Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri käy vessassa pitkin yötä!

Vierailija
25.03.2015 |

Ärsyttävää herätä lorinaan. :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki käyn. Ja yskin kokoajan vielä kovaa, sori en voi mitään tälle.

Vierailija
22/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailma mennyt kummaksi kun ei enää vessassakaan saisi käydä, kun naapurit häiriintyy, rappukäytäväänkö ne pitäisi päästää vai aloittajan ikkunan alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:53"]On maailma mennyt kummaksi kun ei enää vessassakaan saisi käydä, kun naapurit häiriintyy, rappukäytäväänkö ne pitäisi päästää vai aloittajan ikkunan alle?
[/quote]
Jep! Maaseudun rauha on avoin kaikille joita tiiviimmin asuminen noin häiritsee. Mitä sinne kaupunkiin pitää tunkea valittamaan elämän äänistä hälinän keskelle?? Sitä en oo koskaan ymmärtänyt :D

Vierailija
24/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon työtön paskoja. Sori naapuri. Taas tuleeeee ripulipaskaaa kun ei oo varaa kunnon ruokaaan , pakko syödä teidän komposti ruakaaaa.... APUVA:

Vierailija
25/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kun naapuri hengittää. Ja sillä on tyhmä sukunimi. En kestä tuollaista, valitan isännöitsijälle heti.

Vierailija
26/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ravaa vessassa koko yön vähän väliä.  Iäkkään miehen eturauhasvaiva ei ole niitä elämän ilon aiheita muutenkaan.  Pitäisikö vielä muuttaa erakoksi yksinäiseen torppaan, ettei naapurit häiriinny?

Vierailija
27/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se on TYÖTÖN :O)

Vierailija
28/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa korvatulpat tai muuttakaa maalle. Silloin kustaan kun kusettaa, turha inistä.

Vierailija
29/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun naapuri herää ennen klo 7. Haluan vielä nukkua. Koputtelen seinään aina kun kuulen.

Vierailija
30/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:53"]

On maailma mennyt kummaksi kun ei enää vessassakaan saisi käydä, kun naapurit häiriintyy, rappukäytäväänkö ne pitäisi päästää vai aloittajan ikkunan alle?

[/quote]

Mistäs jos kusta lorottelis valittajamummon postiluukusta :D

Vierailija
31/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että käy omassa vessassaan eikä tuu sun luo kuselle sentään.

Vierailija
32/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:53"]

[/quote]

Mistäs jos kusta lorottelis valittajamummon postiluukusta :D

[/quote]

Jäädyttää kakan ja tiputtaa sen postiluukusta kun mummo on poissa.

Vierailija
33/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia mätäpilluja te sata kertaa yön aikana kusella käyvät ootte? Just vissiin niitä, jotka käy aina kaikkialla missä vaan mahdollista vessassa.. Vessaan kesken leffan elokuvateatterissa, vessaan kaupassa, vessaan ekana kun mennään kyläilemään. Ootte tollasella pissalla ravaamisella muodostanu itellenne pienen rakon. TYHMÄT

Vierailija
34/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt välillä kuusikin kertaa yössä ja ihan ilman raskautta. Ei se niin hirmukivaa itsestäkään ole. En kyllä vedä öisin vessaa ennen kuin paperia on melkein liikaa pöntössä

Vierailija
35/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:36"]

Oon käynyt välillä kuusikin kertaa yössä ja ihan ilman raskautta. Ei se niin hirmukivaa itsestäkään ole. En kyllä vedä öisin vessaa ennen kuin paperia on melkein liikaa pöntössä

[/quote]

Ällöttävää! Pakkohan vessa on vetää! Olet varmaan vuokralainen etkä omista pönttöä vaan annat sen pinttyä ällöttävän saastaiseksi -- niin käy jos jättää tuotokset sinne lillumaan pitkäksi ajaksi.

Hyvät kansalaiset, VETÄKÄÄ VESSA!!! AINA!!

Vierailija
36/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valvon yöllä johonkin kolmeen neljään kun opsikelen yms. Ja tottaki käyn vessassa jos kusettaa. Muutapa omakotitaloon. Yöllä saa käydä vessassa ja saa jopa käydä suihkussa! :)

Vierailija
37/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn. Syy interstitielli kystiitti. Hirvittävät kivut tulee jos en käy pissalla ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi