Näkyykö lama Helsingin keskustassa?
Kommentit (11)
Kyllä näkyy. Arvoasunnot ei mene kaupaksi. Ihmiset ostavat vähemmän.
Ai Helsingin keskustassa käy vain rikkaita :D ok, pitää sitten poistua varmaan. Olen opiskelija ja ihan entiseen tahtiin olen toiminut. Lama ei näy, kun ottaa opinnot vakavasti, hakee ahkerasti töitä ja valitsi alunperinkin hyvin työllistävän alan.
Kerjäläisiä on joka kadunkulmassa. Nallekin muutti Ruotsiin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:38"]Kerjäläisiä on joka kadunkulmassa. Nallekin muutti Ruotsiin.
[/quote]
Kerjäläiset eivät johdu lamasta vaan Schengenistä
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:36"]Ai Helsingin keskustassa käy vain rikkaita :D ok, pitää sitten poistua varmaan. Olen opiskelija ja ihan entiseen tahtiin olen toiminut. Lama ei näy, kun ottaa opinnot vakavasti, hakee ahkerasti töitä ja valitsi alunperinkin hyvin työllistävän alan.
[/quote]
Mutta ei kaupat mene konkurssiin jos joku köyhä ostaakin vain 10 eurolle vaikka ennen tuhlasi 15e. Niiden rikkaiden varassa myynti on.
Ainakin silloin kun mä käyn siellä.
En usko, että lama näkyy. Rikkaat keskinmäärin voivat edelleen syödä hienoissa ravintoloissa, ostaa ja kuluttaa. Ehkä autokannassa voi näkyä ehkä ei.
Liikkeet lopettelee ja aleja pukkaa. Ei niin isosti näy vielä. Stockan myynnissä näkyy.
Näkyy siinä mielessä, että keskeisilläkin paikoilla on paljon tyhjää liiketilaa.
Mielestäni ei näy.