Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
Ei mitään, ei edes joulutervehdystä :D kunnallisella.
Eihän se ole joululahja. Jotkut työantajat muistavat työntekijöitään ilmaisella joulupuurolla, toiset joulukahveilla, jotkut joululounailla ja jotkut ei mitenkään. Ja sen lisäksi tulee mahdollinen joululahja.
Vierailija kirjoitti:
Olin M- brain media firmassa töissä aikoinaan. Saimme joululahjaksi jäätelölusikat, joita oli jäänyt yli firman yrityslahjoista. Sekä perään irtisanomisilmoitukset joulun alla.
Lisäksi firman toiminta siirrettiin Viroon. 😅 T. Myös kyseisessä puljussa ollut.
Ilmaiset pikkujoulut, joissa hyvä jouluateria. En tosin osallistunut koronatilanteen vuoksi. Ei osallistunut moni muukaan.
Mä en ole saanut mitään (ainakaan vielä) mutta just alkuviikosta otin kyllä vastaan erään myyntiedustajan antamat lahjakassit " jotka toin nyt teille kaikille".
Oli tyyppi itsekin nolon näköinen, kun tajusi että tyrkkäsi mulle 3 lahjakassia joissa yhdessäkään ei ollut mun nimeä vaan oli muistanut ainoastaan mun kollegoiden olemassaolon.
Ja näistä yksikään ei ollut vuorossa tälläkään kertaa vaan mä olen itse se joka tuonkin kanssa on pääsääntöisesti asioinut viimeisen vuoden..
En tiedä, tuli outo ja näkymätön fiilis. (Ne muut sai punkkupullon, konvehtirasian ja tavarantoimittajan tuotteen kun sen verran vilkaisin niihin avonaisiin kasseihin ja joku kirjekuori roikkui sitten siitä kahvasta)
Ensimmäiset 5 vuotta saatiin stockmannin jouluherkkukori sekä joulubonukset. Oli myös aina joulujuhla. Vuodet 6-8 ei saatu enää mitään. Sitten tuli yritysosto, meidät ostettiin ja uusi omistaja antoi jokaiselle yhden joulupiparin. Sellanen annaksen pask''a pipari, kipossa luki että yksi per henkilö. Sen jälkeen pariin vuoteen taas ei mitään. Joku pikkupomo keksi hyvän idean saada lisää tulosta ja nopeesti, kun jätetään joulujuhlat ja lahjat välistä.. tapu tapu.
Mainittakoon vielä, että viime vuodet on kriiseilty ja tehty ryhmätöitä, että miksei ihmiset sisäistä firman arvoja ja miksi vaihtuvuus on niin suurta ja ihmiset jatkuvasti saikulla.. lol.
Vierailija kirjoitti:
Lähettipojalta munaa...ja huolella sainkin.
Huolella? Etkö siis ole avoimesti homo ja siksi pelkäsit tulemista tyrkätyksi sieltä kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, ei edes joulutervehdystä :D kunnallisella.
No joulutervehdykset täältä vauvojen palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatu mitään.
Joskus saatiin paperipäällysteisiä suklaakonvehteja, joita ei riittänyt edes yhtä jokaiselle.Opettaja
Meillä sama. Saadaan sähköposti postituslistan massalähetyksenä, jossa toivotetaan hyvää joulua. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset 5 vuotta saatiin stockmannin jouluherkkukori sekä joulubonukset. Oli myös aina joulujuhla. Vuodet 6-8 ei saatu enää mitään. Sitten tuli yritysosto, meidät ostettiin ja uusi omistaja antoi jokaiselle yhden joulupiparin. Sellanen annaksen pask''a pipari, kipossa luki että yksi per henkilö. Sen jälkeen pariin vuoteen taas ei mitään. Joku pikkupomo keksi hyvän idean saada lisää tulosta ja nopeesti, kun jätetään joulujuhlat ja lahjat välistä.. tapu tapu.
Mainittakoon vielä, että viime vuodet on kriiseilty ja tehty ryhmätöitä, että miksei ihmiset sisäistä firman arvoja ja miksi vaihtuvuus on niin suurta ja ihmiset jatkuvasti saikulla.. lol.
Sinä et olisi sitä piparia ansainnut, moko p-suu. Kunnollisen suun pesun saippualla ja harjalla, en olisit tarvinnut ja tarvitsisit nytkin. Jos et osaa edes paria lausetta kirjoittaa ilman tuota sanaa, olet kelvoton ja saat olla kiitollinen, että saat olla ihmisten ilmoilla.
Glögiä ja Fazerin konvehteja. Kiiteltiin vuolaasti kuorossa.
En mitään, eikä myös puolisonikaan. Työnantajat julkinen ja yksityinen sektori.
Onkohan pomoportaalle yhtä ruhtinaallinen joulutervehdys?
No ei kai se ollut tuore joulutorttu? Ja kehtaavat vielä valittaa??? Kyynelsilmin polvillaan tulisi kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et olisi sitä piparia ansainnut, moko p-suu. Kunnollisen suun pesun saippualla ja harjalla, en olisit tarvinnut ja tarvitsisit nytkin. Jos et osaa edes paria lausetta kirjoittaa ilman tuota sanaa, olet kelvoton ja saat olla kiitollinen, että saat olla ihmisten ilmoilla.
lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se ollut tuore joulutorttu? Ja kehtaavat vielä valittaa??? Kyynelsilmin polvillaan tulisi kiittää.
Olet rasittava ja tyhmä.
Shampoopullo oli kyllä aika erikoinen 🤣