Millainen lahja yli 60v äidilleni?
Ei käy juuri missään eli ei mitään hieronta juttuja.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
joku määräaikainen lehtitilaus, esim. kodin kuvalehti kolmeksi kuukaudeksi.
Tosi upea idea. Saakin sitten loppuiäkseen kun jatkuu kestona.
Olen 62 v ja ilahtuisin tavaroista hyvin paljon, ei se elämä pelkkää kuolinsiivousta vielä ole.
Joten kirjoja, kasvihuoneeseen hylly ja taittopöytä, kauko-ohjattava käärme (eikä se ole sitä varten, mihin te luulette sitä käytettävän), autoon kosteudenkerääjä (voi vaikka ommella itse) ja nykyistä parempi lumilapio, kunnollinen pöytälamppu nykyisen lähinnä koristeen tilalle, lahjakortti Eurokankaaseen (yli 500 e, kiitos, ostan saliin uudet verhot), mikrokuituliinoja, uusi näyttö (pelinäyttö, kupera) ja kunnon kuulokkeet. Tässä nyt aluksi. Jotain yhteistä tekemistä lahjaksi ei kannata antaa, oletan, että on normisettiä mennä yhdessä teatteriin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä täällä kysellä. Ihmiset tykkää erilaisista asioista. Luulisi, että itse parhaiten äitisi tunnet. Kyselet ventovierailta ihmisiltä.
Miten on sinulta pois? Voi tulla ylläviäkin ehdotuksia ja vinkkejä, mitä ei ois itse tullut ajatelleeksikaan. Ja nimenomaan sellaisia, jotka miellyttävät melkein kaikkia. Miksi avaat näitä ketjuja vaan päästäksesi nillittämään. Jotenkin parempi kuin me muut?? Käytä aikasi viisaammin.
Olen yli 60 v. äiti, mutta en oikein itsekään tiedä mitä toivoa lahjaksi. Minulla on kaikkea, ja jos ei ole jotakin mitä tarvitsen, niin ostan itse. Ei missään nimessä mitään voiteita, meikkejä, hajuvettä, herkkukori vain siinä tapauksessa, että lahjan antaja tietää mistä tykkään. Ei kukkia. Luen todella paljon, mutta ostan itse haluamani luettavan. Ei mitään teatteri, konsertti yms. lippuja. Ei hierontalahjakortteja. Jalkahoitolahjakortti tulisi käytettyä, joten se kelpaisi. Silkkihuivi, neliön muotoinen, kooltaan n. 50×50, ja villasukkia ja lämpimät sisätossut luonnonmateriaalista yms. Ulkoiluvaatteiden alle ohut, mutta lämmin kerrasto olisi myös tarpeellinen, ei keinokuitu. Hyviä suklaakonvehteja, mutta valitettavasti ei saa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kaikki kuuskymppiset ei tykkää samoista asioista. Mulle vois ostaa vaikka skeittilaudan, mutta ehkei sun äidille.
Ei kuuskymppiset skeidaa.
Autonpesu ja tankillinen bensaa. Ja ehkä pikku kimppu valkoisia liljoja.
Vastamelukuulokkeet olis kivat. Lahjakortti äänikirjasovellukseen. Manikyyri, jonka lahjoittaja itse tekee hyvillä tuotteillla.
Ehkä lahjakportti liiviliikkeeseen. Moni käyttää jotain marketin halpisrintsikoita, kun tosi laadukkaat maksaa maltaita. Joku ryhtiä tukeva muotoileva ja vetoketjullinen "korsetti" vai mitä ne uimapuvun näköiset nyt ovatkaan. Tai mitä alusasuja nyt haluaa ostaakaan.
Pelle Pelokas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kaikki kuuskymppiset ei tykkää samoista asioista. Mulle vois ostaa vaikka skeittilaudan, mutta ehkei sun äidille.
Ei kuuskymppiset skeidaa.
'Skeidaa' tekee kyllä ihan kaikenikäset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria ja jätti dildo.
No eipä menny kauan kun näitä ehotetaan. On niin kulunutta.
Ei, ei ostat uuden etkä käytettyä niin ei ole kulunut. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lahjakportti liiviliikkeeseen. Moni käyttää jotain marketin halpisrintsikoita, kun tosi laadukkaat maksaa maltaita. Joku ryhtiä tukeva muotoileva ja vetoketjullinen "korsetti" vai mitä ne uimapuvun näköiset nyt ovatkaan. Tai mitä alusasuja nyt haluaa ostaakaan.
Ei kiinnosta tällaiset lahjakortit, sillä osaan ostaa itse omat alusasuni.
Kahvikone? Onko pannut ja kattilat päivityksen tarpeessa? Nää sit laadukkaammasta päästä ettei tuu sellasta "naiselle lahjaks imuri" -efektiä 😃.
Vuodevaatteita tai pyyhkeitä?
Kello tai koru?
Lahjakortti urheiluliikkeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tällaiset lahjakortit, sillä osaan ostaa itse omat alusasuni.
No kai sinäkin niistä jotain maksat? Ja meinaat että laatuliikkeestä ei löydy sun makua vastaavia??
Ja olit siis ap? Jos et, niin ei pitäis sinua koskea tämä.
Yhteistä aikaa, yhteistä tekemistä, yhdessä jonnekin menemistä.
T: mutsi 61
Vierailija kirjoitti:
Lahjat ovat turhia!!!
Samaa mieltä!
Ostan mitä tarvitsen ja haluan. En halua turhaa krääppää (esim vääränlaisia pyyhkeitä, vaikkakin Marimekon) - olen jo riittävän iso ja varoissani, ettei minun tarvitse olla kiitollinen jostain Heirol-kattilasta tai uusista Finlaysonin lakanoista, jos en niitä tarvitse enkä kaipaa.
Enkö halua mitään lahjakorttia minä on pakko käyttää johonkin spessuliikkeeseen (käytön suunnilleen viimeisenä mahd päivänä ja päädyn maksamaan omastani lisää, jostain mitä en olisi oikeasti tarvinnut).
Myös viinini valitsen itse.
Samoin kirjat.
Lehtiä en lue, sähköistä kirjaa en halua, netflixiä en tarvitse.
Minulla on kaikki mitä haluan ja tarvitsen.
Ja nuo dildot ym. Mikä saa teidät kuvittelemaan, ettei meillä mummoikäisillä olisi jo omat käytössä yöpöydän laatikossa???
Jos minulle lapset haluavat jotain antaa, ok olisi joku lastenlasten askartelu, tai vaikkapa purkillinen itsetehtyjä pipareita. Omille (opiskelija) lapsille olen sanonut, ettei edes tarvitse tehdä itse, minulle sopii suosiolla suklaalevy x (jos jotain kokevat että täytyy tuoda) Muuta en tarvitse, ajatus on tärkein.
Tosin olen vasta vähän vajaa 60, joten ehkä minun mieleni muuttuu, kun tästä höperryn...?
Ihan älytöntä täällä kysellä. Ihmiset tykkää erilaisista asioista. Luulisi, että itse parhaiten äitisi tunnet. Kyselet ventovierailta ihmisiltä.