Vihaan itseäni
Tuhlasin nuoruuteni ja nyt olen vain katkera luuseri. Olen ruma ja tyhmä. Kohta tulee A-juna, pitäiskö hypätä alle?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuhlasit sen?
Olin huonossa fyysisessä kunnossa enkä tehnyt mitään
Älä nyt hyvä ihminen tuhlaa loppuelämää. Ihan yhtä lailla se elämä on kerran kuin nuoruus, opi virheistä, älä tee samoja enää ja ala elää.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen tuhlaa loppuelämää. Ihan yhtä lailla se elämä on kerran kuin nuoruus, opi virheistä, älä tee samoja enää ja ala elää.
Olen jo 31v. Ei tässä enää aleta "elämään" kun elämä on ohi.
Oon 41 v ja kuulkaa lapsoset ketterät, älkää vihakko itteenne..... olkaa kiitollisia siitä hyvästä, jota ootte saaneet ja jos jotain pahaa on sattunut, niin antakaa itellenne anteeks.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vähän sama oli mulla tuossa iässä. Mutta 33 vuotiaana tapasin puolison. Sain paljon uutta virtaa ja uusia ystäviä. Nyt 60v. Kaikki on oikein mukavasti.
Luulen että tuossa iässä on jotain vialla.
Tsemppiä!😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisissa aloituksissa kirjoittaja on melkein aina oikeasti tosi nuori, mutta kokee vain elämänsä jo olevan ohi. 31-vuotias on mielestäni nuori.
Mieti mitä haluat, mistä iloitset, mikä on elämässä tärkeää, mitä lahjoja sinulla on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama oli mulla tuossa iässä. Mutta 33 vuotiaana tapasin puolison. Sain paljon uutta virtaa ja uusia ystäviä. Nyt 60v. Kaikki on oikein mukavasti.
Luulen että tuossa iässä on jotain vialla.
Tsemppiä!😉
Mullakin oli sama tuossa iässä. Ja on nyttenkin. Enkä ole tavannut minkäänsortin puolisoa, missään vaiheessa.
T. Ikisinkku 40v.
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisissa aloituksissa kirjoittaja on melkein aina oikeasti tosi nuori, mutta kokee vain elämänsä jo olevan ohi. 31-vuotias on mielestäni nuori.
Mieti mitä haluat, mistä iloitset, mikä on elämässä tärkeää, mitä lahjoja sinulla on.
En tiedä mitä haluan, en iloitse mistään, en tiedä mikä elämässä on tärkeää. Lahjoja minulla ei ole – olen hyödytön.
ap
Mihin tuhlasit sen?