Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~**LOKAKUISTEN PERJANTAI**~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIANNI: Joo ette todella ole ainoa pariskunta joka riitelee :) Meillä on kyllä jo pidemmän aikaa mennyt tosi hyvin, jotenkin tuossa nyt vaan kärjistyi sitten asiat (ihan turhasta, mies sanoi aamulla ja sitä mieltä nyt olin koko ajan itsekin).

Meillä oli kyllä hyvin vaikea ajanjakso tuossa noin vuosi sitten niinkun taisin sanoa eilen... siihen kulminoitui elämänmuutokset esikoisen tulon myötä ja myös miehen opiskeluaggressio, ja miehelle aiheutui siitä jonkinasteinen masennus. Itsellä puolestaan oli selvästi joku naiseuden/äitiyden etsikkokausi, hormonit heitteli ja sain ihan hirveitä raivokohtauksia, olin tyytymätön itseeni ja muihin. Siihen vielä väsymys kun esikoinen nukkui huonosti, siis molemmille meille... No joo. Siinä monta kertaa sitten mietittiin että erotaanko vaiko eikö, mutta eipä erottu. En tiedä miksi siihen päädyttiin. Nyt sitten kesän ajan (eli sen ajan kun mies on ollut töissä!) on kaikki mennytkin tosi hyvin eikä ole ollut juuri mitään riitaa muuta kuin pientä erimielisyyttä. Jotenkin vaan masensi ihan hurjasti tuo eilinen kun tuli mieleen että nyt kun vauva syntyy niin taasko siitä tulee ihan kamalaa. Toivottavasti ei tule enkä uskokaan että tulee.

Joo mutta se siitä :) Kiva että teillä oli asiat saatu sovittua :)

JE_NI: Kyselit jotain sellaista kuin että supparissa kovettuuko koko maha...? Kovettuu koko kohtu kyllä, mutta loppuraskaudessa ainakin esikoisen kanssa mun oli vaikea erottaa että onko kyse supistuksesta vai siitä että vauva punkeaa itseään johonkin kohdun nurkkaan! Silloin näet osa mahasta vaan pingottuu ja osaan jää sellainen tyhjiö, ja se voi hyvinkin tuntua supistukselta kun maha venyy.

No niin, nyt tyttö tuli sanomaan että " kakka" ja " appa" eli kakka tuli, vaippa vaihtoon.

Coe

P.S. Mua edelleen hämmentää aivan sairaasti se että samassa kuussa on ihan täysaikaisia synnyttäjiä :o Huh huh. Tuntuu että suljen ihan koko ajan silmäni siltä. ONNEKSI sentään oon loppukuussa, en ehtisi muuten mukaan ollenkaan.

Vierailija
22/23 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kaunis ilma ulkona. Vaikkain tosi kylmä, hyrrr...Mutta viikonlopuksi luvattiin taas pariakymmentä ;)

Kiva että muillakin naksuu etten ole ainut ;) Onneks mulla on silminnäkijä joka voi todistaa etten ihan omiani keksi. Mutta siis ihan selvää naksumista kuuluu mahasta.

Ei vauva oikein tykännyt olla pelissä eilen, tai sitten oli vaan niin innoissaan äitinsä tavoin ettei meinannut aloillaan pysyä =O Auts.

Pojan sain just nukkumaan. Itseäkin väsyttäis, mutta ajattelin hetken touhuta omiani ja sitten levätä itsekin. Olen viime aikoina itsekin vetänyt sellaisia parin tunnin päiväunia ja illallakin nukahtanut ihan keposesti BB:n jälkeen..Yöt onkin muuttunut tosi katkonaisiksi..

BB:n seuraajat: Kuka on suosikki ja kukas vähiten suosikki tuosta joukosta?

Mulla nyt varsinaisesti mitään suosikki ole mutta Kaarlo, Hanne ja Kari on ihan ok. Alkuun kammosin sitä Karia, mutta nyt on näyttänyt itsestään aika hyviäkin puolia. Ajattelee ensin muita ja sitten vasta itseään, mikä mun mielestä on ihmisessä hieno piirre!

COE: Joko miehesi työasiat selvinnyt?

Nyt teen keittoon ja sitten pötkölleen :)

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

Camelot 35+1 (Eilen eka äitiyslomapvä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAMELOT kyselit niistä MIEHEN TYÖASIOISTA... Tänään on käsittääkseni katkolla, maanantaina oisi viimeinen työpäivä. Ymmärtääkseni kaikista portaista oisi suullinen varmistus että _saa_ hakemansa äitiyslomasijaisuuden, mutta sopimus on vielä allekirjoittamatta eli en vielä kirkossa kuuluttele. Jos ja kun soppari tulee allekirjoitettua niin sitten on töitä ensi vuoden elokuulle asti, sen paremmin ei meille tulevaisuudensuunnitelmiin enää sopisikaan :)

Mutta varmistan sitten kun on varmistusta annettavana.

Coe