Symppis julkisuudenhenkilö?
Kuka julkisuuden henkilö on mielestäsi sympaattinen/symppis?
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:28"]
Prinssi Daniel! Katsokaa nyt, äijä luopui ammatistaan ja elämästään, ja niin reippaasti jaksaa aina edustaa ja hymyillä! Mulla tulee tippa linssiin aina kun ajattelen Danielia.
[/quote]Just. Siis vaihtoi työnteon helppoon rikkaaseen elämään, ja paistattelee suosiossa. Ei mitenkään symppikseltä vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:15"]
Jenni Vartiainen on livenä todella mukava ja huumorintajuinen, jalat maassa tyyppi. Aivan erilainen kuin julkisuuskuva tv:stä antaa ymmärtää. Olen tavannut monta kertaa ja ihastunut Jennin persoonaan.
[/quote]
Tässä ei nyt kysytty musiikkimakua vaan onko julkkis symppis. Kertokaas alapeukuttajat: kuinka moni teistä on tavannut Jennin henkilökohtaisesti? Jutellut hänen kanssaan? Ei siis kukaan. Olette sen verran yksinkertaisia että muodostatte mielikuvanne yksinomaan julkisuuden perusteella ettekä anna tyypille mitään mahdollisuutta. Hävetkää.
[/quote]
En nyt ihan tainnut ymmärtää, pitääkö nyt hävetä sitä, jos ei pidä Jenni Vartiaista sympaattisena ?
[/quote]
Ei ei, älä ihmeessä häpeä mitään! Tuo Jenniä tolkuttomasti kehuskeleva ääliö pyörii täällä häiriköimässä kaikkia asiallisia ketjuja. Se on jotenkin sairas eikä tajua, että Jenni on ruma paskamainen ämmä jota ei voi oksentamatta katsoa saati kuunnella. Sinä siis olet aivan oikeassa, toisin kuin tuo sönköttäjä.
[/quote]
Miksi tässä viestissä on alapeukkuja? Tässä puolustetaan edellisen kirjoittajan mielipidettä hullua stalkkeria vastaan. Fakta on että Vartiainen on täyspaska.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:31"]
Fakta on että Vartiainen on täyspaska.
[/quote]
Ei se ole fakta vaan mielipide.
Jennihullu tuli tännekin riehumaan..,
En tunne ketään julkkista henkilökohtaisesti, joten mahdoton sanoa, mutta symppiksen oloisia on musta ainakin nämä: muusikko Michael Monroe, tanssija Ansku Bergström, Duudsonit Jarno Laasala ja HP Parviainen, meteorologi Joonas Koskela, laulaja Antti Tuisku, muusikko Sam Yaffa, pianisti Lenni-Kalle Taipale, muusikko Marko Annala, Haloo Helsingin laulaja Elli.
Ulkomaisista vielä vaikeampi sanoa, mutta ainakin prinsessa Victoria vaikuttaa tosi maanläheiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä median perusteella. Myös prinsessa Dianassa oli havaittavissa poikkeuksellista nöyryyttä ja herkkyyttä.
Näyttelijöiden sympaattisuutta on todella hankala arvioida, koska he ovat melkein jatkuvasti jossain roolissa, jolloin heidän todellinen luonteensa ei tule esiin, ellei heitä henk.koht tunne.
Tunnetteko te todella nuo ulkomaanelävät niin hyvin, että pystytte sanomaan, että he ovat sympaattisia. Hehän esiintyvät meille aina rooleissa (näyttelijöitä useimmat) ja rooli määrittää heitä. En minä ainakaan osaisi sanoa, onko joku amerikkalainen tyyppi sympaattinen vai ei, kun en osaa sanoa sita suomalaisista esiintyvistä ihmisistäkään. Omana itsenäänkin esiintyvät ovat niin erilaisia eri tilanteissa. Ajatellaan nyt vaikka joitakin toimittajia, jotka ovat saaneet kusipään maineen, koska korventavat haastateltavia oikein kunnolla. Tosi elämässä voivat olla mitä miellyttävämpiä. Joku toinen taas silittelee myötäkarvaan ja varsinkin naiset tykkää, mutta kotona on todellinen pirttihirmu.
Kaikkihan on niin vitun kivoja, kun on sattunut hymyilemään palstamammalle.
Tämän ketjun ongelma on, että jengiltä menee sekaisin käsitteet "vaikuttaa symppikseltä" ja "on symppis". Edellinen mielipide luodaan vain julkisuuskuvan perusteella, joka ei TODELLAKAAN vastaa useinkaan todellista persoonaa, ei positiivisessa eikä negatiivisessa. TV:ssä jatkuvasti naureskeleva tyyppi voi olla täyspaska tosielämässä ja duunipaikalla, ja mediassa ylimieliseltä ja kylmältä vaikuttava henkilö voi olla aivan ihana ihminen kun hänet tapaa henk.kohtaisesti. Minä muodostan nämä mielipiteeni vain jos olen julkkiksen tavannut, en lehtien tai tv-ohjelmien perusteella.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:05"]
Huutokauppa keisari! Ja sen daami Heli myös, sekä tietenkin Fiksaaja-Markku.
[/quote]
Miksei kukaan tykkä huutokauppakeisarista häh? Hänhän on yksi aidoimpia ukkeleita telkkarissa tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:28"]
Prinssi Daniel! Katsokaa nyt, äijä luopui ammatistaan ja elämästään, ja niin reippaasti jaksaa aina edustaa ja hymyillä! Mulla tulee tippa linssiin aina kun ajattelen Danielia.
[/quote]Just. Siis vaihtoi työnteon helppoon rikkaaseen elämään, ja paistattelee suosiossa. Ei mitenkään symppikseltä vaikuta.
[/quote]
No en minä ainakaan työtä (pelkästään) rahan takia tee, ja tuollainen elämä jonain mediafiguurina jonka viikon suurin saavutus on jonkun marttakerhon vuosijuhlissa vierailu, voisi olla aika ahdistavaa pidemmän päälle vaikka rahaa olisikin. Kultainen häkki.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:56"]
Tunnetteko te todella nuo ulkomaanelävät niin hyvin, että pystytte sanomaan, että he ovat sympaattisia. Hehän esiintyvät meille aina rooleissa (näyttelijöitä useimmat) ja rooli määrittää heitä. En minä ainakaan osaisi sanoa, onko joku amerikkalainen tyyppi sympaattinen vai ei, kun en osaa sanoa sita suomalaisista esiintyvistä ihmisistäkään. Omana itsenäänkin esiintyvät ovat niin erilaisia eri tilanteissa. Ajatellaan nyt vaikka joitakin toimittajia, jotka ovat saaneet kusipään maineen, koska korventavat haastateltavia oikein kunnolla. Tosi elämässä voivat olla mitä miellyttävämpiä. Joku toinen taas silittelee myötäkarvaan ja varsinkin naiset tykkää, mutta kotona on todellinen pirttihirmu.
[/quote]
Älä nyt ota tätä näin vakavasti. Tässähän on nyt kysymys kunikin henkilökohtaisesta mielipiteestä, kenen kokee sympaattisena
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:58"]
Kaikkihan on niin vitun kivoja, kun on sattunut hymyilemään palstamammalle.
[/quote]
Älä ole noin tosikko. Kysymyshän on aivan harmittomasta asiasta ja leikimilisyydestäkin ja kun aina mainitaan sana palstamamma, niin voin kertoa että olen mies
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:05"]
Huutokauppa keisari! Ja sen daami Heli myös, sekä tietenkin Fiksaaja-Markku.
[/quote]
Miksei kukaan tykkä huutokauppakeisarista häh? Hänhän on yksi aidoimpia ukkeleita telkkarissa tällä hetkellä.
[/quote]
vaikuttaa takakireeltä. Olevinaan hauska mutta taitaa ottaa itseensä herkästi.
Jussi Lampi