Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avasinpa oluen, aamukahvit ehtii myöhemminkin.

Vierailija
06.04.2024 |

Radiostakin tulee hyvää ohjelmaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se alko elämä on... Itse olin samanlainen kunnes lopetin 

Vierailija
2/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanko minäkin? No otan kaljan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua houkuttelisi wake and bake. Mistähän sitä saisi tähän tarpeeseen?

Vierailija
4/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti.

Itse olen ollut reilun kuukauden ilman alkoholia. Taidan jatkaa vielä toisen.

Vierailija
5/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen noin lähinnä juhannuksena mökillä ja risteilyllä. Eikä tällä hetkellä edes pahemmin kaljahammasta kolota. Eikä sillä, etteikö se jälleen illansuussa maistuisi.

Vierailija
6/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sdp on jäämässä eurovaalien ehdokasasettelun kilpavarustelussa muiden puolueiden jalkoihin.

Parhaiten Lindtman palvelisi puoluetta ja osoittaisi johtajuutta lähtemällä itse eurovaaliehdokkaaksi, sanoo merkittävä demarivaikuttaja ja väittää tekevänsä ehdotuksensa vakavissaan.

Mutta vastuunkanto ei ole koskaan ollut Antin juttu, hän täräyttää."

Vierailija
7/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan kun avaa, niin sitähän päivän aikana sitten kanssa menee. Ei se niin mene, että yhtäkkiä klo 15 olisi ilman. Se on tästä eteen päin sitten koko päivä. Eikä ole hyvä olo enää illasta.

Vierailija
8/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis!

Vierailija
9/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aikaan kun avaa, niin sitähän päivän aikana sitten kanssa menee. Ei se niin mene, että yhtäkkiä klo 15 olisi ilman. Se on tästä eteen päin sitten koko päivä. Eikä ole hyvä olo enää illasta.

Miksei olisi? Iltaa kohdenhan se vaan paranee. Huomenna sitten kärsitään.

Vierailija
10/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on alkoholin huonoin puoli. Vähänkin nautit niin kärsit vähintään seuraavan päivän.

Vierailija
11/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kärsi kun loiventaa sopivasti, vaikka sitten pitkin viikkoa ja perjantaina uuteen nousuun.

Vierailija
12/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, mietin juuri, että keittäisin aamukahvin, mutta jääkaapissa olisi oluttakin. Ja viiniä! Kerrankos sitä. 

Vierailija
13/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasinpa toisenkin. Baarikaapissa on vaaleaa rommia ja giniä. Mikäpäs tässä ollessa.

Vierailija
14/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kärsi kun loiventaa sopivasti, vaikka sitten pitkin viikkoa ja perjantaina uuteen nousuun.

Niin että kun jatkuvasti ottaa jonkun verran niin pysyy viekkarit poissa tai ainakin riittävän lievinä. Sama juttu kuin kovilla huumeilla.

Vierailija
15/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä keitin kahvit. Etelän lomilla joskus, kun aurinko paahtaa aamusta alkaen, ollaan menty aamupalan jälkeen aamukaljalle. On jotenkin syntisen hauskaa😉

Vierailija
16/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on alkoholin huonoin puoli. Vähänkin nautit niin kärsit vähintään seuraavan päivän.

Värillisissä litkuissa eniten lisäaineita aiheuttaen kamalaa krapulaa ja päänsärkyä varsinkin kaikkea sekaisin juotua. Hyvin lantrattu kirkas vaikka vissyllä vähiten lisäaineita aiheuttaen vähiten allergisia oireita. Oluen lisäaineet aiheutti flunssan kaltaisia oireita ja lonkerot, viinit ja muut värilliset kamalaa päänsärkyä.

Riippuu kyllä siitä mitä laatua juo ja juo sitten sitä samaa eikä kaikkea laatuja sekaisin.

Vierailija
17/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sait ylipuhuttua. Kippis!

Vierailija
18/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värillisissä litkuissa eniten lisäaineita aiheuttaen kamalaa krapulaa ja päänsärkyä varsinkin kaikkea sekaisin juotua. Hyvin lantrattu kirkas vaikka vissyllä vähiten lisäaineita aiheuttaen vähiten allergisia oireita. Oluen lisäaineet aiheutti flunssan kaltaisia oireita ja lonkerot, viinit ja muut värilliset kamalaa päänsärkyä.

Se on aivan sama mitä alkoholia juo kun tarpeeksi ottaa niin aivan hirveä krapula siitä tulee. Humala on oikeasti myrkytystila ja se aiheuttaa sen krapulan. Iän myötä ne saamarin krapulat vielä pahenee. Ainoa millä ne lähtee on juoda lisää tai ottaa kolmiolääkkeitä jotka ovat oikeastaan huumeita.

Vierailija
19/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värillisissä litkuissa eniten lisäaineita aiheuttaen kamalaa krapulaa ja päänsärkyä varsinkin kaikkea sekaisin juotua. Hyvin lantrattu kirkas vaikka vissyllä vähiten lisäaineita aiheuttaen vähiten allergisia oireita. Oluen lisäaineet aiheutti flunssan kaltaisia oireita ja lonkerot, viinit ja

Höpöhöpö. Laitanpa päiväsaunan, on päiväkaljoittelun kanssa ihan parasta.

Vierailija
20/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on aivan sama mitä alkoholia juo kun tarpeeksi ottaa niin aivan hirveä krapula siitä tulee. Humala on oikeasti myrkytystila ja se aiheuttaa sen krapulan. Iän myötä ne saamarin krapulat vielä pahenee. Ainoa millä ne lähtee on juoda lisää tai ottaa kolmiolääkkeitä jotka ovat oikeastaan huumeita."

Ei pidä paikkaansa. Kun juon vain kirkasta ottaen kalsarikännit nollatakseni niin pystyn lopettamaan sen ihan seinään enkä tarvitse mitään loiventavia enkä lääkkeitä. Ei minulla ole mitään kolmiolääkkeitä ollut koskaan.

Seuraavana päivänä teen vain jotain herkkuruokaa kuten makkaraperunoita, hampurilaisia, tuunattuja lihapiirakoita salaatin kanssa sekä leivon itse sämpylät tai patonkit.