KURU Resort
Kukaan käynyt? Kyseessä siis Jutan ja Juhan rakentama lomakeskus Rantasalmella. Kuulemma juuri avautunut. Hinnat ainakin korkeat mutta toki luksusta tässä haetaan. Mökit näkyivät olevan aika lähellä toisiaan, toivottavasti se ei asiakkaita haittaa. Muita ajatuksia muilla tästä lomakylästä?
-Mielellään asiallista keskustelua, niin ketju ei poistu heti.
Kommentit (127)
Komeat ovat puitteet, mutta miksi menisin tuonne?
En tiedä mitä tekisin tuolla. Ja maksaisin -arvatenkin paljon- vielä lisää muusta palvelusta.
Ruoka on varmasti tuolla ylihinnoiteltua.
Jooga, käyn jo joogassa omalla kuntosalillani.
Hengailu ja rentoutuminen, en jaksa, haluan lomallani kokea asioita.
Jotain parisuhde- ja rakkausretriittejä, ei olla miehen kanssa oikein sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri katsoin tarjouksia, 7 yötä maksaa yli 2000e alennushinnalla. Tuolla rahalla pääsee etelässä oikeisiin luksuspuitteisiin majoittumaan eikä tarvitse olla hyttysten syötävänä jossain korvessa. Joo ei kiitos.
Joo, kyllä itse lähden tuolla rahalla mielummin ihan johonkin muualle kuin Rantasalmelle, jossa ei ole mitään.
Samanlaisia maisemia nään ihan omalla kotipaikkakunnalla ja mökillä, joka sijaitsee n. 100 kilometrin päässä.
Kurusta en tiedä.
Mut Järvisydän siinä vieressä on kyllä hieno. Olen ollut aiemminkin, ja haaveilen, että taas jossain vaiheessa pääsen sinne.
(Järvisydän ei ole ollut edes kovin kallis, jos on osunut joku tarjous tms kohdalle. Tai matkustanut sesonkiaikojen, joulun pyhät jne, ulkopuolella.)
Nautiskelija kirjoitti:
Kommentit kertovat, että kateelliset kadehtii kalat vedestä ja jopa toisten velat. Täällä loikoilen ja nautin pienestä hengähdys tauosta kiireen keskellä. Aivan huippua, ettei ole lapsia , eikä koiria. Eivät juokse ikkunoiden alla, vaan ihan aidosti onnistuu puhdas laiskottelu ilman turhaa härpäkettä ja tohinaa. Tämä on kiireiselle yrittäjälle luksusta, ei tarvitse miettiä mitä mökille tapahtuu ja kuka sitä hoitaa, kunneibitse ennätä. Mitä maksaa oman mökin ylläpito vuosi tasolla , jos Savon ympäri vuotuisesti huollettava.
Itse en ole kiireinen ja kotona on rauha. Laavulle menen paljon mielummin. Mua tonne saisi koska ei kiinnosta.
Jutta ja Juha Larmin kohuprojekti vaikeuksissa hotellibisnes yskii.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jutta-ja-Juha-Larmin-kohuprojekti-vaikeuk…
Onko tämä nyt jotenkin yhdistynyt Järvisydämen kanssa.
Tulee vaikutelma että tuo on rakennettu sillä silmällä miten itse haluaisivat viettää lomaansa eikä ole niinkään otettu potentiaalisen asiakaskunnan näkökulmaa niin hyvin huomioon. Voin olla väärässäkin. Eka vuosi ei kerro vielä yrityksen menestymisestä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vaikutelma että tuo on rakennettu sillä silmällä miten itse haluaisivat viettää lomaansa eikä ole niinkään otettu potentiaalisen asiakaskunnan näkökulmaa niin hyvin huomioon. Voin olla väärässäkin. Eka vuosi ei kerro vielä yrityksen menestymisestä oikein mitään.
Mutta kun ei he vietä siellä lomiaan. Kaikki lomansa ovat olleet jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei he vietä siellä lomiaan. Kaikki lomansa ovat olleet jossain muualla.
korjaan sen verran vielä että ovat viettäneet viime lomansa erämökissään, missä ei ole sähköä tai vettä ja pari kertaa ovat olleet ulkomailla täysin erilaisissa puitteissa kuin Kuru resort.
Täsäs on sama ongelma kuin monessa projektissa Suomessa, ei ole rohkeutta eikä resursseja viedä loppuun asti. Mökit ovat liin pieniä ja liian tiheästi. Idea rauhasta ja luksuksesta ei toteudu.
Suomalainen miettii miten samalla rahalla saisi oikeasti rauhallisen mökin vuokralle ja ulkomaalaisille tuskin riittää pikkuinen mökki luksuslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuo Kuru-nimi. Onko tuon alueen nimi siis Kuru? Kun siinä Ylöjärven liepeilläkin on Kuru, mutta tämä on Savossa Rantasalmella. Vai onko nää julkkikset päästään keksineet tuon nimityksen? Osoite kyllä näkyy olevan Kuruntie.
Ei ole, yrityksen nimi on Kuru
Kuru on entinen kunta. jotain Ylöjärveä tai Juupajokea lähellä. Ihan tarkkaan ei muistu, kun oli 10 v. kun liikuin seuduilla.
Jos mä haluaisin rauhaa niin menisin mökille, jossa ei lähellä ketään. Niin, että kun lähden kävelylle niin ei tarvitsisi vaivaantuneena moikkailla ketään :D
Varmaan tuohon vaikuttaa korona, sota ja paikka. Kuru ei kuulosta hyvältä jo sananakaan. Ei olisi mitään halua mennä tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ely tuki 1.1miljoonalla ja nyt luin Vantaan Sanomista että
Ruokavirasto jakoi maataloustukia lähes 50 000 maatilalle Jutta ja Juha Larmin luksuslomakylälle melkein miljoona euroa..Mitä vit...maataloustukia noi tarvitsee tuo raha ois voinut meenä jollekkin joka on pannut navetan ovet kiinni!!
Kuka h...lu nyt omia rahojaan laittaa, jos on mahdollista saada muiden rahoja?
Pahoin pelkään että sinne meni Larmilaisten miljoonat. Näitä seiskan tapaisia uutisia tullaan luultavasti jatkossa kuulemaan vieläkin enemmän.
Jutta ainakin on takapuolesta levinnyt ja naamasta jo eläkeläisen näköinen. Taitaa bisnekset stressata.
Kahdeksi viikoksi tosi tasokkaaseen lomakohteeseen ja vieläpä täyshoidolla.
Ihan poskettomia hintoja suomalaisille, jotain rajaa kiitos.
Veikkaan edelleen Niemen perhettä (NoHo-partnersia).