alice ja Beth!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihan votun dorka nimi ja sitä tullaan kiusaamaan

Vierailija
2/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpö! ♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä kuitenkin alicebeth tai janice.. :)

Vierailija
4/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku amerikkalainen värillinen av-mamma, joka yrittää olla jotenkin erikoinen.

Vierailija
5/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä ota noita loukkauksia vastaan! Toi on hyvä ja ihana nimi ja sä saat päättää sen ite!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vierailija
6/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:06"]Ap älä ota noita loukkauksia vastaan! Toi on hyvä ja ihana nimi ja sä saat päättää sen ite!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[/quote]

Kiitos. :)

Vierailija
7/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paas laittaen ihan vaan Liisa, ei sun wt-status mihinkään noilla ulkomaalaisten lasten nimillä nouse. Kuitenkin olet joku Horttanainen.

Vierailija
8/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:06"]Ap älä ota noita loukkauksia vastaan! Toi on hyvä ja ihana nimi ja sä saat päättää sen ite!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[/quote]
jos kysyy mielipiteitä avlla, pitää myös olla valmis vastaanottamaan niitä. Kuulostaa yhtä hienolta nimeltä kuin mannejen nimet esim rikhart ja isapella

Vierailija
9/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti lopettakaa! Ootte vain itse kateellisia kun ette keksinyt tuota ihanaa nimeä itse omalle lapselle°▼° Jalicebeth♥♥

Vierailija
10/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:07"]Paas laittaen ihan vaan Liisa, ei sun wt-status mihinkään noilla ulkomaalaisten lasten nimillä nouse. Kuitenkin olet joku Horttanainen.
[/quote]

En ole ollenkaan mikään valkoroska vaan ihan akateeminen ja hyvässä työsuhteessa. On omakotitalo, kaksi autoa ja olen lasteni isän kanssa naimisissa. Emme myöskään polta emmekä kiroile. Mikä minusta tekee white trashin jos vain tahdon antaa tyttärellemme tärkeän ja kauniin nimen? Olen ymmälläni.

Vierailija
11/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Miten toi kuuluu edes lausua? Ja mahtaako mennä läpi ellei teillä ole ulkomaalaisia sukujuuria. Kaverit kutsuu sitä kuitenkin Jaliksi.

Vierailija
12/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:21"]Oletko tosissasi? Miten toi kuuluu edes lausua? Ja mahtaako mennä läpi ellei teillä ole ulkomaalaisia sukujuuria. Kaverit kutsuu sitä kuitenkin Jaliksi.
[/quote]

Minä olen syntyperäinen jenkki. Lausutaan näin: Jalice samalla tavalla kuin Janice paitsi N tilalla L, ja Beth niinkuin se nyt lausutaan. Eli jos rautalangasta väännetään teille niin Tsälisbeth.

Vierailija
13/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:07"]Paas laittaen ihan vaan Liisa, ei sun wt-status mihinkään noilla ulkomaalaisten lasten nimillä nouse. Kuitenkin olet joku Horttanainen.
[/quote]

En ole ollenkaan mikään valkoroska vaan ihan akateeminen ja hyvässä työsuhteessa. On omakotitalo, kaksi autoa ja olen lasteni isän kanssa naimisissa. Emme myöskään polta emmekä kiroile. Mikä minusta tekee white trashin jos vain tahdon antaa tyttärellemme tärkeän ja kauniin nimen? Olen ymmälläni.
[/quote]

Ja taas on todistettu ettei rahalla saa sivistystä.

Vierailija
14/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:07"]Paas laittaen ihan vaan Liisa, ei sun wt-status mihinkään noilla ulkomaalaisten lasten nimillä nouse. Kuitenkin olet joku Horttanainen.
[/quote]

[/quote]

Ja taas on todistettu ettei rahalla saa sivistystä.
[/quote]

Voi kuule, ollaan ihan sivistyneitä. Taidat vain olla katkera.

Vierailija
15/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:21"]Oletko tosissasi? Miten toi kuuluu edes lausua? Ja mahtaako mennä läpi ellei teillä ole ulkomaalaisia sukujuuria. Kaverit kutsuu sitä kuitenkin Jaliksi. [/quote] Minä olen syntyperäinen jenkki. Lausutaan näin: Jalice samalla tavalla kuin Janice paitsi N tilalla L, ja Beth niinkuin se nyt lausutaan. Eli jos rautalangasta väännetään teille niin Tsälisbeth.

[/quote]

Ok. Varaudu kuitenkin siihen että jos asutte Suomessa, nimi lausutaan jalisepet. Ja lapsi joutuu joka ikisessä paikassa, joka kerta uuden ihmisen kohdattuaan tavaamaan ja selittämään nimeään...

Vierailija
16/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte suomessa, olisi lapsellesi suomalaiseen suuhun sopiva nimi varmasti paras. Toinen nimi voikin sitten olla mitä vaan, sitä harvemmin käytetään. Hieman muokattuna, Alisebeth voisi ollakin aika kiva nimi. :)

Vierailija
17/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:21"]Oletko tosissasi? Miten toi kuuluu edes lausua? Ja mahtaako mennä läpi ellei teillä ole ulkomaalaisia sukujuuria. Kaverit kutsuu sitä kuitenkin Jaliksi. [/quote] Minä olen syntyperäinen jenkki. Lausutaan näin: Jalice samalla tavalla kuin Janice paitsi N tilalla L, ja Beth niinkuin se nyt lausutaan. Eli jos rautalangasta väännetään teille niin Tsälisbeth.

[/quote]

Ok. Varaudu kuitenkin siihen että jos asutte Suomessa, nimi lausutaan jalisepet. Ja lapsi joutuu joka ikisessä paikassa, joka kerta uuden ihmisen kohdattuaan tavaamaan ja selittämään nimeään...
[/quote]

Annamme kyllä lapselle ns "käyttönimen" eli lempinimen jota hän voi suomalaisten seurassa käyttää.

Vierailija
18/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko britti?

Vierailija
19/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:42"]Oletko britti?
[/quote]

Jenkki.

Vierailija
20/31 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi