Oletko syönyt karhun lihaa? Oliko hyvää?
Haluaisin syödä jossain ravintolassa annoksen. En halua mitään säilykettä ym. ostaa vaan ihan jonkun aterian.
Kommentit (20)
Erittäin hyvää on. Ällistyttävän hyvää.
Kyllä olen, hyvää on. Meillä syödään pelkästään riistalihaa.
Söin karhuburgerin, oli aika riistaisa maku, mutta ei huono todellakaan! Vähemmän imelä, mitä hirvenliha.
Olen pari kertaa. Ei mielestäni kovin kummoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt joskus vuosia sitten. Oli hyvää, vahva riistan maku.
Kuulostaa hyvältä, juuri tuo riistan maku. Tykkään yleensä muustakin, missä sellainen maku, joten voisi olla todella hyvää.
-Ap
Olen syönyt Karhunpyöryköitä.
Riistan maku ja olis hyvää
Olen kerran syönyt Helsingin ravintola Saslikissa. Maksoi 100€, mutta oli todella hieno, riistainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvää on. Ällistyttävän hyvää.
Hienoa! Varmaan pakko maistaa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, hyvää on. Meillä syödään pelkästään riistalihaa.
Vau, itsekin haluaisin syödä vain riistalihaa. Kaupan tehotuotanto broilerit ja possu ym. ei ole uponnut enää aikoihin, mutta haluaisin kyllä syödä juuri riistalihaa silloin tällöin. Viimeksi söin hirvenlihaa pari päivää sitten keittona ja oli kyllä todella hyvää.
-Ap
Kerran elämässä. kirjoitti:
Olen kerran syönyt Helsingin ravintola Saslikissa. Maksoi 100€, mutta oli todella hieno, riistainen kokemus.
Kuulostaa tosi hyvältä. Kiitos, kun jaoit kokemuksen. Voisi olla hyvä idea, vaikka synttäreille tuollainen annos ravintolassa.
-Ap
Mun mielestä se riistanmaku on just ällöä, liian rautanen maku tjn..
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt Karhunpyöryköitä.
Riistan maku ja olis hyvää
Kyllä vain maistuisi. Varmasti hyvää!
-Ap
Ei kiitos. Karhut on raadonsyöjiä. Ties mitä kuollutta ihmisen ruumistakin jäytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Ok, jännä kun itseäni just ällöttää se perus ”mauton” maku, mikä on tavallisissa kaupan lihoissa ja minun suu tykkää, että maistuu se riistan maku, että se on jotenkin oikeampaa lihaa. Just se rautainen maku on hyvä. Maku-asia varmaan.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Karhunaaraalla on ollut "moonikset", siitä raudanmaku
Nuole pois
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Karhut on raadonsyöjiä. Ties mitä kuollutta ihmisen ruumistakin jäytäneet.
Tuskinpa kovinkaan usein löytävät ihmisen ruumiita jyrsittäviksi jos eivät kyttää hautausmaan kulmilla, heh.
-Ap
Joo, olen, siitä tosin on 26 vuotta. Mutta tuo vahva riistainen maku itsellänikin jäi mieleen. Ihan ok
Riista pitää osata maustaa oikein ja myös tehdä oikein.
Meillä syödään itse pyydystettyä kalaa, hirveä, kaurista, peuraa, sorsia, myös lammasta, poroa ja strutsia. Meillä ei syödä ikinä mitään kaupan lihaa eikä tehotuotettua lihaa, ei siis possua eikä kanaa.
T: tuo kellä syödään pelkkää riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kovinkaan usein löytävät ihmisen ruumiita jyrsittäviksi jos eivät kyttää hautausmaan kulmilla, heh.
-Ap
Se nyt oli ääriesimerkki. Yhtä hyvin voisi syödä roadkillejä.
Olen syönyt joskus vuosia sitten. Oli hyvää, vahva riistan maku.