Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään olla kotona!

Vierailija
26.03.2015 |

Mä pelkään mun naapuria. Mä en oo pitkään aikaan uskaltanu nukkua öisin koska pelkään että se tulee ovesta läpi. Tänään illalla kuitenkii menin ajoissa nukkuu, mut sydän hakkaa tosi nopeeta ku oon sängys. Naapuri mölisee kokoajan alakerrassa.

Aamullakii heräsin siihen ku se kolisteli kämpässään. Pari kertaa se on tullu oventaa, uhannu tulla ovesta läpi ym. Rikosilmotuksen oon siitä tehny koska kotirauhanhäirintäähän toi on. Samoin tehny yhen valituksen isännöitsijälle.

Mua ahistaa ja pelottaa olla kotona! :( tähän asti oonkii useesti tehny sillei että katon ohjelmia tai pelaan johonkii aamu 5-6asti ja meen sit sohvalle nukkuu. Se helvetin naapuri mölisee siel nyttenkii!! Monta kertaa heränny yölläkii siihen ku se jotain riehuu/kolistelee!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 02:33"]Joo mene sinne VVO:n toimistoon asap mutta tämä akuuttiongelma pitää ratketa että sä pystyt nukkumaan.

Älä aristele poliisille soittamisessa. Pystykö heittää niille avaimet ikkunasta ettei tarvitsis mennä alas?
[/quote]
Nyt ne apinat tais hiljetä.
Ei oikein voi heittää ikkunasta koska lentäis varmaan lumeen. Tai toki jos ne tulis talon nurkalle ottaa vastaan niitä.

Viimeksi oli sillein että narkki tuli ovellen halus kuulemma jutella. Huusin oven läpi että jos et nyt häivy siitä, ni poliisit tulee, sit se sano oven läpi että ei poliisia. Sit kysy että onko meistä ollu häiriötä. Vastasin että joka ikinen yöhän te mölisette. Sit se sano että no sittenhän asialle pitää tehdä jotain.. Heti ku se palas asuntoonsan rupes kuuluu tavaroiden paiskontaa, naisen huutoa, miehen huutoa ym. Soitin häkeen että siellä tapellaan. No poliisit kävi ja heti ku auto läks pihasta ni narkki palas mun ovelle. Soitin välittömästi uudestaan ja vielä häken puhelun aikanakin se potki ovee. Sit poliisipartio soitti ja sano vievänsä koko porukan putkaan. Sanoin sille poliisille puhelimessa että entä jos se tulee rapussa vastaan. Se puhu munkaa koko sen ajan ku kävelin rapussa. Kerrankii sellanen partio, joka otti asian vakavasti ja tekikii jotain. Tuskin tollaselle narkkiapinalle riittää se että poliisit käy ne kerran hiljentämässä. Sit ne poliisit vähän aikaa juttelivat munkaa. Toinen niistä sano että olis ollu parempi ku et olis koskaan tähän taloon muuttanut. Ja toinen sano että välillä onkii rauhallista mut sitku tulee joku tollanen ni sit naapurit joutuu sitä kuuntelee.

Toisinku se eka partio, oli tosi välinpitämätön ja sano että ensisijaisesti pitää ilmottaa isännöitsijälle. No aijaa, ku se toinen partio joka kävi viimeks sano että soita heti poliisit jos se narkki tulee ovelle..

Jos on muuten hyvä olo henkisesti, ni eiköhän tää naapuri ongelma aiheuta itsetuhoista ajattelua, helvetti soikoon!

Vierailija
2/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nisti tulee sun kerrokseen käytävälle tai oven eteen raivoamaan/uhkailemaan, niin nauhoita sun pyhelimen ääninauhurilla tai videokameralla sitä häiriköintiä. Saat raskauttavaa todistusaineistoa sekä poliisille että isännöitsijälle. Ja Vvo:lle myös. Ne mainitsemasi poliisit vaikutti ymmärtäväisiltä ja kivoilta, ottivat sun huolen vakavasti. Kun soitat seuraavan kerran poliisille, niin voit pyytää saman konstaapelin hoitamaan keissiä (jos muistat nimen). Varmasti muistaa sut ja asia menee nopeammin ja tehokkaammin eteenpäin. Isännöitsijä vaikuttaa varsinaiselta idiootilta. Ehkä poliisit vois takoa järkeä isännöitsijän päähänkin. Paras ratkaisu olisi, että saisit muuttaa johonkin toiseen vvo:n kämppään, kivemmalle seudulle. Nistin häädön jälkeen siinä sun taloyhtiössä voi ilmetä uusia ongelmia, jos siellä asuu paljon epämäärästä porukkaa. Tsemppiä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 02:45"]Itsellä oli yläkerrassa narkkikämppä ja toi koko yön tietokoneen ääressä tv-sarjojen parissa valvominen kuulostaa niin tutulta :D Oli kesäaika niin siihen asti valvoin että alkoi valaistumaan ulkona. Ja sitten jos kuului rappukäytävästä jotain kolinaa yöllä, niin piti aina mennä eteiseen kuuntelemaan, että onnko joku oven takana. Reilu kaksi kuukautta piti sietää, mutta sitten muutin pois.

Niillä oli tapana istua kaikki yöt parvekkeella ja se ölinä kuului aina selvästi asuntooni vaikka oli parvekkeenovi ja kaikki ikkunat kiinni (tuskallista helteiden aikaan). Ja siellä vielä yleensä istuivat kun puoli kymmeneltä lähdin töihin.

Lopetin niiden bileet pari kertaa, niin yrittivät eräs päivä tiirikoida oveani (tai tiirikoiminen oli sellaista, että mömmöpäissään yrittivät muutaman minuutin pyöritellä eri avaimia lukossani :D). Sen jälkeen alkoi oikeastaan tulla tollasia pelkotiloja.

Muuttopäivä oli maailman ihanin päivä! Vieläkin tosin olen vähän arka kaikenlaiselle yökolinalle ja heti ajattelee, että nyt siellä joku soheltaa kännissä/huumeissa.

Muutat pois heti. Vaikka maksaisi ylimääräistä, niin lepo ja oma mielenterveys on korvaamatonta. Äkkiä vaan asunto ja vaikka keskellä kuukautta pois.

[/quote]
Tollein just minäkii teen että valvon kunnes ulkona on valosaa. Eli johonkii viiteen-kuuteen asti. Ja harjan varsi sohvan vieressä. Sohvalla helpompi nukkua koska olohuone on kauempana ulko-ovelta ku makkari.

Alkaa olla kohta pakko mennä sinne vvolle. Ei tätä kauaa jaksa ettei voi nukkua öisin. Ja ku ei tiiä kuinka kauan siinä menee että saa asunnon koska se pitää olla samalta asuinalueelta ja väh kaksio..

Vierailija
4/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 02:49"]Jos nisti tulee sun kerrokseen käytävälle tai oven eteen raivoamaan/uhkailemaan, niin nauhoita sun pyhelimen ääninauhurilla tai videokameralla sitä häiriköintiä. Saat raskauttavaa todistusaineistoa sekä poliisille että isännöitsijälle. Ja Vvo:lle myös. Ne mainitsemasi poliisit vaikutti ymmärtäväisiltä ja kivoilta, ottivat sun huolen vakavasti. Kun soitat seuraavan kerran poliisille, niin voit pyytää saman konstaapelin hoitamaan keissiä (jos muistat nimen). Varmasti muistaa sut ja asia menee nopeammin ja tehokkaammin eteenpäin. Isännöitsijä vaikuttaa varsinaiselta idiootilta. Ehkä poliisit vois takoa järkeä isännöitsijän päähänkin. Paras ratkaisu olisi, että saisit muuttaa johonkin toiseen vvo:n kämppään, kivemmalle seudulle. Nistin häädön jälkeen siinä sun taloyhtiössä voi ilmetä uusia ongelmia, jos siellä asuu paljon epämäärästä porukkaa. Tsemppiä ap!
[/quote]
Ai niinku häkeen sanois että voiko se tietty partio tulla naapurissa käymään? Muistan kyllä nimet hyvinkii, mut vähän veikkaan ettei onnistuis.

Vierailija
5/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin helmikuussa kuulustelussa narkin takii, koska tein sen rikosilmotuksen. Se poliisi sit kysy että vaaditko korvauksia. Sanoin että en osaa sanoa. Voiks siitä saaha muka jotain korvauksia? Henkisistä kärsimyksistä esim?

Poliisi eka kyseli että suostuisinko alakertalaisenkaa sovitteluun. Eka sanoin että voin mennä, mut pari päivää myöhemmin laitoin viestiä sille poliisille että nyt mietin asiaa tarkemmin, ni en varmaan mene, koska en aio olla narkinkaa samassa tilassa yhtä sekuntiakaan.

Mun sukulaisen mies kävi viimeisimmän poliisijutun jälkeen kyselemässä narkilta että mikä on sillä se ongelma ku tulee mun ovelle. Se siinä ovella jotain rääky että ei saa soittaa kyttiä sen asuntoon. Mä huusin sille täyttä että ne aivan varmasti joka kerta tulee jos sä huudatat sitä musiikkia keskellä yötä!

Vierailija
6/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää taas ruveta tohon sohvalle nukkuu, narkit tais hiljetä.

Ainakii muuten tos viereises talos asuu ton alakertalaisen kaveri ku sinne taloon se on monta kertaa menny. Eka mä luulin että se on se alakerran narkki, näyttää hyvin paljon samalta, mut se on paljon vanhemman näkönen. Kerran se alakerran naapurin kaveri, just tuo joka asuu vier.talos, mulkoili pihalla mun siskoo, ei ollu kuitenkaan sanonu mitään. Narkeilla on vissiin ihan yleinen tapa potkia asuntojen ovia. Se alakerran kaveri kerran käveli munkaa samaan aikaan rapussa(oli muuten piiiiiikkasen pelottavaa) sit se jäi alakerran narkin oven kohalle potkimaan ovee. Eikö narkkarit sit tiiä mikä on ovikello?

Tälle yölle ei tartte poliiseja soitella, katotaan sit seuraavana yönä taas.. Sitten kyllä soitan jos yhtään kuuluu hiljaisuuden aikaan huutoo. Jos sitten sais kerrankii nukkua..

Vierailija
7/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 02:40"]Asutko Pupuhuhdassa?
[/quote]
Missä on pupuhuhta? Ikinä kuullukaan! Onks se jotaiin sekopäistä seutua?

Vierailija
8/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
9/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
10/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:41"]?
[/quote]
Toi oli siis sille ok:lle, ei aplle..

Vierailija
11/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se somalia

Vierailija
12/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sisään pääse. Hanki heti huomenna mielenrauhasi takia oveen turvalukko tai joku salpaviritelmä niin saat nukuttua.

Vierailija
13/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on sellanen huumenarkki, joka vissiin ihan aineissa tuolla huutaa. Enkä mä uskalla mitään poliiseja soitella koska niiden lähdön jälkeen se tulee ovelle, ainakii viimeks heti partion lähön jälkeen tuli. Sit soitin samantien uudestaan häkeen ja kaks partioo tuli ja tyhjensi sen narkin asunnon ja heitti kaikki putkaan.

Vierailija
14/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ovessa on paksu turvaketju. Näissä taloissa on kuulemma ennenkii menty kirveellä oven läpi ja kiinnitetty ainakii kaks kertaa kirveellä uhkauslappu oveen.. Mä en jaksa enää tätä jatkuvaa pelkoo! Mä oon niin ahistunu ton narkkarinaapurin takii etten pysty nukkuu!!

Vierailija
15/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä narkkii voi häätää pois sieltä? :(

Vierailija
16/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita isännöitsijälle  joka ikinen kerta kun kuuluu liian kova meteliä öisin

En tiedä kuinka monesta häiriöilmoituksesta tulee varoitus mutta sun ei täydy joutua pelkäämään omassa kodissasi joten isännöitsijään yhteys

Miten ihmeessä se narkki tietää että just sinä olet kytät soittanut?

Vierailija
17/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:59"]Ilmoita isännöitsijälle  joka ikinen kerta kun kuuluu liian kova meteliä öisin

En tiedä kuinka monesta häiriöilmoituksesta tulee varoitus mutta sun ei täydy joutua pelkäämään omassa kodissasi joten isännöitsijään yhteys

Miten ihmeessä se narkki tietää että just sinä olet kytät soittanut?
[/quote]
Kerran oon isännöitsijälle vieny virallisen ilmoituksen. Se sano että seuraavassa kirjallisessa valituksessa pitää olla toisenkin naapurin nimi. Se onkii vähän vaikeeta koska en tunne täält talosta ketään. Yks kirjotti viikko sit netissä näistä taloista, se ei kuulemma uskalla naapureiden takii liikkua ulkona eikä uskaltanu kertoo että oliko just nimenomaan tästä mun talosta.

Häätöön tarvii 3 varoitusta, eli vielä 2. Ekan kerran ku soitin poliisit narkin luo koska oli viikon mölissy putkeen, ni seur.aamuna se narkki seuso mun oven takana ja potki ja löi ovee. Isännöitsijä sano vaan siihen että yritä vältellä yksinliikkumista ja jos sekonaapuri tulee rapussa vastaan ni olis hyvä että siinä olis joku kolmaskin naapuri todistajana.. Poliisit vähän ihmetteli tota ja sano että ei tuo ole mikään ohje!

En tiiä mistä se narkkinaapuri ties että mä soitin poliisit sinne. Ehkä se tai joku muu näki että menin koirankaa avaa oven niille..

Mä en tiiä mitä nyttenkii yöllä teen. Ahistaa ees ajatella nukkumista. Pari edellistä yötä oon kattonu vaan sarjoja koneelta, mut sitä ennenku nukuin yöllä, ni varmaan viikon ajan joka yö näin painajaista alakerran naapurista. Yhessä se tuli ovesta läpi, toisessa sytytti tulipalon ja siinä unessa mun sisko oli jostain syystä sen vankina tmv.

Vierailija
18/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule sun kotiisi joten ole rauhassa. Tollasissa kirvesjutuissa on yleensä velanperintä tms alamaailman välienselvittely

Sinuna soittaisin poliisit ja tasan niin monta kertaa että se hyypiö hiljenee. Tollasille pitää laittaa kova kovaa vasten; yksikään nisti/juoppo/hullu ei saa hyppiä silmille sun omassa talossa

Vierailija
19/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta mullakin on ihan jäätävä ahistus kokoajan päällä naapurini takia, tosi vittumainen tunne kun ei saa omassa kodissaan relata. Toivottavasti sun tilanteeseen löytyy joku ratkaisu pian <3

Vierailija
20/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo kovaa kyytiä muuttamassa pois, hui että :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme