Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten säilytät meikkejäsi ja missä meikkaat?

Vierailija
25.03.2015 |

Kysymys otsikossa!

Itsellä meikit kahdessa meikkipakissa + meikkipussi jossa päivittäin käytetyt tuotteet. Meikkaan meikkipöydän ääressä tai lattialla ison peilin edessä! :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit vessan laatikossa, meikkaan vessassa.

Vierailija
2/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit ovat vessan allaskaapissa semmosessa Ikean läpinäkyvässä lokerikossa ja osa korissa siellä allaskaapin laatikossa. Meikkaan vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpöydällä meikit. Meikkaan siinä pöydän luona

Vierailija
4/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan kaapissa ja makkarin lattialla. Laitan n. kerran vuodessa jotain kynsilakkaa, ihan missä vaan, ja siinä se. :D

Vierailija
5/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin käytetyt tai korkkaamattomat vanhassa työkalupakissa. Joskus käytettävät peltirasiassa ja päivittäiset meikkipussissa. Just pari päivää sitten koin ahaa-elämyksen ja ajattelin kaikki aktiivisessa käytössä olevat siirtää samaan astiaan. En juuri koskaan kannattaa meikkipussia mukana töihin. Eli suht turha ja hankala säilytyspaikka.

Meikkaan olkkarin sohvalla aamukahvin ääressä. Pikkupeli edelleen käytössä - pinttynyt tapa ajalta, jolloin olin vielä tosi likinäköinen.

Vierailija
6/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaapissa meikkipussissa ja siveltimet ovat omassa purkissaan ja meikkaan pöydän ääressä päivän valossa. Jos iltameikki, tarkistan hämärämmässä ja korjailen sen mukaan. En säilytä meikkeijäni kylppärissä, koska se ei ole niille oikea säilytyspaikka

Vierailija
7/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1 ripsiväri. Se on vessassa.

Vierailija
8/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kauneuspisteellä meikkaan ja säilytän meikit.

Vierailija
9/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan ripsivärin (1), bb-voiteen (1 korkkaamaton) ja huulikiillon (1). Kaksi ensimmäistä kylppärin säläkorissa ja viimeinen käsilaukussa.
Meikkaan ehkä kolme kertaa vuodessa siinä kylppärin peilin edessä.

Vierailija
10/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin missäkin. Tänään löysin ne tietokonepöydän alta levällään. Meikkaan pikkupeilin kanssa sohvalla tai sängyllä.

Vierailija
11/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipussissa vesan hyllyssä. Meikkaa yleensä vessan tai eteisen peilin edessä, pääasia, että pääsee ihan lähelle peiliä. Jäänne siitä, kun ei käyttänyt piilareita, eikä myöskään nähnyt mitään. =) "Ylimääräiset" eli ns. juhlameikit säilytän vessan peilikaapissa.

Vierailija
12/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä. Keittiön tuolilla.

Vierailija
13/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on vaatekaapissa omassa boksissaan, jonka nostan viereisen lipaston päälle kun meikkaan. Meikkaan vaatekaapin peilioven edessä, olen niin likinäköinen että haluan päästä lähelle peiliä enkä halua pidellä pikkupeiliä kädessä :) Vessassa en voisi meikata, huono valo ja aamuisin talon ainoaan vessaan on aina jonoa :D

Vierailija
14/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on kylppärin laatikossa meikkipussissa. Meikkaan kylppärissä.

Vierailija
15/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit IKEAn Kasset-laatikoissa sohvapöydän alatasolla ja niidenkin sisällä pakattu eri pusseihin. Lisäksi mukana kulkee pieni meikkipussi. Meikkaan sohvalla käsipeilin kanssa.

Vierailija
16/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makkarissa sellainen pieni peilipöytä, jonka laatikoissa säilytän meikit.

Vierailija
17/17 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:14"]

Meikit IKEAn Kasset-laatikoissa sohvapöydän alatasolla ja niidenkin sisällä pakattu eri pusseihin. Lisäksi mukana kulkee pieni meikkipussi. Meikkaan sohvalla käsipeilin kanssa.

[/quote]

Mulla oli ennen ihan tismalleen samoin! Älä sano vaan, että sohvapöytä oli Ikean Lack! :"3