Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
Heittäisin varmaan joulutortun seinään.
Meille tulee joulutortun lisäksi glögiä ja piparia ja ehkä karkkia ja kahviakin
Kuopiossa ei ikinä ole muuta saanut. Siksi ihmettelenx että onko tämä joku ihme muualla.
T: yli 20 työvuoden kokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin varmaan joulutortun seinään.
Minä antaisin sen sille henkilölle, joka sattuisi sillä hetkellä olemaan lähimpänä. En pidä joulutortuista. Sen jälkeen yrittäisin aktiivisesti unohtaa sen joulutortun.
Olin M- brain media firmassa töissä aikoinaan. Saimme joululahjaksi jäätelölusikat, joita oli jäänyt yli firman yrityslahjoista. Sekä perään irtisanomisilmoitukset joulun alla.
En mitään, edes sitä joulutorttua
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muuta kuin sähköisen joulutervehdykseen.
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 eurolla lisää liikuntaseteleitä.
Mun mielestä mitään joululahjoja ei pitäisi jakaa, kun ihan aina niistä joku pahoittaa mielensä ja katsoo vielä asialliseksi avautua asiasta vähintään työpaikalla, ja näköjään joskus myös julkisesti. Vai onko joku kuullut lahjasta, josta kaikki olisivat tykänneet?
Kyllä pitäisi ja isosti pitäisikin. Maailmalla jaetaan rahallisesti aika suuriakin joulubonuksia plus herkkukorit päälle. Jopa Venäjällä ja Baltian maissa. Täällä saa käytännön työntekijät mauttomia torttuja samalla kun johto saa ilmaista hyvää sylintäydeltä.
Monesti he keitä ei viitsitä edes joululahjalla muistaa saavat viettää joulun vielä töissä.
Tästä joku villatakkiin kääriytynyt konttorityöntekijä kehtaa vielä näpäytellä ettei mikään koskaan kelpaa. Juu ei kelpaa!
Useammassakin kansainvälisessä yhtiössä työskennellessä voin kertoa, että aika ruusuinen kuva sinulla on siitä, mitä "maailmalla" tapahtuu. Samoin taitaa olla vähän turhan negatiivinen kuva siitä miten meillä toimitaan. Omat työnantajani ovat kyllä jakaneet tasan samanlaiset lahjat toimitusjohtajasta duunariin.
Alekupongin, jolla saa työpaikan lounasravintolasta joulutortun ja kahvin/teen puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Alekupongin, jolla saa työpaikan lounasravintolasta joulutortun ja kahvin/teen puoleen hintaan.
Oletko tosissasi? Tuostahan tulisi melkein itku.
Metallinen korttilompakko
Tuli ihan käyttöön
Oura-sormukset. Harmi vain, että uusissa sormuksissa on toimitusvaikeuksia, joten ei ehdi jouluksi.
Hieno pieni korurasian kokoinen paketti, käärittynä jouluiseen nauhaan. Sisältä paljastui... kuusi nougatsuklaakonvehtia.
Kiitos.
Hyvä työpaikka muuten, niin en viitsi tässä mainita työnantajaa.
Mulla on jäänyt mieleen se kerta, kun sain nipun venäläisiä mainospostikortteja. Veti kyllä sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Tuostahan tulisi melkein itku.
Kyllä, olisin ollut tyytyväinen edes siihen ilmaiseen joulutorttuun :D
Vierailija kirjoitti:
Ei apua... Puoleen hintaan, ei edes ilmaiseksi. Tämä on kyllä voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 eurolla lisää liikuntaseteleitä.
Mun mielestä mitään joululahjoja ei pitäisi jakaa, kun ihan aina niistä joku pahoittaa mielensä ja katsoo vielä asialliseksi avautua asiasta vähintään työpaikalla, ja näköjään joskus myös julkisesti. Vai onko joku kuullut lahjasta, josta kaikki olisivat tykänneet?
Kyllä pitäisi ja isosti pitäisikin. Maailmalla jaetaan rahallisesti aika suuriakin joulubonuksia plus herkkukorit päälle. Jopa Venäjällä ja Baltian maissa. Täällä saa käytännön työntekijät mauttomia torttuja samalla kun johto saa ilmaista hyvää sylintäydeltä.
Monesti he keitä ei viitsitä edes joululahjalla muistaa saavat viettää joulun vielä töissä.
Tästä joku villatakkiin kääriytynyt konttorityöntekijä kehtaa vielä näpäytellä ettei mikään koskaan kelpaa. Juu ei kelpaa!Useammassakin kansainvälisessä yhtiössä työskennellessä voin kertoa, että aika ruusuinen kuva sinulla on siitä, mitä "maailmalla" tapahtuu. Samoin taitaa olla vähän turhan negatiivinen kuva siitä miten meillä toimitaan. Omat työnantajani ovat kyllä jakaneet tasan samanlaiset lahjat toimitusjohtajasta duunariin.
Ah, alentava virka-aikaviisastelija. Tuo jokaketjuinen mä tiedän eläjä.
Lakritsia.