Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, erikoinen tapaus tuo ex-avokkinsa. Romppainen ilmeisesti ollut huomionhakuinen ja masentunut. Minkä takia syytteiden lukemisessa ei ole otettu huomioon rattijuopumusta, siis olenko ainoa joka sai käsityksen että kyseisenä murhayönä jamppa on ajanut humalassa?

Vierailija
2/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG Romppaisen ex-avokilla on uus mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi ketkä

Vierailija
4/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:05"]

Olen aina inhonnut kokoomusta, ihmisessä täytyy olla jotain vialla jos kannattaa sellaisia arvoja. Tämä vain vahvistaa kantaani.

[/quote]

Stalin oli hieno mies! Tästä syystä vasemmistolaiset arvot ovat lähellä minua.

[/quote]

Stalin on yhtä lähellä vasemmistoliittoa kuin Hitler kokoomusta. Kummallekin löytyy varmaan ymmärtäjiä, mutta kumpikaan puolue ei kyllä oikeasti edusta mitään ääriajattelua. Jos Suomessa jossain isossa puolueessa on huolestuttava määrä ääriajattelua, se on perussuomalaisissa, vaikka se ei sielläkään ole valta-asemassa.

Romppaisen teko ei myöskään kerro minusta mitään kokoomuksesta puolueena, vaan ainoastaan hänestä itsestään henkilönä. Toivon, että saa elinkautisen, vaikka eihän se Suomessa oli siltikään kovin kummoinen tuomio.

T. "Punikki"

Vierailija
5/51 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Romppaisen silloinen tyttäkaveri on ollut minusta koko ajan aivan outo tapaus.

Vierailija
6/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälimittarissa täysi nolla !!

Vierailija
7/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen tosiaan tuo tyttöystävä: rappukäytävässä on verta, ja nainen ajattelee että ehkä mies on vahingoittanut tyttöystävän koiria tai itseään - ja silti tyttöystävälle baariin meno on tärkeämpää kuin varmistaa, että koirilla ja/tai miehellä on kaikki kunnossa. Kuulostaa hyvin oudota, kai jokaiselle normaalille ihmiselle olisi tärkeämpää tarkistaa tilanne kuin lähteä bilettämään? 

Vierailija
8/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut kokoomusta, ihmisessä täytyy olla jotain vialla jos kannattaa sellaisia arvoja. Tämä vain vahvistaa kantaani.

Vierailija
9/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän Romppainen kuulunut kokoomuspuolueeseen, vaan työskenteli kokoomusnuorten Helsingin piirissä? Eikä hän edes kuulunut KNL:n hallitukseen eli hänellä ei ollut äänioikeutta nuorisojärjestön asioihin. 

Tämän takia lööpeissäkin ollut termi "kokoomuspomo" huvittaa. Ihmiset eivät taida ymmärtää puolueen ja nuorisojärjestön eroja.

Vierailija
10/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa.

Vierailija
11/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on hyvä ihminen, sen näkee hänen silmistään. Todella surullista että joutui lähtemään tuolla tavalla. :(

Vierailija
12/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:07"]

Mutta eihän Romppainen kuulunut kokoomuspuolueeseen, vaan työskenteli kokoomusnuorten Helsingin piirissä? Eikä hän edes kuulunut KNL:n hallitukseen eli hänellä ei ollut äänioikeutta nuorisojärjestön asioihin. 

Tämän takia lööpeissäkin ollut termi "kokoomuspomo" huvittaa. Ihmiset eivät taida ymmärtää puolueen ja nuorisojärjestön eroja.

[/quote]

Kyllä puolueen nuorisojärjestö nimenomaan on poliittisten broilereiden kasvattamo emopuolueelle. Ihan turhaa kiistää yhteys siksi, että ovat muka nimellisesti eri järjestöjä. Romppainen ei ehkä ohjannut KNL:n ideologiaa, mutta hän oli kuitenkin siihen sitoutunut eli arvomaailmaltaan kokoomuslainen.

Vierailija
13/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
15/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokoomusta trendikkäästi vihaavat uniikit lumihiutaleet perustelevat kyseisen puolueen surkeutta Iltasanomien lööpeillä nuorisojärjestön rivijäsenen sekoamisesta =)

Vierailija
16/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Todellakin! Nykyvasemmistolaiset jatkaa samalla linjalla: http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305906598329?ts=727

Ruotsissa vassarit muuten pieksevät nykyään jo juutalaisia yhdessä muslimien kanssa. Monipuolinen puolue!

Vierailija
17/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kim Jong Il kehuu Suomen Vasemmistoliittoa elämäkerrassaan! Heillä ovat ne oikeat humaanit arvot: porvarit v***uun ja kaikille samansuuruinen kansalaispalkka, olivat he sitten aivokirurgeja tai kaupankassoja!

Vierailija
18/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tietämättömille voi sanoa että kyseisen henkilön järkyttävällä teolla ei ollut mitään tekemistä minkään puolueen kanssa. JR:n mielenterveys oli järkkynyt jo aiemminkin. 

Vierailija
19/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että joidenkin maailma on niin mustavalkoinen, etteivät näe ääripäiden välissä mitään.

Vierailija
20/51 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:24"]

Surullista että joidenkin maailma on niin mustavalkoinen, etteivät näe ääripäiden välissä mitään.

[/quote]

Jos pöydän toisessa päässä on ruokaa ja toisessa paskaa niin sekoitatko sinä niitä keskenään keskustapolitiikan nimissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä