Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
Lipuke,, jolla sai ostaa Meiran kahvipaketin 2€ hinnalla (max 2 pkt) 😆😆😆
Eräs tuttavani joka toimii varastotyöntekijänä sai lahjaksi kirjan joka kertoo kyseisen firman/varaston historiasta.
Viime vuonna tuli teepussi ja pari konvehtia kaikesta taipumisesta koronan runtelemassa työssä (koulu), kun opettjat pyyhkii pöytiä ja välineitä ryhmien välillä, ,huolehtii kaikista rajoitteista jne ja sitä ennen oltiin oltiin myös jätetty tupa maksamatta, koska… Laita paremmaksi!
Itse olen iloinen mistä tahansa lahjasta. Eksoten tapauksen ymmärrän koska hehän joutuivat maksamaan 30 miljoonaa maksamattomia palkkoja jälkikäteen henkilöstölle ja lomautukset ovat tulossa. Hermot ovat varmasti kireällä kun paikan toiminta on ollut tätä, toimitusjohtaja irtisanoutunut eilen ja uusia työntekijöitä ei maineen vuoksi varmaan ole helppo saada sinne mihin toimintoihin rahaa vielä pakosti löytyy.
Heijastimen. Terveisiä valtion virastosta!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut mitään (ainakaan vielä) mutta just alkuviikosta otin kyllä vastaan erään myyntiedustajan antamat lahjakassit " jotka toin nyt teille kaikille".
Oli tyyppi itsekin nolon näköinen, kun tajusi että tyrkkäsi mulle 3 lahjakassia joissa yhdessäkään ei ollut mun nimeä vaan oli muistanut ainoastaan mun kollegoiden olemassaolon.
Ja näistä yksikään ei ollut vuorossa tälläkään kertaa vaan mä olen itse se joka tuonkin kanssa on pääsääntöisesti asioinut viimeisen vuoden..
En tiedä, tuli outo ja näkymätön fiilis. (Ne muut sai punkkupullon, konvehtirasian ja tavarantoimittajan tuotteen kun sen verran vilkaisin niihin avonaisiin kasseihin ja joku kirjekuori roikkui sitten siitä kahvasta)
No vielä on mahdollisuus ennen joulua korjata virhe ja tuoda se "unohtunut" kassi.
Ehkä oli niin kovasti keskittynyt yritykseen muistaa niiden muiden nimet, että itsestään selvä nimi unohtui.
En haluaisi olla teistä kummankaan kengissä, mutten varsinkaan tuon lahjan tuojan. Tosi nolo tilanne.
Lahjakassi täynnä kuivamuonaa. Harmi vain että punaviini meni viemäristä alas ja ruokia en voinut allergian takia syödä. Ilahdutti pikkuisen punaviinipullosta pullonpalautuksesta saatu 10 centtiä.
Me saatiin kerran kiikarit. Ja juu, kallis lahja oli mutta ihan järjetön. Ala ei ollut sellainen, että se olisi liittynyt kiikareihin, kukaan nyt ei lähtökohtaisesti satavarmalla tarvitse kiikareita eikä me oltu mitään lintubongareita tai muitakaan, joten lahjasta jäi se maku, että oli saatu erä kiikareita jostain konkkapesästä äärimmäisen halpaan hintaan, joten niistä sitten lahjantynkää henkilökunnalle. Kallis mutta täysin turha lahja on ihan outo kapistus. Viinipullo olisi ollut niin paljon parempi. Siellä se kiikura itelläkin kaapin perällä pölyttyi kunnes meni kirpparille - toisin kuin se vinkkupullo
Ei mitään moneen vuoteen ja firma mainostaa kuinka välittää työntekijöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te työssä olevat työnsankarit, teillä asiat ovat hyvin koska teillä on työnantaja vaikka joulumuistaminen ei ole ketjun mukaan ollut kaikilla kummoista. Entäs työttömät, heillä ei ole sitäkää mitä teillä, ei pidä katsoa lahjahevosen suuhun.😢
Mistä sua pitäis muistaa? Joululahja on työnantajan kiitos vuodesta, sä saat meiltä veronmaksajilta lahjan joka kuukausi. Kehtaatkin.
Jää työttömäksi niin saat maistaa tätä joulupiparia ympäri vuoden ja vielä joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tuli teepussi ja pari konvehtia kaikesta taipumisesta koronan runtelemassa työssä (koulu), kun opettjat pyyhkii pöytiä ja välineitä ryhmien välillä, ,huolehtii kaikista rajoitteista jne ja sitä ennen oltiin oltiin myös jätetty tupa maksamatta, koska… Laita paremmaksi!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ankeuden-multihuipentuma-tallaisen-…
😁 Sori ei sais nauraa…
Vierailija kirjoitti:
Koronarotestaukseen työllistetty ( muualta sotealalta) siskoni sai lahjakortin alushousuihin.
No arvokkaampi kuin tuo leivos , mutta mitä hittoa silti.
JOULUTORTTU ei ole leivos-se on torttu. TORTTU: pelkkää kuivaa taikinaa ja hilloa. Leivos on kakkupohja sun kermaa ja muuta,kalliimpi kuin TORTTU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁 Sori ei sais nauraa…
Kiittämättömyys on maailman palkka. Olisi pitänyt antaa vain yksi konvehti niin olisi jäänyt enemmän johdon joulubonuksiin.
Mä itseasiassa ymmärrän varsin hyvin ko. sairaanhoitopiirin ratkaisun "muistaa" työntekijöitä leivoksella, tässä tapauksessa joulutortulla.
Siellä on ihmisiä tuon artikkelin mukaan töissä viisi tuhatta kappaletta... Jos kaikille aletaan hankkimaan edes jotain pientä parin euron lahjaa (eikä sillä rahalla siis kyllä saa edes oikein mitään), niin kustannukset kohoaa äkkiä pilviin. Ne on kuitenkin lopulta meidän verorahoilla siellä töissä ja henkilöstön muistaminen juhlapyhinä ei ole niitä kriittisimpiä hommia tällaisina aikoina.
Toki voidaan noteerata henkilöstöä vaikka pitämällä joku seremoniallinen puhe jossa kiitetään kuluneesta vuodesta ja esimerkillisestä toiminnasta, mutta lopulta sekin on työnantajan harkinnanvarainen päätös.
Luonnollisesti olen myös sitä mieltä, ettei siellä kyllä mitään ylempää johtoakaan sitten saa muistaa erityisesti ja koko henkilöstöä tulee kohdella samanarvoisesti tässä asiassa.
Viimekädessä niille työntekijöille maksetaan siitä työstä palkkaa jolla tulevat toimeen. Tekevät sitä työtä korvausta vastaan kuten kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ainankin meillä saatiin myös glögiä ja suklaata tuon tortun lisäksi. Ihan hyvä joulumuistaminen oli. Joululounasta ei ole ollut enää vuosiin.
T: Hoitaja Eksotelta.
No kiva, missä eksotella? Kotihoito sai ton tortun, tai itseasiassa toimitettiin tyylillä joku 25 torttua kun hoitajia on 50 eli joka toinen sai tortun. Joustamisesta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁 Sori ei sais nauraa…
Kiittämättömyys on maailman palkka. Olisi pitänyt antaa vain yksi konvehti niin olisi jäänyt enemmän johdon joulubonuksiin.
Kiittämättömyydelläkö sinunkin lapsesi koulutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pomoportaalle yhtä ruhtinaallinen joulutervehdys?
Meillä johtoporras ja päälliköt lounastaa asiakkaiden kanssa firman piikkiin ja pitää keskinäisiä workshoppeja koko joulukuun. Kesällä sama juttu. Johtoryhmäläiset saavat joulubonuksen ja pikkupomot saivat viime vuonna 300 euron lahjakortin spa hoitoihin.
Muu henkilökunta: ei mitään. Tiimilounaalle olisi päässyt, omakustanteisesti. Firmalle on ok ettei "leimata" eli saatte olla 30min sijaan 45min, eikä se vartti mene omasta ajasta. Ah tätä anteliaisuutta.
Laskettiin HR:n kanssa, että röökitauoista on säästynyt niin paljon, että kyllä sitä voi kerran vuodessa repäistä oikein kunnolla henkilökunnan eteen. Muistakaa sitten tammikuussa olla kiitollisia ja valmiita ylitöihin, eikä sitten varata mitään viikonloppureissuja, että saadaan kallis tauko paikattua.
Sellanen ohuen ohut ja pieni pipari, joskin hyvän makuinen, on silkkaa kettuilua.