EI on IN.
Vauvani on tullut viimein siihen ikään, että on tajunnut sanan "Ei" merkityksen ja protestoi nyt vastaan minkä kerkeää.. Mulla alkaa olla keinot lopussa niin kysyisinkin, onko teillä mitään jipposkonsteja herran sanomaan "Kyllä" edes ruoalleen?
Kommentit (6)
Mutta kun pikkuherralta on lähes hiukset lähteneet päästä niin rajujen otteiden takia, eipä ole enää paljoa mistä tukistaa...
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 04:49"]
Mutta kun pikkuherralta on lähes hiukset lähteneet päästä niin rajujen otteiden takia, eipä ole enää paljoa mistä tukistaa...
[/quote]
Hui sentään, ilmoitin sinut ylläpidolle.
Jos tuntuu että hiukset eivät riitä, niin ota vaikka joku keppi käyttöön millä vähän mätkit lastasi :) itsekkin lyön pikku villeä niin että tulee mustelmat jos ei tottele..
Mitä h*lvettiä sinä sekoilet?! En minä kepillä vaan ihan remmillä!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 04:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 04:49"]
[/quote]
Hui sentään, ilmoitin sinut ylläpidolle.
[/quote]
Sinä olet ilmeisesti joku uusi äiti joka ei ymmärrä vanhaa kunnon kuria :) sinun lapsesi on varmaan sellainen vapaan kasvatuksen tuotos joka riekkuu kaupungilla ja hajottaa paikkoja!! tai ainakin siitä tulee sellainen!
Minulla ainakin auttaa kunnon selkäsauna jos vauva ei tottele :) tukkapöllyä niin uskoo!