Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on käytössä 2 viikon palkkajaksot, onko se ok vai haluaisitko mieluummin palkan kerralla tiettynä päivänä kuukaudessa tilillesi?

Vierailija
20.03.2023 |

Vai pidätkö enemmän siitä, että kuukauden palkka tulee aina kahdessa erässä kerrallaan 2 viikon välein?

Itse olen aina ennen saanut palkan yhtenä päivänä kokonaisuudessaan tilille, nyt olen työpaikassa ja ensimmäistä kertaa 2 viikon palkkajaksot käytössä ja on ollut totuttelemista. Ärsyttää, kun en voi maksaa kaikkia laskuja heti palkkapäivän koittaessa ja täytyy aina miettiä minkä maksan/ostan nyt ja minkä sitten 2 viikon päästä vasta. Ottaa päähän. Ja ensimmäisestä palkasta täytyy säästää vähän ja maksaa sitten esim vuokra seuraavana palkkapäivänä. Noh, kai tähän tottuu...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan koin selkeämpänä itselleni, kun palkka tuli kerralla yhtenä päivänä.

Ap

Vierailija
2/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin siitä kun palkka tuli 2x kk, nyt muuttunut niin että tulee kerran kuussa. Kummallakin tavalla pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kerätä se kuukauden palkka puskuria tilille jos mitenkään mahdollista. Sitten sillä ei ole enää niin väliä tuleeko palkka kerran vai kaksi kuussa, kunhan tulee.

Vierailija
4/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ne laskut silloin jälkimmäisenä palkkapäivänä, niin eroa entiseen ei ole. 

Vierailija
5/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kerran kuussa tulevaa, kaksi kertaa kuussa tulevaa ja joka toinen viikko tulevaa. Paras oli joka toinen viikko, joskus tuli kolmekin tiliä kuukaudessa.

Vierailija
6/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja sama kuinka usein tulee. Joka tapauksessa on suunniteltava menot niin, että pärjää palkkapäivien välin. 

Vierailija
7/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kaksi kertaa kuussa ja menot on suhteutettu tuloihin niin että laskut on varaa maksaa heti kun ne tulee.

Vierailija
8/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni palkka tai helkkaristi turhia laskuja, jos 2 viikon palkasta ei saa laskuja maksettua. Itsellä menee kaikki laskut suoravelotuksella niin ei tarvitse niillä päätään vaivata. 

Vierailija
9/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä.

Vierailija
10/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kerätä se kuukauden palkka puskuria tilille jos mitenkään mahdollista. Sitten sillä ei ole enää niin väliä tuleeko palkka kerran vai kaksi kuussa, kunhan tulee.

Tämä on minulla käytössä. Toimii hyvin. Maksatuksia on 2 kertaa kuukaudessa ja summat vaihtelevat työmäärän mukaan. Mutta sillä ei ole väliä, kun tilillä on aina rahaa. Pari kertaa vuodessa tarkistan, että palkat on maksettu oikein, kun ei sitä vaihtelevista summista automaattisesti näe.

Vierailija
11/11 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi maksaa kaikkia siihen mennessä tulleita laskuja palkkapäivänä? Kuinka paljon sinulla oikein on laskuja???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi